Om Vores Rivaler IX

2 år 4 måneder siden #14737 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=174199 skrev: ​Men de ville højst sandsynligt have gjort det.

Hvad der er ærgerligt for turneringen, er vel egentlig at det to år i streg er lykkedes UEFA at få lavet nogle lodtrækninger, som gør at de fire bedste hold samles i den ene halvdel, mens der er "let" vej til finalen i den anden halvdel.

​Tror du i ramme alvor at UEFA har en finger med i bowlen med henblik på at influere lodtrækningen? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #14738 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=174199 skrev: ​Men de ville højst sandsynligt have gjort det.
Hvad der er ærgerligt for turneringen, er vel egentlig at det to år i streg er lykkedes UEFA at få lavet nogle lodtrækninger, som gør at de fire bedste hold samles i den ene halvdel, mens der er "let" vej til finalen i den anden halvdel.

Henry sagde faktisk noget utrolig klogt til optakten. Først og fremmest vil han godt tilbage til den gamle model med, at man kender sin vej til finalen, så alle ikke kan møde alle fra kvartfinalen af. Her ved jeg ikke om jeg er enig eller ej, men det interessante kom, da han sagde, at de 8 bedste hold skal have hver deres pulje som nu, men at det også skal være deres vej til finalen, så fra A-D møder hinanden alt efter placering til finalen, og E-H på den anden side til finalen. På den måde vil du "altid" sikre de bedste hold en mulighed for at komme til finalen uden, at skulle igennem Real's psykopat modstandere forrige sæson. 
Mange vil sige, at det er en del af charmen, at de små hold også har en chance, men hvor mange neutrale fans så kampen imellem Atletico-Dortmund kontra Psg-Barca. Ikke mange vil jeg mene, og hans pointe er jo, at det er en skam at Real eller City allerede skal ud af turneringen nu. Og det synes jeg er interessant, og det er også lige præcis på det grundlag jeg synes Super League er langt mere interessant end Chl, hvis de altså ikke formår at ødelægge spændingen med for mange af de samme store opgør hvert år.

I alt for mange år i træk har der bare været lidt for mange Europa League kampe i knock out faserne, hvor de bedste mandskaber møder hinanden for tidligt i sæsonen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 4 måneder siden #14739 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska post=174201 skrev:

​Tror du i ramme alvor at UEFA har en finger med i bowlen med henblik på at influere lodtrækningen? 

​Nej, på INGEN måde. Absolut ingen måde. Beklager, hvis det kunne misforstås sådan.

Det er et ærgerligt udfald, synes jeg, for turneringens skyld. De fire semifinalister skulle jo have været os, City, Bayern og Arsenal. Nu kommer vi i stedet til at stå med en finalist, som ikke har en kinamands chance for at vinde finalen. Akkurat som sidste år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

2 år 4 måneder siden #14740 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg ved godt jeg ikke direkte blev spurgt men jeg vil også gerne tilkendegive at jeg heller ikke med vilje insinuerede snyd. Jeg kan også bare bedst lide at have de fire bedste hold i semifinalerne.

Og sp stemmer jeg i øvrigt for at de otte kvartfinale kampe bliver lagt på 8 forskellige dage så man kan se alle kampe uden de bliver spillet samtidig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14741 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Og mens folk skamroser og tuder og at Barcelona er på vej i en semifinale, så husk lige på at de pt ligger nummer 3 i la liga og vi ligger 1er

2 år 4 måneder siden #14742 af Estadio Santiago Bernabéu
​Status Quo i toppen af den spanske liga. Vi er 1 spillerunde tættere på og dermed er der 3 færre point at spille om. Selvom Barcelona har fundet en helt anden melodi, så har de stadig indhentet i alt 0 point de sidste mange runder.

2 år 4 måneder siden #14743 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Kæmpe stort tillykke til Xabi Alonso med det tyske mesterskab. Sindssygt flot præstation. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14744 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig stærkt gået. Leverkusen har været så tæt på før. Nu skete endelig for dem.

2 år 4 måneder siden #14745 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis Chelsea bliver ved med at fumle rundt i Premier League, så skal man holde godt øje med Cole Palmer som et potentielt transferemne. 21 år, og involveret i langt over 30 mål i den her sæson. Hattrick her til aften mod Everton på 28 minutter. Han er en voldsomt underholdende og klog spiller synes jeg, han har virkelig sans for at stå de rigtige steder konstant.

EDIT: Iøvrigt et hattrick scoret med højre, venstre og med hovedet. Ret komplet pakke han har.

DC19
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Evden, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 4 måneder siden #14746 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Apropos dagens Champions League kampe:

Jeg forstår, at man har fokus på rivalisering og ønsker at ærkerivaler taber. Men den holdning deler jeg ikke altid.

Jeg ville påskønne, hvis Atletico Madrid eller Putalona vandt CL, hvis det ikke bliver os. Eller at de i det mindste kommer så langt som muligt. Disse to klubber er alligevel dybt nede i Real Madrids skygge, og skulle en af dem vinde en CL, vil det ikke ændre magtbalancen synderligt meget, sådan som vi er overlegent både økonomisk, historisk og moralsk. Desuden er det også i La Ligas interesse, at et hold fra Spanien vinder, da det vil oppuste interessen for La Liga.

Så ja, jeg hepper på vores rivaler i dag under disse omstændigheder.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 år 4 måneder siden #14747 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber også begge går videre, holder som regel med de spanske hold i Europa.. men jeg håber dog ikke Barcelona vinder CL, der sætter jeg grænsen :D Men de må meget gerne smide PSG ud.

2 år 4 måneder siden #14748 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Selvom jeg hader PSG, så skal de self videre i stedet for Barca
edit: 16 årige der leger med dem….​
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum