Tiltag til Madridista.dk

6 år 2 måneder siden #1813 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tiltag til Madridista.dk
Tillykke til Los Galacticos for efterårets sejr i managerspillet.

Skal vi tage en omgang mere?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #1814 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Tiltag til Madridista.dk

Zyconith skrev: Tillykke til Los Galacticos for efterårets sejr i managerspillet.

Skal vi tage en omgang mere?


Kan du smide et link til hvor man melder sig ind og hvordan man gør?
Det ville være rart.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #1815 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tiltag til Madridista.dk

Madrid777 skrev:

Zyconith skrev: Tillykke til Los Galacticos for efterårets sejr i managerspillet.

Skal vi tage en omgang mere?


Kan du smide et link til hvor man melder sig ind og hvordan man gør?
Det ville være rart.


Man skal bruge en opgraderet account for at lave et fælles spil. Øhm...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #1816 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Tiltag til Madridista.dk

Zyconith skrev:

Madrid777 skrev:

Zyconith skrev: Tillykke til Los Galacticos for efterårets sejr i managerspillet.

Skal vi tage en omgang mere?


Kan du smide et link til hvor man melder sig ind og hvordan man gør?
Det ville være rart.


Man skal bruge en opgraderet account for at lave et fælles spil. Øhm...


Hvem oprettede gruppen sidste år? Han må da have en opgraderet account.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1817 af Halamadrid1411
Den her side er virkelig ved at udvikle sig til alt andet end, hvad det engang var. Ud af de seneste seks artikler, er 3 af dem ren reklame. Optakterne til kampene er udfaset, kampreferaterne er udfaset... Når der endelig lægges noget op, der ikke er reklame, er det bare en oversættelse fra Marcas engelske nyheder. Hvad blev der af Danmarks engang bedste fanside, der skrev kvalitetsartikler og analyser?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1818 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk

Halamadrid1411 skrev: Den her side er virkelig ved at udvikle sig til alt andet end, hvad det engang var. Ud af de seneste seks artikler, er 3 af dem ren reklame. Optakterne til kampene er udfaset, kampreferaterne er udfaset... Når der endelig lægges noget op, der ikke er reklame, er det bare en oversættelse fra Marcas engelske nyheder. Hvad blev der af Danmarks engang bedste fanside, der skrev kvalitetsartikler og analyser?


1. Vores samarbejde med NordicBet er (forhåbentlig) kommet for at blive. Det giver vores brugere nogle muligheder, ligesom det (forhåbentlig) også giver madridista.dk nogle muligheder på længere sigt. Derfor Bo Kampmann Walthers fremragende artikler!

2. Hverdagens nyheder er blevet prioriteret over optakter/referater. Det er nødvendigvis ikke noget, vi internt jubler over, men det er en konsekvens af mandefad, tid og for få skribenter i baglokalerne. Derfor

3. Vi har alle dage oversat artikler fra realmadrid.com, marca.com, as.com etc. og dette vil ikke ændre sig i fremtiden. Analyser mm. kræver flere folk i baglokalerne, men det virker ikke til, at der ildsjæle nok bag skærmene, som ønsker at tage del i madridista.dk.

4. Hva' med at melde dig til at skrive nyheder? Det kunne være en start på at gøre op mod den dårligdom, du mener, der hersker på madridista.dk.

Emnet var oppe for et par måneder siden og der skrev Kongen følgende:

Der er intet, absolut intet vi hellere ville end at levere flere og bedre nyheder. Som fiel siger, så er spørgsmålet dog, hvad det reelt er du ønsker? For nyhederne har altid været fundet hos spanske medier og oversat til dansk, anderledes har det aldrig været. Kun med forskel i mængde og af og til med en lille kant(noget som nogle læsere i øvrigt hader os for, men fred være med det).

Jeg har snart været i redaktionen i 10 år med forskelligt fokus, tid og bidrag, men dog været med i inderkredsen næstlængst. Og som 100% frivilligt site(når du taler om at vi ikke får meget, så er det sandt, jeg har aldrig modtaget så meget som en krone for de 1000-vis af timer jeg har brugt på det), vil der bare være udsving i, hvad vi kan bidrage med.

Du efterspørger optakt og referat. Noget vi har fjernet, da vi kunne se, at det var dem færrest læste og som omvendt kostede flest kræfter(sidste år brændte to redaktionsmedlemmer ud, alene med baggrund i, at man kørte træt i referater). Ligesom jer brugere, så brænder vi netop for Real Madrid og oplevelsen af en kamp er bare ikke den samme, når man sidder med en computer foran sig, og efterfølgende skal bruge 10-15 minutter på at få lagt et referat op. Derfor har vi cuttet det fra. Vi vil meget gerne have det, men vi er også så få frivillige, at vi ikke kan tillade os at miste flere. Vi vil gladeligt indføre det igen, men så kræver det at nogle nye melder sig på banen til det.

Omkring dit bud på at give faklen videre. Der kan jeg blot spørge. Til hvem? Jesper banker måske omkring 75% af det samlede skrive- og organisationsarbejde med siden af. Der er ikke en Madridista i Danmark som tilnærmelsesvis når ham til sokkeholderne i forhold til tidsforbrug, engagement og arbejdsiver, når det kommer til at videreformidle Real Madrid til danskere. Madridista.dk er skabt af ham og skal selvfølgelig være ejet af ham.

Vi er altid lydhøre overfor tiltag og vil altid gerne tage imod forslag til forbedringer, men kritikken falder altså en anelse til jorden, når man læner sig tilbage og kritiserer 7-10 mand som knokler med alt fra nyhedsskrivning, til kodning, events og meget andet på daglig basis, samtidig med at man mener et indlæg på fire linjer gør en forskel.

Faktum er, at vi lige nu har nok ting vi gerne vil, men kæmper med alene at holde nyhederne kørende, fordi der ikke er nok som vil trække i arbejdstøjet og give et nøk med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1819 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk
@Daniel,

Jeg har ogsaa tidligere brokket mig over, at spiltips, konkurrencer osv fra NordicBet pludselig fylder halvdelen af fladen.
Hvis det udelukkende er for brugernes skyld, vil jeg gerne foreslaa, at man opretter en fane der kunne hedde noget i stil med "Nordic Bet", hvor man kunne poste alle disse "artikler", saa alle os der ingen interesse har i det, ikke behoever at sortere igennem det.

Er meget venligt stemt overfor blog-indlaeg fra Bo, men dem kunne man vel i og for sig stadig have linket, selv uden dette samarbejde?
Hvad er ioevrigt aarsagen til, at de ikke bliver posted direkte paa siden her, men linker til Nordic Bet's hjemmeside?
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1820 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk

R7CR7GB11 skrev: @Daniel,

Jeg har ogsaa tidligere brokket mig over, at spiltips, konkurrencer osv fra NordicBet pludselig fylder halvdelen af fladen.
Hvis det udelukkende er for brugernes skyld, vil jeg gerne foreslaa, at man opretter en fane der kunne hedde noget i stil med "Nordic Bet", hvor man kunne poste alle disse "artikler", saa alle os der ingen interesse har i det, ikke behoever at sortere igennem det.

Er meget venligt stemt overfor blog-indlaeg fra Bo, men dem kunne man vel i og for sig stadig have linket, selv uden dette samarbejde?
Hvad er ioevrigt aarsagen til, at de ikke bliver posted direkte paa siden her, men linker til Nordic Bet's hjemmeside?


1. Det er en ganske fin idé, du kommer med, som jeg ikke selv har tænkt på for at være helt ærlig - jeg skal gå videre med dit forslag.
2. Jeg må være dig et svar skyldig på, hvorfor vi kun linker til artiklerne, da jeg ikke er 100p inde i betingelserne om samarbejdet mellem madridista.dk og NordicBet - det er Siempres bord, som jeg egentlig ikke stiller spørgsmålstegn ved, men det er noget jeg også godt kan tage op, hvis det giver mere mening, at vi fremadrettede smider dem direkte op på madridista.dk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1821 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk

Daniel skrev:

R7CR7GB11 skrev: @Daniel,

Jeg har ogsaa tidligere brokket mig over, at spiltips, konkurrencer osv fra NordicBet pludselig fylder halvdelen af fladen.
Hvis det udelukkende er for brugernes skyld, vil jeg gerne foreslaa, at man opretter en fane der kunne hedde noget i stil med "Nordic Bet", hvor man kunne poste alle disse "artikler", saa alle os der ingen interesse har i det, ikke behoever at sortere igennem det.

Er meget venligt stemt overfor blog-indlaeg fra Bo, men dem kunne man vel i og for sig stadig have linket, selv uden dette samarbejde?
Hvad er ioevrigt aarsagen til, at de ikke bliver posted direkte paa siden her, men linker til Nordic Bet's hjemmeside?


1. Det er en ganske fin idé, du kommer med, som jeg ikke selv har tænkt på for at være helt ærlig - jeg skal gå videre med dit forslag.
2. Jeg må være dig et svar skyldig på, hvorfor vi kun linker til artiklerne, da jeg ikke er 100p inde i betingelserne om samarbejdet mellem madridista.dk og NordicBet - det er Siempres bord, som jeg egentlig ikke stiller spørgsmålstegn ved, men det er noget jeg også godt kan tage op, hvis det giver mere mening, at vi fremadrettede smider dem direkte op på madridista.dk.


Jeg er heller ikke paa vej ud af siden, eller ude paa at skabe en hvad-fanden-har-i-gang-i stemning. Men jeg skal da aerligt indroemme, at det er relativt irriterende at blive bombarderet med diverse konkurrencer, der oejensynligt har til formaal at faa mig til at smide penge i nakken paa Nordic Bet.
Det er blot lidt stof til overvejelse, saa det er godt at se, at det bliver modtaget med aabent sind :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1822 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Tiltag til Madridista.dk
Synes nu konkurrencer er et fedt initiativ, og Bos artikler er også fine. Jeg har læst med her 6-7 år selvom jeg ikke har været den mest aktive debattør, og har altid været glad for siden. Det er jo den eneste ordenlige danske Real Madrid hjemmeside, og synes der ofte kommer godt indhold. Ved godt det er frivilligt arbejde osv, og synes i gør det fantastisk, men må være ærlig og sige jeg savner referatterne. Det var især godt når man ikke lige nåede at se kampen, og fungerede også godt som trøste/lykke læsning efter en dårlig/god kamp. I skriver det er en prioriteringssag, hvilket jeg har forståelse for, men jeg vil perosnligt hellere spare på et par Bale genoptrænings nyheder, for at få referatterne tilbage. God aften og god kamp !
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaká8, R7CR7GB11, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1823 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tiltag til Madridista.dk

Madrid1998 skrev: Synes nu konkurrencer er et fedt initiativ, og Bos artikler er også fine. Jeg har læst med her 6-7 år selvom jeg ikke har været den mest aktive debattør, og har altid været glad for siden. Det er jo den eneste ordenlige danske Real Madrid hjemmeside, og synes der ofte kommer godt indhold. Ved godt det er frivilligt arbejde osv, og synes i gør det fantastisk, men må være ærlig og sige jeg savner referatterne. Det var især godt når man ikke lige nåede at se kampen, og fungerede også godt som trøste/lykke læsning efter en dårlig/god kamp. I skriver det er en prioriteringssag, hvilket jeg har forståelse for, men jeg vil perosnligt hellere spare på et par Bale genoptrænings nyheder, for at få referatterne tilbage. God aften og god kamp !


Konkurrencerne er i og for sig ogsaa fine. Som sagt synes jeg personligt at de ville vaere finere under en "Konkurrencer"-fane eller hvad ved jeg.

Helt enig omkring referater og Bale genoptraening. lol
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #1824 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Det kommer til at være en lille ændring, men kunne man ved karaktergivningen gøre tekstboksene mindre, når der intet står i dem? I øjeblikket fylder en tom tekstboks ~3 linjer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce