Billetter til Real Madrid - Atletico M.

10 år 6 måneder siden #13 af Thomas
Hey!
Tak for rådet! Jeg må snakke med banken og have fat i et MasterCard, så jeg forhåbentlig slipper for det her show igen næste gang! God tur til Madrid! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LRM
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #14 af LRM
Besvaret af LRM på emne Billetter til Real Madrid - Atletico M.
Ja, det kostede sgu også 5 timer af min lørdag og mange frustrationer. Utroligt, at det skal være sådan!
Tak skal du have, jeg glæder mig helt sindssygt :-)

Håber, at du finder en løsning.

10 år 6 måneder siden #15 af Thomas
Der er jo desværre udsolgt så jeg må finde en anden kamp. Men tror lige jeg skal have fat i det MasterCard bare for en sikkerheds skyld. Gider ikke stå i det bøvl igen :P

10 år 5 måneder siden #16 af Chamartin

Thomas skrev: Der er jo desværre udsolgt så jeg må finde en anden kamp. Men tror lige jeg skal have fat i det MasterCard bare for en sikkerheds skyld. Gider ikke stå i det bøvl igen :P

Jeg ved ikke, om andre har forsøgt at købe billet for nylig, men jeg kan i hvert fald bekræfte, at et billetkøb kan gennemføres uden omgåelse af IP adresser med et Mastercard - også udstedt i Danmark, hvorimod Visa Dankort bliver afvist.

10 år 5 måneder siden #17 af Lars

Chamartin skrev:

Thomas skrev: Der er jo desværre udsolgt så jeg må finde en anden kamp. Men tror lige jeg skal have fat i det MasterCard bare for en sikkerheds skyld. Gider ikke stå i det bøvl igen :P

Jeg ved ikke, om andre har forsøgt at købe billet for nylig, men jeg kan i hvert fald bekræfte, at et billetkøb kan gennemføres uden omgåelse af IP adresser med et Mastercard - også udstedt i Danmark, hvorimod Visa Dankort bliver afvist.

Jeg var selv på Bernabéu til 7-1 sejren over Celta, og købte i den forbindelse to billetter via klubbens egen hjemmeside.

Efter at have læst mange indlæg fra frustrerede brugere her på siden, var min forventning til hele processen at det ville blive en langhåret kamp mellem realmadrid.com/ticketmaster.es og mine kreditkort. Heldigvis blev jeg positivt overrasket, da jeg uden problemer gennemførte bestillingen i første forsøg. Jeg betalte med mit Mastercard (udstedt af min lokale bank) og det var 100% smertefrit. Lad det gå ud til alle billet-søgende læsere derude.

Da dette er et tilbagevendende emne her på forum, kunne man eventuelt tilføje det som en lille sidenote på madridista.dk/index.php/generelt/billetter, eller på anden måde tydeliggøre dette.

10 år 5 måneder siden #18 af sNielsenRM
Med fare for at lyde snagende.

Er din "lokale bank" en dansk baseret bank?

Ville være super fedt, hvis de havde fået fikset problemerne med danske kreditkort. Jeg har tidligere fået, at vide at de arbejdede på det, men ikke vidste, hvornår det ville fungere.

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved sNielsenRM.

10 år 5 måneder siden #19 af Lars

sNielsenRM skrev: Er din "lokale bank" en dansk baseret bank?

Ja, så dansk som det kan blive ;)

Leveret af Kunena Forum