Tiltag til Madridista.dk

4 år 7 måneder siden #1897 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
På forsiden under ens billede hvor man kan gå inde i “mine diskussioner”, “Private beskeder”osv. Der er et “e” for meget på “min profil(e)”.

Hilsen Autist August og OCD Ole :D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1898 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk

-#7- skrev: imgur.com/a/2v40fNt

Jeg ved ikke hvor meget jer bag sitet kan gøre ved det, men er det strengt taget nødvendigt at få reklamerne presset ind i selve indlæggene? Det ødelægger selvsagt noget af oplevelsen. Jeg er på Iphone hvis det skulle være til nogen hjælp.


imgur.com/a/B8y790N

Disse billeder er mestendels alene taget under kampen mod PSG, som altså i forvejen var en jævnt elendig oplevelse.

Jeg forstår fuldt ud behovet for reklamer for at holde sitet kørende, ingen tvivl der. Men igen, er det virkelig intet man kan gøre ved at reklamerne bliver lidt vel meget pågående, når de sådan presses ind i selve indlæggene? Jeg vil jo nødigt til at lede efter en adblocker til min telefon, men sådan som forummet er lige nu, på min telefon i hvert fald, så er det en skrækkelig oplevelse rent visuelt.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, BBB, ElMadrid, Sahinovic, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1899 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvorfor er det resultatet osv. fra kampen mod PSG der er registreret i 5. runde af ciffertips, i stedet for resultatet mv. fra kampen mod Sevilla?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1900 af Administrationen

El_Juan skrev: Hvorfor er det resultatet osv. fra kampen mod PSG der er registreret i 5. runde af ciffertips, i stedet for resultatet mv. fra kampen mod Sevilla?


Vi "snød" jer desværre for den kamp....Vi er klar igen i morgen med Osasuna.dk ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #1901 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tiltag til Madridista.dk


Jeg har intet imod reklamer, men skal de stå i selve indlæggene? Læseglæden bliver ødelagt af reklamerne, og lysten til at læse Dios' gode indlæg færdigt blev i høj grad reduceret.

Just asking (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #1902 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Tiltag til Madridista.dk

Sahinovic skrev:



Jeg har intet imod reklamer, men skal de stå i selve indlæggene? Læseglæden bliver ødelagt af reklamerne, og lysten til at læse Dios' gode indlæg færdigt blev i høj grad reduceret.

Just asking (-:


Jeg har også skrevet om samme problem to gange tidligere. Kunne man ikke få en admin til i det mindste at besvare spørgsmålet?

Det kunne i hvert fald være rart at vide om det er noget der bliver arbejdet på i kulissen.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #1903 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

-#7- skrev: Jeg har også skrevet om samme problem to gange tidligere. Kunne man ikke få en admin til i det mindste at besvare spørgsmålet?

Det kunne i hvert fald være rart at vide om det er noget der bliver arbejdet på i kulissen.


Hvis der blev arbejdet på det, så ville de have svaret. Det blev vist beskrevet første gang for 1½ - 2 år siden.

Hvis du bruger Chrome, så kan jeg anbefale at tilføje Ghostery - Privacy Ad Blocker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #1904 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Toni Kroos står stadig på skadeslisten på forsiden. Jeg håber ikke, at han er skadet igen :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #1905 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk

BBB skrev: Toni Kroos står stadig på skadeslisten på forsiden. Jeg håber ikke, at han er skadet igen :-)


Vi tager bare vores forholdsregler ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1906 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvorfor fjerner I ikke det der Kamaldo-fis fra forsiden? Den viser aldrig noget brugbart alligevel
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 måneder siden #1907 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Tiltag til Madridista.dk
Madridista chatten genoptages men under en whatsapp gruppe og en som er admin.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #1908 af Henke
Besvaret af Henke på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg synes mængden af reklamer på siden er ved at tage overhånd. Siden er jo plastret til med reklamer overalt. At man ofte ikke kan undgå at skulle forbi en reklameside blot for at besøge forumet, er også under al kritik.

Det er fint med et par reklamer hist og her, men 11 er altså voldsomt. Så dyrt er det da ikke at have en hjemmeside i luften.
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Henke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce