Om Vores Rivaler IX

1 år 7 måneder siden #11701 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca sælger yderligere ud at deres studier, for at få råd til Bernardo Silva og for at kunne registere nyindkøbene.

Pludselig er konkurrencen i La Liga en hel anden. Men omvendt kan Barca være gået nedom og hjem, hvis de får et par år uden trofæer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11702 af The European Super League
​Kampagnen mod Gerard Piqué er stilnet af.

Kampagnen mod Frenkie de Jong og Martin Braithwaite fortsætter.

De er også begyndt at køre lidt på Gavi, men jeg tror ikke det udvikler sig til en hel kampagne.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11703 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor læser i de her ting henne ?
Er det ren Twitter eller er der hold i alle de sindsyge ting den klub foretager sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11704 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt hvis Barca også landet B. Silva

Xavi får godt nok utrolig mange kort at gøre med igennem en meget lang sæson med et VM i mellem. Imponerende bred trup han får stillet til rådighed. 

Jeg håber virkelig at Carlo kommer til at bruge alle vores spillere i truppen. Med 70-80 kampe. Jeg tør ikke stole på at vores kære Pintus kan lave mineraler igen. Spillerne er jo alle blevet ét år ældre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11705 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=152789 skrev: Vildt hvis Barca også landet B. Silva

Xavi får godt nok utrolig mange kort at gøre med igennem en meget lang sæson med et VM i mellem. Imponerende bred trup han får stillet til rådighed. 

Jeg håber virkelig at Carlo kommer til at bruge alle vores spillere i truppen. Med 70-80 kampe. Jeg tør ikke stole på at vores kære Pintus kan lave mineraler igen. Spillerne er jo alle blevet ét år ældre. 

​Det er sgu nemt at sammensætte en trup, når pengene ikk skal passe.

Men ja jeg frygter også at/når Vini Jr. eller Benz er ude et par måneder. Barca har langt mere bredde.

Vi kunne dårligt slå dem sidste sæson, så jeg har svært ved at se hvordan vi skal vinde et El Clasico i denne :D Sorry to say.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #11706 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona kunne dårligt slå Frankfurt, Benfica, Rayo Vallecano og flere til sidste sæson

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11707 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152791 skrev: Barcelona kunne dårligt slå Frankfurt, Benfica, Rayo Vallecano og flere til sidste sæson


Du har ret, men jeg tror det bliver anderledes i år. Jeg tror Lewandowski kommer til at score en masse nemme mål. Så de kommer til at vinde en del flere kampe. Har du set nogen af deres kampe her i pre sæsonen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11708 af The European Super League
​Og her kommer the scary truth:

Selvom det måske er på en billig baggrund, efter winter transfervinduet lukkede i sidste sæson, så var FC Barcelona bedre end os, hvis man udelukkende ser på resultaterne i La Liga.

Billig baggrund fordi vi havde så meget andet at se til og havde et kæmpe forspring som vi kunne give lidt af.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11709 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=152793 skrev: ​Og her kommer the scary truth:

Selvom det måske er på en billig baggrund, efter winter transfervinduet lukkede i sidste sæson, så var FC Barcelona bedre end os, hvis man udelukkende ser på resultaterne i La Liga.

Billig baggrund fordi vi havde så meget andet at se til og havde et kæmpe forspring som vi kunne give lidt af.

​Udover en El Clásico som vi aldrig mødte op til, så var der intet imponerende over Barca sidste sæson. Hverken før eller efter Xavi tog over. Når man slutter 13 point efter første pladsen så har man fejlet big time. Den kommende sæson er dog en anden snak - de har fået sig et rigtig godt hold. 
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11710 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152791 skrev: Barcelona kunne dårligt slå Frankfurt, Benfica, Rayo Vallecano og flere til sidste sæson

​Men de kan altid køre os rundt alligevel. Just stating the obvious. Det hjælper så heller ikke, at vi altid pisser i bukserne og stiller os helt ned defensivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11711 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=152796 skrev:

9eren post=152791 skrev: Barcelona kunne dårligt slå Frankfurt, Benfica, Rayo Vallecano og flere til sidste sæson

​Men de kan altid køre os rundt alligevel. Just stating the obvious. Det hjælper så heller ikke, at vi altid pisser i bukserne og stiller os helt ned defensivt.

​Du har ret. Vi kan lige så godt give op på forhånd. 

Lad nu være med den der vi-taber-alligevel-mentalitet; flere herinde lyder fandeme som en flok AGF-fans. 

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Chamartin, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11712 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez post=152797 skrev:

Ramos4 post=152796 skrev:

9eren post=152791 skrev: Barcelona kunne dårligt slå Frankfurt, Benfica, Rayo Vallecano og flere til sidste sæson

​Men de kan altid køre os rundt alligevel. Just stating the obvious. Det hjælper så heller ikke, at vi altid pisser i bukserne og stiller os helt ned defensivt.

​Du har ret. Vi kan lige så godt give op på forhånd. 

Lad nu være med den der vi-taber-alligevel-mentalitet; flere herinde lyder fandeme som en flok AGF-fans. 

​Tro mig, jeg nyder heller ikke at tabe 0-4, eller noget der ligner, hver anden sæson.
Vi er jo klart overlegne på titler og økonomisk drift, men i indbyrdes opgør tror jeg vi får det rigtig svært igen. 

Vi skal da ikke give op på forhånd, men hvis Carlos taktik igen-igen er at stille sig ned, så bliver det...skægt.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce