Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Tror du ikke stadigvæk Yamal fortsætter som RW? Det er trods alt der han har fået sit gennembrud på landsholdet og i Barca. Han kan ikke gøre det samme på LW, altså trække ind i banen og skyde. Det samme med Williams, han er nok tiltænkt LW, da det er der han er farligst og kan trække ind og skyde.Figo-10 post=186654 skrev: Flick skulle eftersigende ønske at spille Nico som HW, Yamal som LW, Raphinha centralt og så Olmo som falsk 9'er, hvor han deler tiden med Lewandowski. Så han kommer ikke på bekostning af Raphinha, men nærmere som erstatning for Lewandowski.
Midtbanen vil fortsat hedde de Jong og Pedri.
Imponerende start 11'er når man tænker på, at de ingen penge har. Prøv at tænk på fx Arsenal, Chelsea mv. og deres start 11'er trods de penge de har.
Vi har grint meget, men det er nu ganske flot klaret og en opstilling til nutid og fremtid.
Enig i at de har et godt hold på papiret. De var også virkelig gode i den forgangne sæson, så det skal blive spændende om de fortsætter niveauet eller om de kollapser. Også spændende hvordan Real komme til at byde dem om til dans. Sidste sæson var ikke sjov i hvertfald.
Jeg savner Pepe :(
Ah jo selvfølgelig da - mig der skrev forkertMadridista02 post=186656 skrev:
Tror du ikke stadigvæk Yamal fortsætter som RW? Det er trods alt der han har fået sit gennembrud på landsholdet og i Barca. Han kan ikke gøre det samme på LW, altså trække ind i banen og skyde. Det samme med Williams, han er nok tiltænkt LW, da det er der han er farligst og kan trække ind og skyde.Figo-10 post=186654 skrev: Flick skulle eftersigende ønske at spille Nico som HW, Yamal som LW, Raphinha centralt og så Olmo som falsk 9'er, hvor han deler tiden med Lewandowski. Så han kommer ikke på bekostning af Raphinha, men nærmere som erstatning for Lewandowski.
Imponerende start 11'er når man tænker på, at de ingen penge har. Prøv at tænk på fx Arsenal, Chelsea mv. og deres start 11'er trods de penge de har.
Vi har grint meget, men det er nu ganske flot klaret og en opstilling til nutid og fremtid.
Enig i at de har et godt hold på papiret. De var også virkelig gode i den forgangne sæson, så det skal blive spændende om de fortsætter niveauet eller om de kollapser. Også spændende hvordan Real komme til at byde dem om til dans. Sidste sæson var ikke sjov i hvertfald.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
I hørte det her først.
Det bliver i øvrigt et kæmpe tab for dem hvis/når Lewandowski stopper.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lewy var en vanvittig god investering for dem. Da det så aller værst ud for Barca med deres økonomi og spiller materiale , ankom Lewy og reddede dem.Ramos4 post=186658 skrev: Raphinha kommer ALDRIG til at spille noget nær lige så god en sæson igen. Aldrig nogensinde.
I hørte det her først.
Det bliver i øvrigt et kæmpe tab for dem hvis/når Lewandowski stopper.
Jeg savner Pepe :(
En langvarig skade til Pedri og hele deres midtbane kollapser…der bliver talt ALT for lidt om hvor vigtig en skadesfri Pedri har været for Flick i denne season!Figo-10 post=186654 skrev: Flick skulle eftersigende ønske at spille Nico som HW, Yamal som LW, Raphinha centralt og så Olmo som falsk 9'er, hvor han deler tiden med Lewandowski. Så han kommer ikke på bekostning af Raphinha, men nærmere som erstatning for Lewandowski.
Donde está la biblioteca?
Fondo_Sur post=186705 skrev: Al Hilal slår simpelthen City ud. Det sætter nogle andre perspektiver på den første kamp under Xabi.
Helt enig. Så var et kryds måske ikke så tosset alligevel i første kamp. Men som Real Madrid fan skal man jo bare have 3 point hver gang ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
De har et godt hold. Bono MOTM.Fondo_Sur post=186705 skrev: Al Hilal slår simpelthen City ud. Det sætter nogle andre perspektiver på den første kamp under Xabi.
I øvrigt 45% chance for torden, hvilket vil betyde kampen skal afbrydes.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det siger meget om vores forhold til klubben, at vi tjekker vejrudsigten i Miami ud. Det gode ved det overskydende vejr er, at spillerne ikke bliver drænet af varmen, der har været et problem i løbet af hele turneringen.Ramos4 post=186710 skrev: Vi fik uafgjort mod Al-Hilal, der slog City ud. Og City sendte 5 ind bag Juventus. ERGO bør vi slå Juventus sikkert i aften :)
I øvrigt 45% chance for torden, hvilket vil betyde kampen skal afbrydes.