Ønsker I Mourinho tilbage som træner i Real Madrid
Afstemning: Ønsker I Mourinho tilbage som træner i Real Madrid?
| Ja |
|
9 | 14.8% |
| Nej |
|
52 | 85.2% |
| Antal stemmer: 61 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Pelle skrev: Ordet fiasko kan vel nærmest bruges om de 3 sørgelige stakler, der indtil videre har tilkendegivet, at man gerne ser Mourinho tilbage i klubben ;-)
Hey...gå nu efter bolden og ikke manden. Ingen grund til at kalde folk med anden mening end flertallet for idioter.
PS: jeg har selv trampet hårdt på "Nej tasten".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
MatiasP skrev: Nej nej! Nu må det altså holde op med at tage midlertige beslutninger! Murinho har aldrig været i en klub i mere end 3 år, og måske, måske ikke kan han fører os tilbage til 1-2 gode sæsoner. Det koster bare så voldsomt meget undervejs, bagefter. Han gør rigtig mange gode ting, men endnu flere dårlige ting.
- Har Real Madrid overhovedet haft en træner længere end 3 år..!? :)
- Det gik da ret godt for Ancelotti's første sæson som var "bagefter" Mourinho,
www.skysports.com/football/news/12087/10...says-guillem-balague
Tror nok ikke det er realistisk i den nærmeste fremtid...
Jelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jelle skrev: Når vi allerede efter 15 la liga kampe kan konstatere, at det er matematisk umuligt at nå lige så mange point som i Mou's rekord sæson, så fortæller det i høj grad at præstationerne hidtil generelt ikke har været gode nok. Når det så er sagt, så er der trods alt 3 pokaler et spille om - og success I én turnering kan sagtens opveje fiasko i en anden.
Jeg synes med andre ord det er for tidligt at skille sig af med Benitez, men såfremt det allerede i februar står klart at vi ikke får lov at løfte trofæet med de store ører og ligaen ser tilsvarende skidt ud, så synes jeg det er oplagt at tage Mourinho tilbage og se hvad han kan drive det til. Medmindre man altså vil nedværdige sig selv til at flirte med Hykleren, som vel er den eneste ledige kandidat, der er på samme niveau som Mou.
Lad os slå en ting fast med det samme. Real Madrid er ikke interesseret i hykleren og hykleren er ikke interesseret i Real Madrid.
Der vil komme til at flyve grise henover Estadio Santiago Bernabéu, før de to parter laver en aftale med hinanden.
Og så kan man ikke kalde det en fiasko at man allerede nu kan konstatere, at vi ikke kan nå samme pointantal som Mourinhos rekord-sæson. Spansk fodbold lige nu indbyder ikke til, at et mesterhold skal hente i omegnen af 100 points.
Kan vi så kalde det en fiasko at vi er 5 point efter et Barcelona, der har spillet uden Messi i 1/3 af deres kampe? Eller at vi er 5 point efter lillesøster?
Under alle omstændigheder er det resultater, der er meget, meget langt fra at være tilfredsstillende.
Jeg har skrevet og slettet mine ord 10 gange nu, for hvordan skal jeg skrive det uden at folk tror jeg vil slå dig ihjel :D Så efter et kvarters time-out, så vurdere jeg, at jeg er faldet lidt ned igen og er i nogenlunde stand til at sætte ordene sammen, så jeg kan fokusere på det vigtige her.
Jeg kan bare ikke fatte i mit hoved, at du kan få dig selv til at skrive det er en fiasko vi ikke er tættere på Barcelona, fordi de har haft Messi ude 1/3 del af sæsonen. Er det slet ikke gået op for dig, at vi rent faktisk har manglet 2/3 dele af vores hold i 2/3 dele af sæsonen? Jeg vil nok hellere bruge ordet fiasko om din logik, end at holdet ikke er tættere på Barcelona og At. Madrid.
Det giver jo ingen mening, og det er jo nærmest Mourinho-logik. Og da jeg ved du er kæmpe Mourinho fan, så giver det hele måske mere mening. Du mangler bare lige at klandre dommeren for vi røg ud af Cdr, så er vi på rette vej og logikken fuldendt.
Lad os lege en leg. Hvor mange kampe i sæsonen har vi kunne stille med stærkeste 11 efter din mening? Om du er til James eller Isco og hvem der har startet er ligegyldigt. Det vigtige er, at de begge 2 er fit i samme kamp. Jeg fik det til 4 ud af 21 kampe. Og alligevel vælger du at fokusere på Messi's skade? Amen altså!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Har Real Madrid overhovedet haft en træner længere end 3 år..!? :)
Jeg gætter på du ihvertfald ikke var fan dengang haha :D
Hvor ville madridista.dk være en ENDNU mere fantastisk hjemmeside, hvis alle brugere var i stand til at lave denne øvelse. Ja, måske også mig selv af og til ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
KesseBM skrev:
Pelle skrev: Ordet fiasko kan vel nærmest bruges om de 3 sørgelige stakler, der indtil videre har tilkendegivet, at man gerne ser Mourinho tilbage i klubben ;-)
Spøg til side, men det kunne da være ret interessant at høre nogle argumenter fra de folk som synes han skal tilbage til klubben ? :)
Jeg er en af de lige nu fire, som trykkede ja.........men det kunne lige så godt være blevet et nej.
Lige nu og her tror jeg, at det er en rigtig dårlig ide at hente José Mourinho til klubben. Så længe har han heller ikke været væk og de ting, som han gjorde åbenlyst dårligt har folk endnu ikke lagt helt bag sig og han virker heller ikke umiddelbart som en, der har lært af sine fejl.
Hvis man skal være i en klub som Real Madrid, så skal man lære at omgås pressen og det er ekstremt svært lige nu, hvor de madrilenske medier er lige så slemme som de catalanske til at opfinde løgnehistorier og gøre et gigantisk nummer ud af selv den mindste ting. Men man er nødt til at invitere pressen til sig og lade som om, at man er deres ven og svare pænt og tålmodigt på spørgsmålene.
Dernæst er der jo ingen tvivl om, at Mourinho havde sine ture med nogle af spillerne i truppen, som stadig er at finde i klubben og det kan give nye problemer, især i en spillertrup, som har fået lov til at tage alt for megen magt. Derfor skal man være parat til at slagte hellige køer og det er Real Madrid ekstremt dårlige til, hvis de da ikke er intelligente som Raúl og Guti.
Men hvorfor trykkede jeg så ja?
Det gjorde jeg, fordi han rent faktisk formår at rykke et hold og give dem et kvalitets-løft. Real Madrid gik fra at være et pjevset taberhold til at være et hold, som var blandt de absolutte favoritter i Champions League og til at være en absolut udfordrer til Barcelona i den hjemlige turnering. Og så viste han, at han rent faktisk kan ændre en kamps resultat med sine udskiftninger.
Men lige nu er Mourinho ikke klar til Real Madrid og Real Madrid er ikke klar til Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dios skrev:
Jelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Jelle skrev: Når vi allerede efter 15 la liga kampe kan konstatere, at det er matematisk umuligt at nå lige så mange point som i Mou's rekord sæson, så fortæller det i høj grad at præstationerne hidtil generelt ikke har været gode nok. Når det så er sagt, så er der trods alt 3 pokaler et spille om - og success I én turnering kan sagtens opveje fiasko i en anden.
Jeg synes med andre ord det er for tidligt at skille sig af med Benitez, men såfremt det allerede i februar står klart at vi ikke får lov at løfte trofæet med de store ører og ligaen ser tilsvarende skidt ud, så synes jeg det er oplagt at tage Mourinho tilbage og se hvad han kan drive det til. Medmindre man altså vil nedværdige sig selv til at flirte med Hykleren, som vel er den eneste ledige kandidat, der er på samme niveau som Mou.
Lad os slå en ting fast med det samme. Real Madrid er ikke interesseret i hykleren og hykleren er ikke interesseret i Real Madrid.
Der vil komme til at flyve grise henover Estadio Santiago Bernabéu, før de to parter laver en aftale med hinanden.
Og så kan man ikke kalde det en fiasko at man allerede nu kan konstatere, at vi ikke kan nå samme pointantal som Mourinhos rekord-sæson. Spansk fodbold lige nu indbyder ikke til, at et mesterhold skal hente i omegnen af 100 points.
Kan vi så kalde det en fiasko at vi er 5 point efter et Barcelona, der har spillet uden Messi i 1/3 af deres kampe? Eller at vi er 5 point efter lillesøster?
Under alle omstændigheder er det resultater, der er meget, meget langt fra at være tilfredsstillende.
Jeg har skrevet og slettet mine ord 10 gange nu, for hvordan skal jeg skrive det uden at folk tror jeg vil slå dig ihjel :D Så efter et kvarters time-out, så vurdere jeg, at jeg er faldet lidt ned igen og er i nogenlunde stand til at sætte ordene sammen, så jeg kan fokusere på det vigtige her.
Jeg kan bare ikke fatte i mit hoved, at du kan få dig selv til at skrive det er en fiasko vi ikke er tættere på Barcelona, fordi de har haft Messi ude 1/3 del af sæsonen. Er det slet ikke gået op for dig, at vi rent faktisk har manglet 2/3 dele af vores hold i 2/3 dele af sæsonen? Jeg vil nok hellere bruge ordet fiasko om din logik, end at holdet ikke er tættere på Barcelona og At. Madrid.
Det giver jo ingen mening, og det er jo nærmest Mourinho-logik. Og da jeg ved du er kæmpe Mourinho fan, så giver det hele måske mere mening. Du mangler bare lige at klandre dommeren for vi røg ud af Cdr, så er vi på rette vej og logikken fuldendt.
Lad os lege en leg. Hvor mange kampe i sæsonen har vi kunne stille med stærkeste 11 efter din mening? Om du er til James eller Isco og hvem der har startet er ligegyldigt. Det vigtige er, at de begge 2 er fit i samme kamp. Jeg fik det til 4 ud af 21 kampe. Og alligevel vælger du at fokusere på Messi's skade? Amen altså!
Jeg fik vist ikke formuleret min pointe ordentligt i første omgang. Det jeg vil frem til er, at Barca har klaret sig nogenlunde på trods af vital(e) skade(r), mens Real netop har lidt kraftigt under dette og spillet en forfærdelig omgang fodbold.
Når vi gør det samlede skadesregnskab op, skal vi naturligvis ikke blot betragte kvantiteten, men også tage højde for spillerenes betydning for holdet. Du har formodentlig en pointe i at Real har været lidt hårdere ramt samlet set, men jeg synes ikke det ændrer på min konklusion omkring holdets præstationer.
At jeg har en forkærlighed for Mourinho spiller ikke rigtigt nogen rolle for min argumentation, da denne primært omhandler Benitez' (manglende) præstationer, og kommer egentlig kun til udtryk efter konklusionen, at hvis Benitez ikke er god nok, så mener jeg Mourinho er det bedste alternativ.
Takker ham for at få vindermentaliteten tilbage i klubben, men ingen er tjent med et gensyn, som jeg ser det.
Perez havde én mulighed for at rette op for vanviddet i start 00'erne, og den mulighed glippede han, da han fyrerede Ancelotti uden en reel og rationel forklaring.
Tror faktisk at Zidane vil være den bedste beslutning! (ja, I læste rigtigt). Det vigtigste for en træner er, at få det bedste ud af spillerne, og her tror jeg Zidane qua hans aura og respekt kan motivere spillerne i høj grad. Morten Olsen, Van Gaal mm. har vist at taktik er overvurderet, og Guardiola har vist at erfaring er overvurderet.
Vores kedelige situation kan sagtens omvendes, men det kræver med en frisk udskiftning på trænerposten. Jeg orker i øvrigt ikke en intern kamp mellem Ramos og Mou, som åbenlyst ikke harmonerer i samme omklædningsrum.
Chamartin skrev:
Hey...gå nu efter bolden og ikke manden. Ingen grund til at kalde folk med anden mening end flertallet for idioter.
PS: jeg har selv trampet hårdt på "Nej tasten".
Bevares, det var nu også skrevet med et glimt i øjet :-)
Men derfor har jeg dog stadig ufattelig svært ved at se, hvordan man kan ønske Mou tilbage i klubben.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg fik vist ikke formuleret min pointe ordentligt i første omgang. Det jeg vil frem til er, at Barca har klaret sig nogenlunde på trods af vital(e) skade(r), mens Real netop har lidt kraftigt under dette og spillet en forfærdelig omgang fodbold.
Når vi gør det samlede skadesregnskab op, skal vi naturligvis ikke blot betragte kvantiteten, men også tage højde for spillerenes betydning for holdet. Du har formodentlig en pointe i at Real har været lidt hårdere ramt samlet set, men jeg synes ikke det ændrer på min konklusion omkring holdets præstationer.
At jeg har en forkærlighed for Mourinho spiller ikke rigtigt nogen rolle for min argumentation, da denne primært omhandler Benitez' (manglende) præstationer, og kommer egentlig kun til udtryk efter konklusionen, at hvis Benitez ikke er god nok, så mener jeg Mourinho er det bedste alternativ.
Kan jeg læse det til, at du mener spillere som Navas, Carvajal, Danilo, Ramos, Varane, Pepé, Marcelo, Modric, Kovacic, James, Bale og Benzema er kvantitet og ikke kvalitet? Man kan vel også smide Ronaldo i puljen, hvis man tror på hans lille historie, som jeg egentlig ikke helt selv gør. Det er jo de spillere som gang på gang er blevet skadet. Det er jo noget der minder om vores stærkeste 11'er!
Nu må folk simpelthen også snart komme ud af deres boble og få noget realitetssans. Man kan jo ikke blive ved med at finde statistikker over hvor dårligt Real Madrid har gjort det uden, at tage forbehold for arbejdsbetingelserne.
Jeg har sagt det mange gange før, men jeg siger det gerne igen. Vi er den største trussel imod os selv. For mange er for inkompetente, og tror de er den nye manager, fordi de har noget FM og Fifa erfaring.
Lur mig om vi ikke havde klaret det langt bedre, hvis enkelte spillere havde været ude uafhængige af hinanden, som i Barcelona. Vi ville jo også sagtens kunne have undværet Ronaldo i 5-7 kampe, hvis vi så bare kunne stille med James, Benzema og Bale. Det har bare aldrig været på tale denne sæson.
Barcelona's held denne sæson har været, at de skadet spillere har kunne overlappe hinanden, som vi f.eks. lige har set det med Messi og Neymar. Messi er ude i en del kampe, kommer tilbage og kan så se Neymar blive skadet. I Real Madrid blev samtlige spillere jo skadet indenfor 2 uger. Vi taler om 7 spillere, som alle vil betragtes som "faste" startere.
Men nej jeg kan da godt se det ikke ændre alverdens, at vores 4 back kæde består af 2,3 og 4. valg. Glem defensiven, for vores offensiv redder os jo, eller nårh nej, for der har vi samme problemer. Ud med Benitez, for ikke at spille champagne fodbold og vinde alle kampe med plus 10 mål med vores Castilla hold!
Dios skrev:
Jelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Det sjove ved det hele er at Ancelotti oplevede præcis det samme. Dengang gav man ham skylden for de mange skader fordi han ikke roterede nok. Nu har Rafa så fået en helt vanvittig bredde. Der er stadig skader og resultaterne er der så bare slet ikke.