Om Vores Rivaler IX

11 måneder 3 uger siden #16249 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

NachoFernández post=188020 skrev: ​Valencia presser dem overhovedet ikke men alligevel pisser Barcelona lige igennem. De er godt nok ringe. Og Barcelona er fortsat stærke. Virkelig godt timet opspil og løb til deres mål. 

Jeg tror ikke at der er mange som de hellere vil have en Cubarsi pga den type han er. Nok heller ikke Le Normand. Jeg vil mene at hans præstationer for dem ofte er verdensklasse

​Mærkeligt at en verdensklasse spiller ikke kan slå Le Normand af. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #16250 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Galactico-mdridistas skal forstå, at spansk fodbold har været førende i to årtier. Ferran Torres, Fermin, Casado, Eric Garcia og Bernal i dag er spillere som ikke nævnes, men som har kvalitet jævnfør spansk fodbold som førende indenfor sporten.

Hujisen og Carreras er gået LIGE IND på vores hold af selvsamme grunde. Ligesom Gonzalo Garcia gjorde under klub VM.

At have en scouser på højre back, en tyrker som 10’er, sydamerikanere på kanterne og en enkelt en på midten kan være enestående, men også bare være på et lavere niveau rent fodboldfagligt end, hvad der præsteres i Spanien fra ungdomsrækkerne op til seniorfodbold.
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

11 måneder 3 uger siden #16251 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=188026 skrev:

NachoFernández post=188020 skrev: ​Valencia presser dem overhovedet ikke men alligevel pisser Barcelona lige igennem. De er godt nok ringe. Og Barcelona er fortsat stærke. Virkelig godt timet opspil og løb til deres mål. 

Jeg tror ikke at der er mange som de hellere vil have en Cubarsi pga den type han er. Nok heller ikke Le Normand. Jeg vil mene at hans præstationer for dem ofte er verdensklasse

​Mærkeligt at en verdensklasse spiller ikke kan slå Le Normand af. 

​Hvis du ikke vil forholde dig til, hvad jeg skriver, så gider jeg altså ikke 

11 måneder 3 uger siden #16252 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ville heller ikke have Cubarsi på mit hold men mærkeligt at tale ham ned. Så skal der bedre argumenter på bordet i hvert fald.

Rodrygo er vel heller ikke verdensklasse fordi han ikke kan slå drengen Mastantuono af. Der er vel heller ingen spansk VB vi vil have i stedet for Carreras. Men han er jo slet ikke på landsholdet, så han må være middelmådig.

11 måneder 3 uger siden #16253 af Ramos4
Carreras er ved Gud ikke verdensklasse, nej.

Vi diskuterer ordet "verdensklasse" ikke hvorvidt spillere er gode eller ej.

I min optik kan en verdensklassespiller gå ind på ethvert hold i verden. Altså en spiller der er en af de absolut bedste i verden på sin position - deraf ordet *verdens*klasse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 3 uger siden #16254 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det også min fejl. Jeg ved jo godt de her diskusioner går væk fra snakken om spiller-niveau og ender i ordkløveri. Sådan er det altid og hvor er det dog ligegyldigt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

11 måneder 3 uger siden #16255 af Ramos4

Lars1991 post=188031 skrev: ​Det også min fejl. Jeg ved jo godt de her diskusioner går væk fra snakken om spiller-niveau og ender i ordkløveri. Sådan er det altid og hvor er det dog ligegyldigt. 

​For dig. Ligegyldigt for dig.

Ord og deres betydning betyder måske mere for andre end for dig.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 3 uger siden #16256 af Lars1991

Ramos4 post=188032 skrev:

Lars1991 post=188031 skrev: ​Det også min fejl. Jeg ved jo godt de her diskusioner går væk fra snakken om spiller-niveau og ender i ordkløveri. Sådan er det altid og hvor er det dog ligegyldigt. 

​For dig. Ligegyldigt for dig.

Ord og deres betydning betyder måske mere for andre end for dig.

Jeg fremhæver 3 spillere på Barcelonas hold igår, som jeg synes er blandt de bedste i verden på deres position for at understrege, hvor meget de har roteret. For 3 ud af 11 er ikke særlig meget. At du så vælger at tage et eller andet ord ud af det, fordi du har din helt egen særlig definition, det må stå på egen regning. Og hvis det betyder mere for dig at diskutere ord end fodbold generelt, så skal du måske ind på forummet på ordnet.dk i stedet for ;)

11 måneder 3 uger siden #16257 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=188030 skrev: Carreras er ved Gud ikke verdensklasse, nej.

I min optik kan en verdensklassespiller gå ind på ethvert hold i verden. Altså en spiller der er en af de absolut bedste i verden på sin position - deraf ordet *verdens*klasse.

​Jeg er med på du ikke har kaldt Carreras verdensklasse, det synes jeg heller ikke han er endnu, men pointen var hans niveau jo ikke afspejles af han er 4/5.valg hos Spanien.

Det er fint du ikke synes Cubarsi er verdensklasse, jeg synes bare din Le Normand logik er hullet, for det er trænerens taktiske beslutning. At Rodrygo ikke kan slå Mastantuono, siger jo ikke noget om Rodrygos eller Mastantuonos niveau heller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

11 måneder 3 uger siden #16258 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=188024 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: ​Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.

Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D

Ved ikke hvorfor du skal være sarkastisk med din ‘Spændende!’ og din ‘Mu bad smiley’

Der var en samtale i gang. Jeg blandede mig i noget af den. Er det ikke tilladt at kommentere på noget af samtalen uden at skulle blive sat i bås med en masse folk som har en anden holdning end mig?

11 måneder 3 uger siden #16259 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=188030 skrev: Carreras er ved Gud ikke verdensklasse, nej.

Tak!

11 måneder 3 uger siden #16260 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=188035 skrev:

Lars1991 post=188024 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: ​Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.

Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D

Ved ikke hvorfor du skal være sarkastisk med din ‘Spændende!’ og din ‘Mu bad smiley’

Der var en samtale i gang. Jeg blandede mig i noget af den. Er det ikke tilladt at kommentere på noget af samtalen uden at skulle blive sat i bås med en masse folk som har en anden holdning end mig?

Jeg var sarkastisk, fordi det simpelthen er så dumt altså :D Selvfølgelig blander du dig og siger Cubarsi ikke er verdensklasse. Og det da fair nok, men så pludselig at bakke ud bagefter. Det er sgu lidt skørt.

Det sidste jeg kan sige i det her er, at Cubarsi ligger på en delt første plads (sammen med Saliba og Bastoni) som mest værdifulde CB i verden på transfermarkt. Den værdi er også sat efter andre ting, såsom kontraktlængde, skadeshistorik osv. Og man kan sagtens være uenig med deres værdisættelse generelt også... men når han ligger nr 1, så er det nok ikke helt hen i vejret at sige at han er en af de bedste på hans plads. Man kan være uenig, men langt ude kan det jo aldrig være (og nej den sidste paragraf er ikke henvendt til dig esb...)

Leveret af Kunena Forum