Om Vores Rivaler IX

4 år 9 måneder siden #7033 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Det lyder ekstremt usandsynligt, at Pep skulle skifte fra City til et aldrende Juve hold, som har brug for massive investeringer over flere sæsoner. For hvad? For at vinde Serie A?? Der er da langt mere udfordring i at etablere City som et af de absolut mest dominerende hold i PL's historie og måske vinde CL for første gang i City's historie.

Det lyder som en and.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7034 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

Ramos4 skrev: Det undrer mig godt nok. Endnu en kæmpe skuffelse i CL, men Pep tænker åbenbart kun på at vinde ligaer. Juve har ikke ligefrem boldspillende midterforsvarer, så det bliver spændende at se hvem han kan tiltrække.


Men er det så underligt? Pep har vundet The Treble i denne sæson, det kan jo næsten ikke blive bedre. Stoppede han ikke også i Bayern, men han var på toppen?


Joh, men er det at stoppe på toppen at tage et hold der allerede var det bedste i landet og gøre dem til mestre? Det er jo det han har gjort nu i Tyskland og England. Han har taget det absolutte tophold og økonomiske fyrtårn hver gang. Men CL har været en drøm blot. Jeg vil ikke kalde det at slutte på toppen, hvis han smutter nu. Mancini vandt mesterskabet, Pellegrini gjorde det. Guardiola blev jo ikke hentet for at vinde hverken ligaen eller Community Shield.

Juventus har i øvrigt vundet ligaen 90 gange i træk nu, hvor helvede skulle de hente mesteren i ligatitler, der samtidig er mesteren i CL fiasker?

Misforstå mig ikke, hvis jeg var klubpræsident ville jeg nok også slå til og hente Pep ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7035 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Om Vores Rivaler IX
På trods af at Pep Guardiola tidligere har udtalt, at han ønsker at blive i Manchester City kontrakten ud, ser det nu ud til at den spanske succes-træner er klar på nye udfordringer. Ifølge AGI Agenzia Italia, har Pep Guardiola indgået en 4-årig aftale med de italienske mestre Juventus.

Det italienske medie hævder endvidere, at Manchester City og Juventus er blevet enige om datoerne for underskrivelsen af kontrakten, samt træner-præsentationen. Således vil den 4-årige aftale blive underskrevet d. 4. juni, hvorefter en officiel præsentation af Pep Guardiola som ny træner for de italienske meste vil finde sted d. 14. juni.

Ifølge AGI Agenzia Italia står den catalanske træner til at tjene 28 millioner euro per sæson. Tror i det sker??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7036 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid1 skrev: På trods af at Pep Guardiola tidligere har udtalt, at han ønsker at blive i Manchester City kontrakten ud, ser det nu ud til at den spanske succes-træner er klar på nye udfordringer. Ifølge AGI Agenzia Italia, har Pep Guardiola indgået en 4-årig aftale med de italienske mestre Juventus.

Det italienske medie hævder endvidere, at Manchester City og Juventus er blevet enige om datoerne for underskrivelsen af kontrakten, samt træner-præsentationen. Således vil den 4-årige aftale blive underskrevet d. 4. juni, hvorefter en officiel præsentation af Pep Guardiola som ny træner for de italienske meste vil finde sted d. 14. juni.

Ifølge AGI Agenzia Italia står den catalanske træner til at tjene 28 millioner euro per sæson. Tror i det sker??


Det interesserer mig egentligt ikke det store, hvem hykleren træner, bare det ikke er os. Men hvis det virkeligt passer, er det da et besynderligt valg. Hvis hans helt store mål er at vinde CL, virker det da noget mere naturligt at blive i City fremfor at tage til Juve. Det minder mere om et fravalg af City fremfor et tilvalg af Juventus. Måske pga. interne stridigheder eller noget..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7037 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Måske regner han med at City bliver ramt af FFP. Måske har han helt droppet tanken om CL, da han har indset han ikke kan finde ud af det, og går nu efter så mange mesterskaber som muligt så mange steder som muligt.

Men besynderligt er det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7038 af MLaudrup
Besvaret af MLaudrup på emne Om Vores Rivaler IX
Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

Og hvem vidste at selveste Maradona har spillet i Barcelona?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved MLaudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7039 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

MLaudrup skrev: Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

Og hvem vidste at selveste Maradona har spillet i Barcelona?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona


Jeg tror vitterligt de færreste herinde er gamle nok til at vurdere dette, mig selv inklusiv. Så er det også lidt useriøst at nævne Benz og glemme vores højtelskede back, Arbeloa(Marcelo). Mon ikke Kaka også er værd at nævne :)

(Jeg tager aldrig Madrid brillerne af)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7040 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX

MLaudrup skrev: Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

Og hvem vidste at selveste Maradona har spillet i Barcelona?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona


Jeg vil vædde en fadøl på at der er tale om en fan af Barca
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7041 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

MLaudrup skrev: Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

Og hvem vidste at selveste Maradona har spillet i Barcelona?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona


Hvor er Redondo, Zamorano og Guti?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7042 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvem der ved at Maradona har spillet i Barcelona? Alle over 14 år er mit bedste bud.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7043 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Gary Lineker er med og Bale er ikke med ??? Det må være en fornærmelse mod Bale!
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7044 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Cop del Rey er en fed turnering.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce