Om Vores Rivaler IX

6 år 1 måned siden #5113 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea har bare for mange spillere der ikke hør til på et top hold. Victor Moses, Pedro og Rudiger er vel alle spillere der ikke ville kunne spille sig på noget andet tophold. Måske har nogle en anden mening om Rudiger, men jeg har godt nok aldrig set det store lys i ham, heller ikke i Roma.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #5114 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Det er skam okay at lovprise Messi når han havde en god kamp, men skal nogle brugere også gøre det når der ikke er belæg for det. Jeg mener.. han var usynlig hele kampen hvis ikke Christensen havde lovet at forære ham en assist.

Lars1991... enig. Feks havde der været hjørnespark til Chelsea i en situation hvor Moses bare skal løbe bolden ud over stregen. men Han gjorde noget pisse mærkeligt og så var der målspark til Barca igen. Den var dum

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5115 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Det er skam okay at lovprise Messi når han havde en god kamp, men skal nogle brugere også gøre det når der ikke er belæg for det. Jeg mener.. han var usynlig hele kampen hvis ikke Christensen havde lovet at forære ham en assist.


Gary Lineker, Rio Ferdinand, Frank Lampard og Gerrard snakkede om Messi efter kampen, og her ramte Gerrard plet angående Messis performance og hvad det er jeg hentyder til. ''He is just remarkable, just his first touch, his movements, how clever the space he finds in the little small clever pockets - he is just a one off for me, and its just great to be in the same stadium as he is''.

Alt det der bliver beskrevet ovenover er noget der åbenbart fuldstændigt går forbi hovedet for mange herinde, og det skyldes enten fordi man bare ikke vil indse det, eller skyldes det simpelthen fordi ens forståelse for fodbold på et så højt niveau er yderst indskrænket(ja beklager) - men jeg er åbenbart ikke den eneste der kan se dette - og han blev forresten også rost af Rio Ferdinand.

Målet i sig selv er OK, klinisk sat ind på hans første(?) forsøg i kampen, og det er ikke fordi han stod to meter fra målet og bolden blot skulle prikkes ind. Men igen, det er hans rolle som playmaker jeg bliver imponeret af, for det er der ingen der kan og især ikke under de betingelser. Så det er værd at tage med i betragtning, at hver gang Messi havde bolden stod der minimum tre Chelsea spillere klar.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5116 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Han har da en meget elegant stil der er publikumsvenlig - men det han gjorde i den kamp ville enhver "playmaker" da kunne have gjort med 70% boldbesiddelse til sit hold. Jeg er ingenlunde imponeret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5117 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Hovsa, det "tak" var absolut ikke meningen. Barcelona skabte absolut intet udover det mål, som AC gav dem. De havde vel en enkelt chance udover det, som Messi var med i, men den var ikke ret stor. Som det kreative omdrejningspunkt på et hold og som playmaker skal man simpelthen kunne skabe et eller andet for at blive betragtet som en gud, men i stedet så man en spiller, hvor man skulle tro, at det var Benzema som luskede rundt og forsøgte at gemme sig. Jeg er helt med på, at det er meget svært at skabe noget når der er så mange mænd rundt om ham, men det gør ikke hans præstation flot at der er så meget opdækning på ham. Han hjalp heller ikke til at de andre blev gode, for han blev ofte stående omkring feltet hvilket betød at det rum var fuldkommen lukket. Men kan man lide Benzemas gemmeleg, så er det jo klart at man elskede Messis indsats som en playmaker i dag.

Han får en stor chance foræret, og han skal roses for at være kynisk når han er stort set alene med målmanden. Mere var der ikke i det for Messi i dag. Giver Chelsea ham mere plads i returen, så kommer de dog nok til at fortyde det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5118 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
streamable.com/l5ff8

Forventningen er nok at Messi slår afleveringen og selv løber ind i feltet for at scorer på den, det er bare ikke muligt, ja selv for Gud åbenbart.

*(Edit: som jeg giver udtryk for i mit første indlæg, så er hans performance i kampen naturligvis ikke kun baseret på ovenstående klip.)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic. Begrundelse: Ingen grund til at bruge mere spalteplads på at besvare nedenstående indlæg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5119 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: streamable.com/l5ff8

Forventningen er nok at Messi slår afleveringen og selv løber ind i feltet for at scorer på den, det er bare ikke muligt, ja selv for Gud åbenbart.

Yes. Én aktion på 90 minutter (udover målet) gør en spiller guddommelig. Hvis det er nok, så glæder jeg mig til at det vælter ud med 5-taller til alle der skaber en chance :D

EDIT: Der skal mere end to aktioner til for at levere en fantastisk præstation. Resten var ret så tandløst, og målet var serveret for ham.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Brylle. Begrundelse: En debat via gentagende redigeringer kunne være grinern.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5120 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Messi spillede ingen super kamp i går, men at kalde hans performance for usynlig og Benzema ish grænser simpelthen til det groteske. Han spillede en ganske god kamp på de betingelser han blev stillet overfor.
Han var med i alt, styrede spillet hårdt, havde nogle fremragende aktioner via driblinger og afleveringer og er klinisk på den ene store mulighed han selv får i hele kampen. Især i første halvleg kørte han rundt med Chelsea spillerne efter behag.

Ronaldo kan brænde 3-4 giga chancer, være væk det meste af en kamp, score på et straffe han ikke selv har tilkæmpet sig, få en bold losset ind på knæet der ender i årets mest tilfældige mål, for derefter at blive udråbt til altdominerende. På hjemmebane mod et offensivt PSG hold.

Messi er så derimod komplet usynlig på udebane mod Chelsea hvor han ifølge brugere herinde legede gemmeleg hele kampen og åbenbart kun dukkede op da han scorede hvad der tangerer til årets nemmeste mål. Puha, han skal være heldig det ikke var en crazy afslutning han blev sendt ud i, som den Ronaldo blev præsenteret for, av av, så havde han været på den.

Som nævnt tidligere i tråden, Messi skal åbenbart score flest mål, flest assist, være komplet dominerende i forreste kæde samt playmaker rollen, på samme tid endda. Lur mig om han ikke også skal ned og redde et straffe før visse brugere herinde vil give bare en smule anerkendelse.
Ronaldo skal bare møde op, brænde en masse chancer, tage en håndfuld dybt elendige beslutninger, lade vær at spille hans medspillere når de konstant står placeret bedre, og muligvis lave et crazy tap in mål så er han The Best.
Det er ret tydeligt at de parametre man måler spillerne på herinde ikke er helt afstemt, og det taler vidst sit tydelig sprog :)
Der er Madrid fans med øjne i hovedet, og så er der Ronaldo fans med tunnelsyn, er spændt på hvad folk herinde vil gøre når han er væk, mon Madrid så stadig er yndlings klubben? Jeg tvivler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #5121 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Hvorfor skal man anses for at være en “Ronaldo fanboy” eller en snæversynet Real Madrid fan” fordi man giver sin holdning om Messi? Jeg har for jeres skyld lige set en youtube video af messi’s kamp. Og jeg sender gerne linket hvis i ønsker det. Jeg siger ikke Messi spillede dårligt. Han er omdrejningspunktet, verdens bedste dribler og alt det. Men at han fortjener den ros nogle af jer ytre herinde undre mig...

Og hvorfor nævner man pludselig Ronaldo herinde? Det gør ondt at se at lige så uovervindelig han har været, lige så menneskelig har han vist sig at være. Det er svært at accepter men vi erkender det. Han lever kun på målene nu.man prøver at klemme det sidste saft ud af ham..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5122 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX
Ifoelge WhoScored:

Cristiano mod PSG: 8.37
Messi mod Chelsea: 7.53

Ronaldo er GUD. Case closed.
__________________________________________________________________________________________________
Kimbo, at du vil blive ved med at kalde Ronaldo's anden scoring mod PSG heldig er simpelthen grinagtigt.

Jeg kan sagtens anerkende naar Messi er bedre end Ronaldo. Det har han eksempelvis vaeret indtil videre i denne saeson.
Men jeg synes det er usmageligt, at man paa en Real Madrid hjemmeside altid goer sit ypperste for at marginalisere Cristiano's praestationer og saa har brug for at kalde Messi gud paa baggrund af en relativt middelmaadig kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5123 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

R7CR7GB11 skrev: Ifoelge WhoScored:

Cristiano mod PSG: 8.37
Messi mod Chelsea: 7.53

Ronaldo er GUD. Case closed.
__________________________________________________________________________________________________
Kimbo, at du vil blive ved med at kalde Ronaldo's anden scoring mod PSG heldig er simpelthen grinagtigt.

Jeg kan sagtens anerkende naar Messi er bedre end Ronaldo. Det har han eksempelvis vaeret indtil videre i denne saeson.
Men jeg synes det er usmageligt, at man paa en Real Madrid hjemmeside altid goer sit ypperste for at marginalisere Cristiano's praestationer og saa har brug for at kalde Messi gud paa baggrund af en relativt middelmaadig kamp.


Kan man bruge Whoscoreds karakterer til noget som helst?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5124 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

R7CR7GB11 skrev: Ifoelge WhoScored:

Cristiano mod PSG: 8.37
Messi mod Chelsea: 7.53

Ronaldo er GUD. Case closed.
__________________________________________________________________________________________________
Kimbo, at du vil blive ved med at kalde Ronaldo's anden scoring mod PSG heldig er simpelthen grinagtigt.

Jeg kan sagtens anerkende naar Messi er bedre end Ronaldo. Det har han eksempelvis vaeret indtil videre i denne saeson.
Men jeg synes det er usmageligt, at man paa en Real Madrid hjemmeside altid goer sit ypperste for at marginalisere Cristiano's praestationer og saa har brug for at kalde Messi gud paa baggrund af en relativt middelmaadig kamp.


Kan man bruge Whoscoreds karakterer til noget som helst?


Nej..
Det skal dog siges, at karaktererne er udregnet af en 'logoritme', der medtager stats fra kampen og dermed ikke kun er en subjektiv vurdering. Derfor refererer folk tit til den, hvis de ikke vil skydes i skoene, at det jo blot er en 'personlig holdning', om en spiller er god eller ej.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum