Om Vores Rivaler IX

2 år 9 måneder siden #9889 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=138890 skrev: Til dem der var i tvivl burde aftenens kamp mod Tyskland slå en stor tyk fed streg under hvorfor Pogba ALDRIG skal være Madrid spiller. Han er endnu engang (som han har været i 2 seasoner) piv ringe og kæmper med Griezman om hvem der har ødelagt flest franske angreb imens han blir komplet udspillet rent defensivt at Adrien Rabiot. Pogba er en omvandrende reklame søjle, men på banen er han sindsygt overvurderet og har på ingen måde niveauet til Madrid, medmindre vi lige står og mangler en høj udgave af Isco!

Pogba touched the ball some 78 times, a figure much higher than the rest of his teammates in the core of France's midfield.
He was also the player who played the most balls, up to 20 in the game, of which 13 were successful. Pogba also recovered the ball on 12 occasions - three more than second-highest Adrien Rabiot.

Han blev kåret som kampens spiller og var i det hele taget totalt dominerende. Han ville klæde Real Madrid - præcis som Mbappe ville.

Var der iøvrigt andre end mig der lagde mærke til Breel Embolo fra Schweiz? Han har været hypet indimellem de sidste par år, men nu begynder han altså at ligne en færdigudviklet spiller med både fart, kraft og målnæse. Ham burde man da kunne købe til overkommelige penge fra Borussia Mönchengladbach. -evt., i bytte med Jovic.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9890 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

nono post=138901 skrev:

DeLaRed post=138890 skrev: Til dem der var i tvivl burde aftenens kamp mod Tyskland slå en stor tyk fed streg under hvorfor Pogba ALDRIG skal være Madrid spiller. Han er endnu engang (som han har været i 2 seasoner) piv ringe og kæmper med Griezman om hvem der har ødelagt flest franske angreb imens han blir komplet udspillet rent defensivt at Adrien Rabiot. Pogba er en omvandrende reklame søjle, men på banen er han sindsygt overvurderet og har på ingen måde niveauet til Madrid, medmindre vi lige står og mangler en høj udgave af Isco!

Pogba touched the ball some 78 times, a figure much higher than the rest of his teammates in the core of France's midfield.
He was also the player who played the most balls, up to 20 in the game, of which 13 were successful. Pogba also recovered the ball on 12 occasions - three more than second-highest Adrien Rabiot.

Han blev kåret som kampens spiller og var i det hele taget totalt dominerende. Han ville klæde Real Madrid - præcis som Mbappe ville.

Var der iøvrigt andre end mig der lagde mærke til Breel Embolo fra Schweiz? Han har været hypet indimellem de sidste par år, men nu begynder han altså at ligne en færdigudviklet spiller med både fart, kraft og målnæse. Ham burde man da kunne købe til overkommelige penge fra Borussia Mönchengladbach. -evt., i bytte med Jovic.

​Embolo så spændende ud, men han har bare en træls skadeshistorik der gør at jeg ikke vil turde hente ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9891 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin post=138900 skrev: ​Jeg synes, man efter hver kamp med Dechamps Frankrig sidder tilbage med følelsen, at de kun spillede på 80-90% af det offensive topniveau. Man ville gerne se, de virkelig løftede foden fra bremsen og blæste derudaf. Dechamps har nok en endnu mere defensiv tilgang end Zidane, der trods alt gerne vil styre kampen på modstandernes banehalvdel. Jeg husker kun momenter i kampen under VM 2018 mod Argentina, hvor de var tvunget til for alvor at spille fremad og selv i den kamp, var de slet ikke det mest boldbesiddende hold.

De er fremragende til at kontrollere og styre en kamp ud fra deres defensive koncept og angrebet er skræmmende - især grundet Kylian. Jeg kunne bare godt tænke mig at se dem styre en kamp med en offensiv taktik også mod andre store nationer - og ikke bare mod Danmark og Ungarn etc. De burde have spillerne til det.

​Jeg sidder med akkurat samme fornemmelse hver gang... Faktisk en lidt flad følelse. De har selvfølgelig et fantastisk hold, men jeg er simpelthen ikke
fan af den form for fodbold. Tyskland var totalt dominerende på bolden, Frankrig er bare hamrende kyniske og vandt selvfølgelig velfortjent.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9892 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Mht. Embolo, så bør man passe på at lade sig begejstre alt for meget af en spiller, der lige pludselig eksploderer til en slutrunde, men som i flere sæsoner førhen ikke rigtig har gjort sig bemærket. Det er set før, at disse spillere ikke ligefrem lever op til de skyhøje forventninger, som deres præstationer til slutrunden skaber. Milan Baros ved EM 2004 er et godt eksempel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9893 af Estadio Santiago Bernabéu

Mølbat post=138905 skrev: Mht. Embolo, så bør man passe på at lade sig begejstre alt for meget af en spiller, der lige pludselig eksploderer til en slutrunde, men som i flere sæsoner førhen ikke rigtig har gjort sig bemærket. Det er set før, at disse spillere ikke ligefrem lever op til de skyhøje forventninger, som deres præstationer til slutrunden skaber. Milan Baros ved EM 2004 er et godt eksempel.


Og James 2014 :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 9 måneder siden #9894 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Rayo Vallecano tilbage. Det bliver godt med endnu et Madrid hold i la primera!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9895 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
NØJ EN LÆKKERBISKEN AF ET MÅL FRA MODRIC!

HAN STYRE FULSTÆNDIG DEN KAMP MOD SKOTLAND.

av... snart 36 år og han bliver ved ..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9896 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror nu alligevel det er meget godt, at vi ikke fik Löw som træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9897 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvorfor al den ballade omkring regnbuefarver og LBGR ifm fodbold. Hvorfor ikke bare koncentrere sig om dette smukke spil og blande politik fuldstændig udenom.

Utroligt at man forsøger at smadre to rigtig spændende fodboldkampe, blot fordi at Ungarn har vedtaget nogle love.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9898 af Estadio Santiago Bernabéu
​Helt enig. Lad os holde fodbold og politik adskilt. Hvis man ønsker at gøre oprør mod politiske tiltag, kan man bruge de rette kanaler til det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9899 af Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9900 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lidt ambivalent, smutter han vil det være et kæmpe tab for La Liga, det har ikke været det samme siden Ronaldo smuttede, og Ramos og Messi væk på samme tid vil om noget være enden på en era. Det vil selvfølgelig svække Barca gevaldigt, men omvendt vil det måske endeligt sætte gang i noget nyt for dem hvor de ikke er så afhængige af en spiller.

Jeg vil også virkeligt gerne prøve at se ham i en anden liga, det ville være en fryd at se ham tørre røv i England så det endnu engang kan bevises at spillere fra La Liga sagtens kan dominere PL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce