Om Vores Rivaler IX

5 år 8 måneder siden #5797 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev:

Mølbat skrev:

Wpee86DK skrev: Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?


Ærlig talt, så mistænker jeg ham for kun at skifte til Barcelona, fordi han ville sikre sin plads i den brasilianske VM-trup. Nu er VM ovre, og så skifter han tilbage til Kina og de helt store penge.


Det virker som en underlig aftale. Der skulle blot være tale om et års udlejning ifølge flere.


Var den oprindelige konspiration ikke, at nogle pengemænd bag Barca kunne betale nogle kinesiske handelspartnere 40 millioner, som de skyldte dem for whatever, ved at købe Paulinho?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5798 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
De tjener lidt penge på ham, de frigører en non-EU plads og derved gør de plads til Arthur, deres nyeste brasilianske midtbanespiller, der kommer fra Gremio.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5799 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Sporting CP's deroute fortsætter efter at Betis forstærker sig markant med William Carvalho til sølle 25 millioner euro.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5800 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Sporting CP's deroute fortsætter efter at Betis forstærker sig markant med William Carvalho til sølle 25 millioner euro.


Man kan videre undre sig over, hvorfor Lopetegui ikke har været interesseret her...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5801 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Sporting CP's deroute fortsætter efter at Betis forstærker sig markant med William Carvalho til sølle 25 millioner euro.


Man kan videre undre sig over, hvorfor Lopetegui ikke har været interesseret her...

Hvis Betis virkelig er det bedste hold, der har snuppet ham, så er han vel bare ikke så god, som nogle har gjort ham til. Når vi samtidig har Casemiro i truppen, så ser jeg slet ikke behovet for denne handel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5802 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev:

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Sporting CP's deroute fortsætter efter at Betis forstærker sig markant med William Carvalho til sølle 25 millioner euro.


Man kan videre undre sig over, hvorfor Lopetegui ikke har været interesseret her...

Hvis Betis virkelig er det bedste hold, der har snuppet ham, så er han vel bare ikke så god, som nogle har gjort ham til. Når vi samtidig har Casemiro i truppen, så ser jeg slet ikke behovet for denne handel.


Sammen med Carvalho har de købt målmandstalentet Pau Lopez, højrebacken Barragan, Canales og Inui, m.fl. Med plads til 50.000 plus på stadion og beliggende i den fantastiske by Sevilla er, så tror jeg de ruster op til en mere kontinuerlig udvikling og placering i toppen af spansk fodbold med deltagelse i europæisk fodbold. Måske var det bare det tilbud Carvalho så sig selv bedst i? Han er uden tvivl bedre end hvad du gør ham til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5803 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Brylle skrev:

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Sporting CP's deroute fortsætter efter at Betis forstærker sig markant med William Carvalho til sølle 25 millioner euro.


Man kan videre undre sig over, hvorfor Lopetegui ikke har været interesseret her...

Hvis Betis virkelig er det bedste hold, der har snuppet ham, så er han vel bare ikke så god, som nogle har gjort ham til. Når vi samtidig har Casemiro i truppen, så ser jeg slet ikke behovet for denne handel.


Sammen med Carvalho har de købt målmandstalentet Pau Lopez, højrebacken Barragan, Canales og Inui, m.fl. Med plads til 50.000 plus på stadion og beliggende i den fantastiske by Sevilla er, så tror jeg de ruster op til en mere kontinuerlig udvikling og placering i toppen af spansk fodbold med deltagelse i europæisk fodbold. Måske var det bare det tilbud Carvalho så sig selv bedst i? Han er uden tvivl bedre end hvad du gør ham til.

Du aner da ikke noget som helst om hvor god jeg gør ham til? :D
Det eneste jeg har skrevet er, at jeg ikke ser behovet, når vi har Casemiro, for selvfølgelig er Casemiro en bedre spiller. Din drømmespiller var ganske vist god under VM, fyldte en del, rolig med bolden og gjorde det simple som den type 6'er skal gøre, men come on. At han skulle være bedre end vores oprydder er en joke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5804 af BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5805 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev: Sammenligning af Kanté, Casemiro, Busquets, Fernandinho og Chelsea's nyindkøb Jorginho.


Casemiro skraber jo bunden, hvilket ikke kommer som den største overraskelse når man ser ham spille.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5806 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

BBB skrev: Sammenligning af Kanté, Casemiro, Busquets, Fernandinho og Chelsea's nyindkøb Jorginho.


Casemiro skraber jo bunden, hvilket ikke kommer som den største overraskelse når man ser ham spille.

Ja hold da op. Næstflest interceptions, flest vundne tacklinger, næstflest vundne luftdueller, næstflest blokeringer og for sjovs skyld kan vi da også sige, at han scorer flest mål ifølge statistikkerne derinde.

Kæmpe noob må man sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5807 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

BBB skrev: Sammenligning af Kanté, Casemiro, Busquets, Fernandinho og Chelsea's nyindkøb Jorginho.


Casemiro skraber jo bunden, hvilket ikke kommer som den største overraskelse når man ser ham spille.


Så enkelt kan man aldrig stille det op, Zyconith. Og det er jeg overbevist om, at du også godt ved.

Fernandinho var eksempelvis en skandale mod Belgien i Casemiros fravær på den brasilianske midtbane. Jeg føler mig overbevist om, at Brasilien havde nappet sejren med sidstnævnte på grønsværen, da han ganske enkelt er en bedre skraldemand på 6'eren end Fernandinho. Det betyder imidlertid ikke, at jeg er brasilianerens største fan, for det er jeg ikke, men hans eksistens på grønsværen frigøre trods alt en masse rum til vores offensive spillere, og vi har videre nok boldsikre folk på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5808 af REAL
Besvaret af REAL på emne Om Vores Rivaler IX
Så er Hakimi på plads i Dortmund (2 års leje som tidligere nævnt i en artikel herinde).

Det er forhåbentlig uden købsoption.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce