Om Vores Rivaler IX

5 år 5 måneder siden #6073 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Dudek

Faubert - Woodgate - Pavon - Heinze

Pedro Leon - Illaramendi - Graver - Drenthe

Saviola - Cassano

DC19
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Doc.juego, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6074 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
I den tid jeg har været fan. ca. 2001

De bedste:

Casillias
Salgado/Carvajal-Ramos-Pepe-Marcelo
Modric-Makalele-Kroos
--Zidane
-Raul-Cristiano

Jeg har undladt mine absolut yndlingspillere Figo og Ronaldo.
Ronaldo prime er der ingen der kommer tæt på. Heller ikke C.Ronaldo.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6075 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg husker og har set.

Casillas
Ramos, Manuel Sanchis jr, Hierro, Carlos
Zidane, Laudrup, Redondo
Zamarano, Raul, Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6076 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev:
Findes i øvrigt utallige videoer af hans motiverende taler i omklædningsrum på klub- og landshold. Hans medspillere og stab har altid rost ham for at være en leder på banen. Ville en spiller, der kun spiller for sig selv gøre det?


Folk har sg for meget "DBU mentalitet" efterhånden! CR7 er om nogen en af de få der udadtil viser at han VIL vinde og giver sig selv 200% til hver eneste kamp han spiller. Mindes aldrig at have set ham spille en kamp, eller træne hvor han har udvist uvilje eller lad holdning - tværtimod er det altid topprofessionalisme og det gælder ikke kun for Real Madrid. Definitionen på mikromanagement af egen formåen - i alle henseender.

Det kan godt være "vi" mavefede fans kan sidde i sofaen og som vommefede romerske kejsere, pege tomlen ned for typer som Ronaldo, men hører man verdens elitetrænere og topspillere der har oplevet ham, så taler vi altså om en topmotiveret, engageret, professionel, og dedikeret spiller der aldrig opgiver og sætter en dyd i at yde en indsats for ethvert hold hvad enten det er på klubplan eller for et tyndt portugisisk landshold (i modsætning til visse andre).

Jeg vil til hver en tid starte med at vælge ham på holdkortet, had ham eller ej.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, 2:18, MadridistaPorVida, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6077 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
11 x Grande Arbeloa = 6 trofæer hver sæson

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6078 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev: Dudek

Faubert - Woodgate - Pavon - Heinze

Pedro Leon - Illaramendi - Graver - Drenthe

Saviola - Cassano


Graver fejrede alle sine scoringer med fansne ;-)

Og så mangler du Kaka ..
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6079 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

-#7- skrev: Dudek

Faubert - Woodgate - Pavon - Heinze

Pedro Leon - Illaramendi - Graver - Drenthe

Saviola - Cassano


Graver fejrede alle sine scoringer med fansne ;-)

Og så mangler du Kaka ..


Det er vel (forhåbentlig) hævet over enhver tvivl at Bernabeu, og vi herhjemme i stuerne, mindes, samt elsker Graver højere end en eller anden ligegyldig portugiser med fedtet hår.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6080 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Real Madrid skrev:
Findes i øvrigt utallige videoer af hans motiverende taler i omklædningsrum på klub- og landshold. Hans medspillere og stab har altid rost ham for at være en leder på banen. Ville en spiller, der kun spiller for sig selv gøre det?


Folk har sg for meget "DBU mentalitet" efterhånden! CR7 er om nogen en af de få der udadtil viser at han VIL vinde og giver sig selv 200% til hver eneste kamp han spiller. Mindes aldrig at have set ham spille en kamp, eller træne hvor han har udvist uvilje eller lad holdning - tværtimod er det altid topprofessionalisme og det gælder ikke kun for Real Madrid. Definitionen på mikromanagement af egen formåen - i alle henseender.

Det kan godt være "vi" mavefede fans kan sidde i sofaen og som vommefede romerske kejsere, pege tomlen ned for typer som Ronaldo, men hører man verdens elitetrænere og topspillere der har oplevet ham, så taler vi altså om en topmotiveret, engageret, professionel, og dedikeret spiller der aldrig opgiver og sætter en dyd i at yde en indsats for ethvert hold hvad enten det er på klubplan eller for et tyndt portugisisk landshold (i modsætning til visse andre).

Jeg vil til hver en tid starte med at vælge ham på holdkortet, had ham eller ej.

Jeg husker også mange situationer hvor Ronaldo bliver fornærmet og sur, slår ud med armene, når andre spillere har scoret. Ingen tvivl om hans dedikation og vilje, men det virker nogle gange som om han er mere sur over han ikke selv scorede, end over holdet scorer. Især mindes jeg hans brændte straffe hvor Benzema scorer på riposten og han efterfølgende opførte sig som et lille barn.

Jeg skrev også at han vel nok er den bedste nogensinde (for mig er den close mellem ham og Zidane!) og at jeg senere hen vil jeg nok påskønne ham mere, men lige nu er han jo en konkurrent, og hans attitude har han også taget med til Italien, se evt. da han træder i bolden og Mandzukic scorede forleden, han var rasende over ikke selv at score.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6081 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

mohbar skrev:

Real Madrid skrev:
Findes i øvrigt utallige videoer af hans motiverende taler i omklædningsrum på klub- og landshold. Hans medspillere og stab har altid rost ham for at være en leder på banen. Ville en spiller, der kun spiller for sig selv gøre det?


Folk har sg for meget "DBU mentalitet" efterhånden! CR7 er om nogen en af de få der udadtil viser at han VIL vinde og giver sig selv 200% til hver eneste kamp han spiller. Mindes aldrig at have set ham spille en kamp, eller træne hvor han har udvist uvilje eller lad holdning - tværtimod er det altid topprofessionalisme og det gælder ikke kun for Real Madrid. Definitionen på mikromanagement af egen formåen - i alle henseender.

Det kan godt være "vi" mavefede fans kan sidde i sofaen og som vommefede romerske kejsere, pege tomlen ned for typer som Ronaldo, men hører man verdens elitetrænere og topspillere der har oplevet ham, så taler vi altså om en topmotiveret, engageret, professionel, og dedikeret spiller der aldrig opgiver og sætter en dyd i at yde en indsats for ethvert hold hvad enten det er på klubplan eller for et tyndt portugisisk landshold (i modsætning til visse andre).

Jeg vil til hver en tid starte med at vælge ham på holdkortet, had ham eller ej.

Jeg husker også mange situationer hvor Ronaldo bliver fornærmet og sur, slår ud med armene, når andre spillere har scoret. Ingen tvivl om hans dedikation og vilje, men det virker nogle gange som om han er mere sur over han ikke selv scorede, end over holdet scorer. Især mindes jeg hans brændte straffe hvor Benzema scorer på riposten og han efterfølgende opførte sig som et lille barn.

Jeg skrev også at han vel nok er den bedste nogensinde (for mig er den close mellem ham og Zidane!) og at jeg senere hen vil jeg nok påskønne ham mere, men lige nu er han jo en konkurrent, og hans attitude har han også taget med til Italien, se evt. da han træder i bolden og Mandzukic scorede forleden, han var rasende over ikke selv at score.


Du overdriver med rasende, og han har da givet Benzema et straffespark selvom han havde chancen for at lave et hattrick... Man glemmer nemt de gode ting.

Mit Madrid hold ville se sådan her ud.

Casillas
Salgado - Pepe - Cannavaro - Ramos - Marcelo
Casemiro
Modric - Zidane
Ronaldo - Ronaldo
Ja hvordan ville man nogensinde få scoret et mål mod dem.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6082 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Om Vores Rivaler IX
Lige nu er vi nummer 1.. Svær kamp mod Sevilla på onsdag og mod Atletico senere.. :-/

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Asensio20.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6083 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona 1 - 2 Girona!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6084 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev: Barcelona 1 - 2 Girona!!


2-2, barca skal nok nå at vinde! det gør de altid. Selv med en mand i undertal!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce