Om Vores Rivaler IX

9 år 4 uger siden #4129 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Jeg gik lige igennem Barca's forum på deres danske fanside for at høre, hvordan de ser på deres fremtidig transfers.
Blandt de mere kuriøse var nogle stykker, der ville købe Asensio for 72 mio pund og hente Isco gratis næste sæson... Okay, hvad tror i det er tag selv bord? Get Real.

Asensio i bytte for Messi, så går det da lige (-:

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 uger siden #4130 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

madrid2000 skrev: Jeg gik lige igennem Barca's forum på deres danske fanside for at høre, hvordan de ser på deres fremtidig transfers.
Blandt de mere kuriøse var nogle stykker, der ville købe Asensio for 72 mio pund og hente Isco gratis næste sæson... Okay, hvad tror i det er tag selv bord? Get Real.

Asensio i bytte for Messi, så går det da lige (-:

Med Messi på holdet vinder vi alt, men det bliver en kort fornøjelse og hans allerbedste år er bag ham. Lad dem nyde hans dårlige dage, når nu de har nydt alle hans gode dage, så tager vi Asensio og venter på han bliver verdens bedste.

9 år 4 uger siden #4131 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Både Dembele og Coutinho er vel reelle muligheder. (Også økonomisk) Det er naturligvis bare skønt, at handlerne driller dem, men mon ikke det lykkes i sidste ende.

Det giver dem flere muligheder end bare med Neymar. Plus de faktisk har en dygtig træner nu.

Det bekymrer mig!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved DarioGomez.

9 år 4 uger siden #4132 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
SÅ god er Coutinho altså heller ikke. Man må stadig kun være 11 mand på banen, og ingen af de to er i nærheden af Neymar. Dembele har haft en flot sæson, men Barca har virkelig ikke råd til at skyde forbi for over 100 mio €. For det beløb bør man virkelig kunne hente en bevist verdensklassespiller. Dembele sagde nej til Barca sidste sæson for at vægte spilletid. Dengang var købsprisen omkring 15. Helt sindssygt at denne tidoblet når han ikke engang har været sit holds største profil.

Jeg håber de henter Coutinho til 100+. Han er injury prone og har kæmpe udfald i sit spil. Men på de gode dage er han selvfølgelig en klassespiller, jeg synes dog han skyder på alt for meget, og virker meget doven. Man kan være stensikker på at de er bitre over at have misset Isco og Asensio.
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

9 år 4 uger siden #4133 af DarioGomez
Nej, nej. Det er jeg med på :-)

Men du kan ikke fornægte, at dem begge to giver dem mange flere offensive muligheder, og det kan en dygtig træner som Valverde godt udnytte.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 4 uger siden #4134 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det bedste ville indlysende være, hvis Barca ikke hentede nogen. For så må de gemme pengene til næste sommer, hvor Nicolai Jørgensen sikkert også kommer til at have et prisskilt på 222 mio €.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 4 uger siden #4135 af Thomas

9 år 4 uger siden #4136 af DarioGomez
Læste Daily Mail og tænkte. Ha! Løgn!

Men nu kan jeg se, at alle de store spanske Sportsaviser er hoppet på den. Fandeme et mærkeligt køb :-D

9 år 4 uger siden #4137 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber virkelig de henter ham. Det vil være interessant at se en spiller gå fra niveauet i Kina til niveauet i La Liga. Jeg forestiller mig det ikke er så lige til og han var mere off end on på holdet i Tottenham i sin tid, var han ikke?

9 år 4 uger siden #4138 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska skrev: Jeg håber virkelig de henter ham. Det vil være interessant at se en spiller gå fra niveauet i Kina til niveauet i La Liga. Jeg forestiller mig det ikke er så lige til og han var mere off end on på holdet i Tottenham i sin tid, var han ikke?

Der er nok stadig nogle Tottenham-tilhængere som har mareridt over Paulinhos tid i klubben. Det var netop mere off end on. En succes var det i hvert fald bestemt ikke. Men ret skal være ret, for selv om Paulinho og Tottenham ikke fungerede, så er han stadig en rigtig dygtig midtbanespiller (boksspiller) med nogle fine spidskompetencer. Han har fået karrieren på rette køl igen i Kina, efter han tydeligvis havde svært ved at tilpasse sig i sin anden periode i Europa (hos Tottenham), og så har han paradoksalt nok bidt sig fast som fast mand på Brasiliens landshold. Tilvænningen tror jeg ikke bliver noget problem.

Jeg forstår dog stadig ikke købet, hvis og i så fald det bliver en realitet. En 29-årig spiller, som ikke rigtig synes at passe ind i Barcelonas stil, bliver hentet til en central midtbane som i forvejen står nogenlunde stærkt, hvor klubben vel i stedet burde fokusere på at få gang i yngre og mere lovende spillere (Andre Gomes, Denis Suarez). Så har de allerede en 29-årig Rakitic, som underpræsterede i forrige sæson. Hvorfor ikke få ham tilbage på sporet igen i stedet for at hente Paulinho? Det giver ingen mening...

9 år 4 uger siden #4139 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Det er naturligvis befriende at se Barca skøjte rundt på glatis i dette transfervindue, men når det så er sagt så er jeg ret bekymret. Neymar handlen har smadret alle regler og vi ser nu 18-20 årige spillere som for 1 år siden er hentet for en slik, være op mod en milliard værd. Det kommer til at bide os selv ligeså meget i røven som det gør ved Barca nu. Alle spillere har værdimæssigt fået et løft på 200 millioner indenfor de sidste 2 uger, og smider Barca kassen for Dembele og Coutinho så er det bare mere brænde på bålet og vi vil i fremtiden se endnu mere sindsyge handler.
Tør ikke tænke på hvad Hazard koster om et år når han skal afløse Ronaldo.

9 år 4 uger siden #4140 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Det er naturligvis befriende at se Barca skøjte rundt på glatis i dette transfervindue, men når det så er sagt så er jeg ret bekymret. Neymar handlen har smadret alle regler og vi ser nu 18-20 årige spillere som for 1 år siden er hentet for en slik, være op mod en milliard værd. Det kommer til at bide os selv ligeså meget i røven som det gør ved Barca nu. Alle spillere har værdimæssigt fået et løft på 200 millioner indenfor de sidste 2 uger, og smider Barca kassen for Dembele og Coutinho så er det bare mere brænde på bålet og vi vil i fremtiden se endnu mere sindsyge handler.
Tør ikke tænke på hvad Hazard koster om et år når han skal afløse Ronaldo.

Problemet for klubber som Real Madrid, Barcelona osv. ligger i at økonomisk set kan de ikke være med på den lange bane. En spiller som Hazard skal derfor skabe sig helt vildt og virkeligt ville skifte før at det kan blive en realitet. Markedet har ændret sig og spillerne er muligvis for dyre til at spanske klubber kan følge med på den lange bane. Tv-penge, frikøbsklausuler og oliepenge tegner en lidt dyster fremtid.

Leveret af Kunena Forum