Om Vores Rivaler IX

2 år 8 måneder siden #10045 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=139662 skrev:

Dybbøl post=139653 skrev: Jeg må indrømme at jeg har sgu lidt ondt af den kærer Keylor Navas. Jeg synes han gjorde det rigtig godt for os, men blev skippet afsted til fordel for Courtois. Navas gør det rigtig godt for PSG men bliver nu erstattet af Donnoaruma. Jeg ved godt at dette er et del af gamet at “forbedre” sin trup hele tiden. Men synes bare han har fortjent mere kredit. Han har altid arbejdet røven ud af bukserne, aldrig brokket sig, bare en ægte gentleman. 

​Enig, det er helt skørt. Klart blandt de allerbedste målmænd i verden og er med årene blevet virkelig stabil samtidig med han har beholdt tendensen til at lave nogle vanvittige redninger. Jeg har det på samme måde. Han bliver virkelig syltet.


Jeg har også altid kunnet lide Navas, men det handler om at PSG kunne få Donnarumma på en fri transfer. Der sker alligevel sjældent at en klub kan sikre en position i 10-15 med en klassekeeper og så på en fri. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #10046 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Donnarumma bliver en af verdens allerbedste keepere om får år - og også bedre end Navas. Det er vildt at få ham på fri. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke var vild rift om ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #10047 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Der har sikkert været mange henvendelser, men ingen der ville give €12m NETTO om året for en 22 årig der måske, måske ikke bliver en af de bedste målmænd i verden.

Til sammenligning får verdens højst vurderet målmand Jan Oblak £18,2m brutto.
Thibaut Courtois hiver "bare" hjem €7,2m Netto skulle jeg tro det er, da en anden side siger €14m.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #10048 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/premier-league...6163f557a8b45b4.html

Så må vi se om det får konsekvenser denne gang. Let's see...
Formentlig ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #10049 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/kun-en-uge-ti...plads-med-messi.html

Må blankt erkende, at jeg ikke kender reglerne for lønninger i La Liga, men er der ikke regler for hvor dum man må være?
Hvorfor helvede har de tilføjet nye spillere, vel vidende at Messis kontrakt afhang af “profilerede” afgange? To af de største klubber, RM og Barcelona, fremstår ret så inkompetent. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10050 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Så blev Ben White fra Brighton lige solgt for mere end Varane :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10051 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=139884 skrev: ​Så blev Ben White fra Brighton lige solgt for mere end Varane :D

​Det synes jeg virker ganske naturligt hvis nogle faktorer er på plads. :-)

Varane er vurderet til 70 mio. euro (ifølge Transfermerkt), og havde et år tilbage af kontrakten, og under disse omstændigheder, plejer prisen at rasle ned. Intet suspekt her ved at han blev solgt for omkring de 50 mio. euro.

Ben White er vurderet til 28 mio. euro, men havde et langt kontrakt, og Brighton var ikke tvunget til at sælge, og det presser så prisen op, og den faldt så på 58 mio. euro.

Så er der også en anden ukendt faktor for os: Betalingsraten. Nogle klubber vil gerne betale meget, men med en længere betalingsrater, og andre vil gerne betale lidt, men med en kortere betalingsrater, og det kan også påvirke den endelige pris til sidst.

Havde Varane haft et langt kontrakt, og Real Madrid ikke var i en position til at sælge, da ville vi kunne havde solgt Varane for langt mere end de 70 mio. han er vurderet til.

  

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10052 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=139886 skrev:

Lars1991 post=139884 skrev: ​Så blev Ben White fra Brighton lige solgt for mere end Varane :D

​Det synes jeg virker ganske naturligt hvis nogle faktorer er på plads. :-)

Varane er vurderet til 70 mio. euro (ifølge Transfermerkt), og havde et år tilbage af kontrakten, og under disse omstændigheder, plejer prisen at rasle ned. Intet suspekt her ved at han blev solgt for omkring de 50 mio. euro.

Ben White er vurderet til 28 mio. euro, men havde et langt kontrakt, og Brighton var ikke tvunget til at sælge, og det presser så prisen op, og den faldt så på 58 mio. euro.

Så er der også en anden ukendt faktor for os: Betalingsraten. Nogle klubber vil gerne betale meget, men med en længere betalingsrater, og andre vil gerne betale lidt, men med en kortere betalingsrater, og det kan også påvirke den endelige pris til sidst.

Havde Varane haft et langt kontrakt, og Real Madrid ikke var i en position til at sælge, da ville vi kunne havde solgt Varane for langt mere end de 70 mio. han er vurderet til.

  

​Og den dyreste faktor: Han er englænder. 
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10053 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Om jeg begriber at PSG ikke går i dialog med Real Madrid om Mbappe og så veksler den løn og indtægt til at snuppe Messi…

Kom nu lidt - alle vinder undtagen Barcelona :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10054 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Virker meget fornuftigt det di skriver Nono, men du glemmer at PSG ikke behøver sælge for at tjene penge eller frigære løn, FFP gælder ikke for dem :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10055 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Pochettino har igen tabt en finalekamp ig denne gang mod Lille.. er sg glad for at han ikke er træner for Real Madrid 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #10056 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Nu var det ikke et PSG med mange stjerner på banen, MEN, med tanke på at PSG havde bolden 71%, bare 4 afslutninger så minder det mig om ZZ boldt, og jeg er utrolig glad for at han ikke blev vores træner.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce