Om Vores Rivaler IX

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #8401 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Rygterne går på endnu en lejesæson i Arsenal. Synd han ikke fik chancen hos os

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8402 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Hold nu op hvor er Kovacic udvikling bare gået i stå. Hans potentiale var stort, men lige nu vil han jo ikke engang være en god reserve for Real Madrid. Intet identitet i han spil overhovedet.
Lidt det samme kan siges om Ceballos. Han imponere mig godt nok heller ikke, og slet ikke nu her. 2 kedelige og indtil videre dårlige performence for dem begge.
Godt vi kom af med Kovacic, og godt Zidane ikke ser det store i Ceballos.

Nu ved jeg godt man ikke er bedre end sin sidste kamp, men jeg synes nu alligevel at det er en skam at det var denne kamp du valgte at bedømme ham på, for han har ellers haft en virkelig god sæson for Chelsea og har været en af deres klart bedste spillere over hele sæsonen. Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod hvis han fik lyst til at tage tilbage til Madrid.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8403 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

doven skrev:

Dios skrev: Hold nu op hvor er Kovacic udvikling bare gået i stå. Hans potentiale var stort, men lige nu vil han jo ikke engang være en god reserve for Real Madrid. Intet identitet i han spil overhovedet.
Lidt det samme kan siges om Ceballos. Han imponere mig godt nok heller ikke, og slet ikke nu her. 2 kedelige og indtil videre dårlige performence for dem begge.
Godt vi kom af med Kovacic, og godt Zidane ikke ser det store i Ceballos.

Nu ved jeg godt man ikke er bedre end sin sidste kamp, men jeg synes nu alligevel at det er en skam at det var denne kamp du valgte at bedømme ham på, for han har ellers haft en virkelig god sæson for Chelsea og har været en af deres klart bedste spillere over hele sæsonen. Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod hvis han fik lyst til at tage tilbage til Madrid.


Jeg ser selvfølgelig ikke så meget til Chelsea som Real Madrid, men har da set en helt del kampe. Det lader dog til, at han endelig har sat sig lidt fast på pladsen ift. Barkley, men ellers er jeg ikke videre imponeret over hans spil i Chelsea. Kan selvfølgelig godt være jeg har set de dårlige af hans kampe? Jeg så bare et kæmpe potentiale i ham i Real Madrid, og var virkelig begejstret for ham, men ser du ham da som en seriøs udfordre til vores midtbane? 26 år, og vil ikke være reserve, så har han niveauet til det ifølge dig?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8404 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

doven skrev:

Dios skrev: Hold nu op hvor er Kovacic udvikling bare gået i stå. Hans potentiale var stort, men lige nu vil han jo ikke engang være en god reserve for Real Madrid. Intet identitet i han spil overhovedet.
Lidt det samme kan siges om Ceballos. Han imponere mig godt nok heller ikke, og slet ikke nu her. 2 kedelige og indtil videre dårlige performence for dem begge.
Godt vi kom af med Kovacic, og godt Zidane ikke ser det store i Ceballos.

Nu ved jeg godt man ikke er bedre end sin sidste kamp, men jeg synes nu alligevel at det er en skam at det var denne kamp du valgte at bedømme ham på, for han har ellers haft en virkelig god sæson for Chelsea og har været en af deres klart bedste spillere over hele sæsonen. Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod hvis han fik lyst til at tage tilbage til Madrid.

Jeg ser selvfølgelig ikke så meget til Chelsea som Real Madrid, men har da set en helt del kampe. Det lader dog til, at han endelig har sat sig lidt fast på pladsen ift. Barkley, men ellers er jeg ikke videre imponeret over hans spil i Chelsea. Kan selvfølgelig godt være jeg har set de dårlige af hans kampe? Jeg så bare et kæmpe potentiale i ham i Real Madrid, og var virkelig begejstret for ham, men ser du ham da som en seriøs udfordre til vores midtbane? 26 år, og vil ikke være reserve, så har han niveauet til det ifølge dig?

Jeg mener helt klart Kovacic har niveauet til Real Madrid, og det syntes jeg egentligt også han havde før han smuttede til Chelsea, dengang havde han bare de to bedste midtbanespillere i verden foran sig i køen. Hvis ikke Valverde havde haft sådan en opblomstring denne sæson, ville jeg i hvert fald have ærgret mig godt og grundigt over at se hvordan han har præsteret for Chelsea denne sæson. Egentligt ser jeg ham stadig som en bedre spiller end netop Valverde (som selvfølgelig også er en del yngre), så når vi ser på hvor vigtig han har været for os denne sæson, kan jeg ikke se hvorfor Kovacic ikke kunne have spillet en lige så stor rolle som det tredje led på midtbanen.

Nej, han ville næppe være først i køen til spilletid på midten, men at sige at han ikke engang ville kunne gøre sig som reserve synes jeg virker som en grov underdrivelse af hans evner, for jeg synes stadig han har nogle klare kvaliteter i form af sine driblinger, sit drive med bolden og ikke mindst sit defensive arbejde, som gør at jeg sagtens kan se ham spille en stor rolle på vores hold.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8405 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Tjek de 2 straffespark i Juve-Lyon kampen. Skræmmende er ikke ordet. Der var intet i begge tilfælde. VAR har ikke hjulpet en dyt. Jeg har aldrig set noget lignende. Holy fuck. Synes der bliver dømt straffe for alt efterhånden - men de her to tilfælde var deciderede perverse. Wow.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8406 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Tjek de 2 straffespark i Juve-Lyon kampen. Skræmmende er ikke ordet. Der var intet i begge tilfælde. VAR har ikke hjulpet en dyt. Jeg har aldrig set noget lignende. Holy fuck. Synes der bliver dømt straffe for alt efterhånden - men de her to tilfælde var deciderede perverse. Wow.


Synes ikke at der var kendetegnende for VAR. Dommeren styrede showet.

Man har også mange gange set, at når en dommer laver en stor fejl, så retter han op i regnskabet ved at give det andet hold en foræring. Det var måske det, der skete for er enig i, at der ikke skulle være dømt noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8407 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Tjek de 2 straffespark i Juve-Lyon kampen. Skræmmende er ikke ordet. Der var intet i begge tilfælde. VAR har ikke hjulpet en dyt. Jeg har aldrig set noget lignende. Holy fuck. Synes der bliver dømt straffe for alt efterhånden - men de her to tilfælde var deciderede perverse. Wow.


Synes ikke at der var kendetegnende for VAR. Dommeren styrede showet.

Man har også mange gange set, at når en dommer laver en stor fejl, så retter han op i regnskabet ved at give det andet hold en foræring. Det var måske det, der skete for er enig i, at der ikke skulle være dømt noget.


Men det er som om der bliver dømt straffe hele tiden efter VAR. Juve får generelt straffe i hver kamp.

Men hvis VAR ikke kan overrule sådanne kæmpe fejl som dem her, hvad skal vi så med det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8408 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig. Som jeg ser det, så er problemet, at dommerne SELV vælger om de vil lytte til VAR eller ej. Og i så fald gør VAR kun ondt værre. Pointen må jo netop være, at dommeren skal forholde sig fucking 100/100 gange i kritiske situationer, til hvad den så dygtige og neutrale Video Assistant Referee siger. Alt andet tenderer sig til det korrupte XD Det jo decideret arrogant når dommerne bare overruler hvad billederne klokkeklart viser. Endnu mere arrogant når de ikke engang vil tjekke det :) :)
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved GuldsmedeN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8409 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Wow, hold kæft Napoli er ringe mand..

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8410 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Napoli er en joke. På den positive side bliver det sjovt at se Bayern udradere Barca.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8411 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvem håber i vinder CL?

Personlig vil jeg ikke have noget imod lillesøster løb med det. De har de senere år gjort det rigtig godt, og tabt to tætte finaler til os.

Synes de har fortjent en CL titel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8412 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Hvem håber i vinder CL?

Personlig vil jeg ikke have noget imod lillesøster løb med det. De har de senere år gjort det rigtig godt, og tabt to tætte finaler til os.

Synes de har fortjent en CL titel.


Synes Bayern er klart det stærkeste hold i Europa pt. De fortjener at gå hele vejen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce