Om Vores Rivaler IX

6 år 4 måneder siden #4777 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Ifølge Cadena SER vil klubben byde i omegnen af 500 millioner kroner for De Gea til sommer.

Men når det så er sagt, så tror jeg stadig ikke at han kommer.


Fint, vi kunne sagtens bruge 500.000.000 kr. bedre på Goncalo Guedes eller lignende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4778 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Steen skrev: Ifølge Cadena SER vil klubben byde i omegnen af 500 millioner kroner for De Gea til sommer.

Men når det så er sagt, så tror jeg stadig ikke at han kommer.


Fint, vi kunne sagtens bruge 500.000.000 kr. bedre på Goncalo Guedes eller lignende.


Enig, Charlie Adams kunne været et godt bud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4779 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Zyconith skrev:

Steen skrev: Ifølge Cadena SER vil klubben byde i omegnen af 500 millioner kroner for De Gea til sommer.

Men når det så er sagt, så tror jeg stadig ikke at han kommer.


Fint, vi kunne sagtens bruge 500.000.000 kr. bedre på Goncalo Guedes eller lignende.


Enig, Charlie Adams kunne været et godt bud.

Siempre fiel skrev:

Zyconith skrev: Vazquez, Mayoral og Asensio gør det ofte godt når de kommer ind i slutningen.


:-D Ser du kampene???


Hvad man ikke skal finde sig i på dagligt basis fra jer to tossers side af...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4780 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Nå, mon ikke Dembele kunne lokkes til klubben. Han er alt for talentfuld til at spille for Celtic.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4781 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Nå, mon ikke Dembele kunne lokkes til klubben. Han er alt for talentfuld til at spille for Celtic.


Jeg har købt ham til Marseille i Football manager 18. Han har scoret 36 mål + 24 assists i 40 kampe!

Så han er god ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4782 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Radio Catalunya meddeler at Barcelona er enige med Özil og at han skifter i januar-vinduet. Hvad siger i til den hvis det passer?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4783 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Radio Catalunya meddeler at Barcelona er enige med Özil og at han skifter i januar-vinduet. Hvad siger i til den hvis det passer?


Det kommer an på om det er Arsenal-Özil eller Real Madrid-Özil, som Barcelona ifølge rygterne henter. Førstnævnte bekymrer mig ikke, sidstnævnte vil gøre Barcelona stærkere.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4784 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Det kommer an på om det er Arsenal-Özil eller Real Madrid-Özil, som Barcelona ifølge rygterne henter. Førstnævnte bekymrer mig ikke, sidstnævnte vil gøre Barcelona stærkere.


Jeg kan ikke rigtig se at han har ændret sig. Det er kun holdet. Han er stadig en unik spiller og med de rette rammer omkring sig, kan han rykke en del.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4785 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev:

Daniel skrev: Det kommer an på om det er Arsenal-Özil eller Real Madrid-Özil, som Barcelona ifølge rygterne henter. Førstnævnte bekymrer mig ikke, sidstnævnte vil gøre Barcelona stærkere.


Jeg kan ikke rigtig se at han har ændret sig. Det er kun holdet. Han er stadig en unik spiller og med de rette rammer omkring sig, kan han rykke en del.


Özil er vel et glimrende eksempel på en spiller, der med det rette arbejde, de rette omgivelser og altid solskinsvejr, 30 grader, én kamp om ugen og en flot vandet græsplæne kunne være god.

I moderne fodbold er Özil dog langt oftere ordinær, end talentet rækker til. Jeg er spændt på, hvordan han vil gøre det i Barcelona, hvor han givetvis vil skulle kæmpe for sin plads.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4786 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Nå, det var det for Bielsa i denne omgang. bleacherreport.com/lille-osc
Usympatisk af Lilles trekløver (Lopez, Campos og Ingla), om end rygterne går på at Lopez gerne ville have beholdt ham. Hvilket jeg også synes de skulle. Der var tegn på forbedring og de er kun 7 point fra 6. pladsen.

Hvis Bielsa nogensinde kommer til at besidde en trænerpost igen, skulle han måske lade pragmatismen råde i et større omfang end tidligere. At skifte hele truppen ud hen over en sommer kommer man jo ingen vegne med, - udover en placering under nedrykningsstregen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4787 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Hold fast hvor spiller Hazard hjernedødt godt, han skaber ALT for Chelsea med nærmest ingen hjælp fra de andre. Hvis han kan fortsætte dette, skal han hentes.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4788 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Hold fast hvor spiller Hazard hjernedødt godt, han skaber ALT for Chelsea med nærmest ingen hjælp fra de andre. Hvis han kan fortsætte dette, skal han hentes.


Det skulle man have gjort inden Chelsea

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce