Om Vores Rivaler IX

1 år 1 måned siden #16177 af Estadio Santiago Bernabéu
​Er der andre herinde der i disse dage er lykkelig for at man er Madridista og har Perez som præsident?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #16178 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=187406 skrev: ​Er der andre herinde der i disse dage er lykkelig for at man er Madridista og har Perez som præsident?

​Ikke umiddelbart, hvad da?

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #16179 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=187407 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187406 skrev: ​Er der andre herinde der i disse dage er lykkelig for at man er Madridista og har Perez som præsident?

​Ikke umiddelbart, hvad da?

Det er nok behandlingen af Ter Stegen, der referes til.

1 år 1 måned siden #16180 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu slipper man for at skændes med MATS om, hvorvidt han er skadet i tre eller fire måneder, for man lader nemlig en af sidste sæsons bedste forsvarere, Iñigo Martínez, skifte på en fri transfer til Al Nassr. Dermed får man frigivet 14 millioner € i løn og så kan Joan García, Bardghji og Marcus Rashford indskrives.

Slikskålen kan forvente snarligt besøg fra Joan Laporta.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 1 måned siden #16181 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Men det er et generelt problem i mange spanske klubber. Foreløbig er der hentet 104 spillere til LaLiga, men kun 50 er indskrevet. Blandt dem Trent, Dean og Álvaro. Franco bliver indskrevet i den kommende uge, når han fylder 18 år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 1 måned siden #16182 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår sagen. 

Hvad mister Ter Stegen ved at lade dem allokere lønnen anderledes? Går ikke ud fra det handler om han går ned i løn. Bliver han i så fald slet ikke registreret til sæsonen og kan ikke spille, eller hvad sker der?

1 år 1 måned siden #16183 af Estadio Santiago Bernabéu

Taxii89 post=187416 skrev: ​Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår sagen. 

Hvad mister Ter Stegen ved at lade dem allokere lønnen anderledes? Går ikke ud fra det handler om han går ned i løn. Bliver han i så fald slet ikke registreret til sæsonen og kan ikke spille, eller hvad sker der?

Han er blevet behandlet illoyalt. Tingene kan vende på en tallerken på den måde i FC Barcelona. Man kan aldrig føle sig tryg.

I dette specifikke tilfælde så glemte klubben at meddele ham at han var blevet erstattet. Han er der klart, klart bedste keeper men de har besluttet sig for at han er 3. valg i de kommende tre sæsoner som han har tilbage af sin kontrakt. Uden at fortælle ham det. Han måtte finde ud af det via medierne.

De startede deres kampagne inden han skulle opereres. De har fået vendt fans imod ham. Under hans operation har de bedt om lov til at få sendt de personlige og private dokumenter til La Liga for hans operation. Deres motiv: De vil sørge for at 80 % af hans løn ikke tæller med i UEFA’s FFP regnskab. Han vil stadig få løn men så kan de registrere hans to konkurrenter (deres nyforfremmede 1. valg i Joan Garcia og deres nyforfremmede 2. valg i Wojciech Szczesny).

I vores klub bruger vi pengene to år efter de er bekræftet at de står på vores konto. I Barcelona bruger de pengene et halvt år før de forhåbentlig tjener pengene.

1 år 1 måned siden #16184 af Estadio Santiago Bernabéu
​Nåh ja… Og i vores klub forlænger vi kontrakten med spilleren hvis han bliver skadet. Han skal jo ikke gå og frygte for sin karriere bare fordi han går ned i en tackling eller ofrer sig for holdet. I Barcelona bliver man set som en byrde hvis man er skadet. “Han har hævet sin løn men han har ikke bidraget med noget fordi han har været skadet.”

1 år 1 måned siden #16185 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Behandlingen af Ter Stegen er selvfølgelig under al kritik. Og det er sket før i den klub. Det er godt at han bliver og statuerer et eksempel.

Ikke desto mindre laver Barca gode handler. De får det altid løst mht. registreringer og at være på den rigtige side af loven.

Good luck, Xabi.

1 år 1 måned siden #16186 af Estadio Santiago Bernabéu
​De får det altid løst hvis man synes at få det løst for sent er at få det løst.

Fordi uden tvivl at deres spillere når at deltage i sæsonen på et eller andet tidspunkt. Men mange gange tidligere er det sket at de har misset ligapræmieren eller lignende.

1 år 1 måned siden #16187 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Taxii89 post=187416 skrev: ​Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår sagen. 

Udover det der er blevet sagt, skal man også være skadet i minimum 4 måneder, hvor Ter Stegen eftersigende mener han kan være tilbage efter 3. I Barcelona mener man ikke det er rigtigt, og Ter Stegen lyver for at gå imod klubben på grund af han er fornærmet over at blive vraget som førstevalg.

Men med den måde Barcelona har ageret de seneste mange år, hvor man har frosset flere spillere ud af klubben, virker det lidt naivt at tro det er Ter Stegen, der er problemet her. Men Barcelona er selvfølgelig også desperate med at få spillere de ikke ønsker væk for enhver en pris på grund af deres økonomiske situation. Måske er det den rigtige strategi for dem på længere sigt. Men man skider godt nok på spillerne og det ser ikke kønt ud.

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Lars1991.

1 år 1 måned siden #16188 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=187420 skrev: ​De får det altid løst hvis man synes at få det løst for sent er at få det løst.

Fordi uden tvivl at deres spillere når at deltage i sæsonen på et eller andet tidspunkt. Men mange gange tidligere er det sket at de har misset ligapræmieren eller lignende.

​Det er jo ikke det store problem, hvis spillere er indstillet på det? De har lavet det trick at lade være med at registrere langtidsskadede spillere, så vidt jeg forstår, og det er godt nok også alternativt. Ellers har alle potentielle “skandaler” (i mediernes øjne) været løst. 

Jeg forsvarer sku ikke Laporta. Men han formår at skabe det bedst mulige sportslige materiale ud af få midler, og det er et talent. Det er lidt pinligt, hvis vi ikke er bedre end dem i næste sæson.

Leveret af Kunena Forum