Sæsonen 2016/17

7 år 1 uge siden #517 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2016/17

Fondo_Sur skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev: Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)


Fordi Juventus er 1. overvurderede, 2. ikke ligger til vores spillestil. Mener nogen da, helt seriøst, at Juve er en bedre modstander end Bayern? I så fald ville jeg gerne høre hvorfor?


Jeg tænker: Juventus kunne være rigtig svære at møde, da jeg seriøst ikke kan se, hvordan vi skal kunne score mod dem, da man må formode, at de kommer til at spille forpasseligt med deres meget solide forsvar. Jeg forestiller mig et scenarie, hvor vi vil slå mange blinde indlæg, da der ikke bliver bedre alternativer. At score på dødbold er nok den bedst mulige måde for Real Madrid at få ramt på Juventus.

Bayern har åbenlyst mere kvalitet, men langt mere sårbare i forhold til kontraangreb.

Hvis vores defensiv kan holde, som den gjorde for tre år siden, tror jeg vi går videre.


Det er vel i grunden en antagelse der holder 100% men det kræver tingene flasker sig for os, hvis vi skal have en chance mod Bayern.

Hvis vi holder Bayerns totalfodbold stangen, vinder vi på deres fejl. Scorer vi først mod Juventus, vinder vi (hvilket kan være en vanskelig opskrift at følge over 2 kampe) :)
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #518 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Kratmus skrev:

og de har en træner, som har oplært vores træner(det er kun i eventyr, at lærlingen er overlegen).


Nu ved jeg ikke om du ser Ufc, men her er det langt oftere omvendt, hvor lærlingen er dominerende og vinder :)


Men i kampsport er det også vigtigere at være ung og stærk, end at have erfaringen. Som træner er den fysiske formåen mindre relevant. Dog ikke for Benitez. Han var en dårlig træner i RM fordi han var fed ;) [/Ironi]

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #519 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17
Jeg tror sådan set også, at Bayern M ligger bedre til Madrid end Juventus gør, så jeg tuder ikke over lodtrækningen. Bayern spiller ikke kompakt som Juventus gør, og jeg ser flere åbninger i defensiv end i Juventus' som Madrid kan udnytte.

På samme måde synes jeg til gengæld også Barcelonas stil ligger bedre til at slå Juventus. De er bedre til at åbne kompakte forsvar, end Madrid er, hvorimod de har de sværere mod hold, der genpresser hårdt.

Så alt i alt er det slet ikke usandsynligt, at begge spanske mandskaber fik fik den "bedste" lodtrækning af de fire holde, der var tilbage til sidst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #520 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2016/17
Jeg tror fordelen mod Bayern er at vi kan køre på kontra. De "små" hold i Laliga stiller sig kompakt og meget meget dybt i banen og jeg tror gerne Bayern vil fremad og prøve at score. Så RealMadrid på kontra ville være lækkert. Bale ville passe perfekt til sådan en kamp. Og så har vi jo vores kaptajn hvis alt svigter. Det var var den lyse side. Det dårlige er at Bayern godt kan finde ud af at spille fodbold og score mere end 1 eller 2 mål. Lewandowski skal lukkes fuldstændigt ned, fordi hvis han får for meget plads kan han udrette rigtig meget skade. Han er også dygtig i luftspillet, men der har vi jo Ramos. Håber virkelig at RealMadrid vil spille fremadrettet og aggressiv fodbold. Det kunne være lækkert med en 4-0 sejr ligesom i 2014 hvor La decima - glemmer aldrig den fantastiske aften.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Madrid777.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #521 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev:

Kratmus skrev:

Dios skrev: Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)


Fordi Juventus er 1. overvurderede, 2. ikke ligger til vores spillestil. Mener nogen da, helt seriøst, at Juve er en bedre modstander end Bayern? I så fald ville jeg gerne høre hvorfor?


Hvad mener du med, at de ikke ligger til vores spillestil? Har jeg forstået det rigtigt, så er det netop den eneste grund til jeg altid vil frygte Juve langt højere end alle andre hold. Deres defensiv og løbearbejde er ekstremt og i særklasse. Jeg vil gå så langt og sige, at det er den bedst sammensatte trup i hele verden! I mange år har de lige manglet det sidste i form af spillere som selv kan afgøre kampene, men det vil jeg i den grad mene de har fået i Dybala og Higuain, som er storspillende.

Hvad er Real Madrid dårligst til? I mine øjne er det, at lukke forsvaret op. Hvad er Real Madrid bedst til? I mine øjne er vi bedst når modstanderne hellere vil have bolden end os, så vores kæder kan stå kompakt og angribe og forsvarer som en enhed.
Det er lige det modsatte af hvad Juve står for. De skal ikke ud og spille underholdene. De skal vinde, og det starter ved hårdt arbejde og en stærk defensiv mur, og nu er det kombineret med verdensklasse oppe foran.

Jeg synes som sådan ikke Juve er et bedre hold end Bayern. Jeg ser bare klart størst chance imod et oftest naivt Bayern mandskab, som blotter sig bagude ligesom Barca også har til vane at gøre, hvis vi vælger at spille dem som vi gjorde sidst. For jeg tror ikke på vores defensiv, hvis vi vælger at spille vores eget spil. Her hænger vores kæder simpelthen for dårligt sammen.


Juventus ligger ikke til vores spillestil, fordi de er temmelig defensive - det er derfor, jeg er lidt i tvivl - og enig i at de er svære for os - men jeg mener stadig, at Bayern bare har så meget mere kvalitet, at vi - set over mange kampe - ville have lettere ved at møde Juve. Men der er ikke rigtigt så meget at snakke om det, for det vil blive 2 vidt forskellige kampe, der begge er meget 50/50, selvom jeg tror Juve ville være en lille fordel for os. Desuden er jeg enig i, Juve ligger godt til Barca og Bayern bedre til os, hvorfor det er en formidabel lodtrækning set med spanske briller - især at ingen spanske har trukket hinanden!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #522 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2016/17

Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)

Juventus ligger ikke til vores spillestil, fordi de er temmelig defensive - det er derfor, jeg er lidt i tvivl - og enig i at de er svære for os - men jeg mener stadig, at Bayern bare har så meget mere kvalitet, at vi - set over mange kampe - ville have lettere ved at møde Juve.

+ at Bayern virkelige ser grusomme ud i år og at de selvfølgelig har Ancelotti som kender til alle i klubben. Og det at Philip Lahm og Alonso stopper for Bayern da det er deres sidste sæson. Nej jeg tror nu mere at det var den værst tænkelige modstander vi kunne havde trukket.
men hva fand VI ER MADRID 57 UD AF 61 KAMPE UBESEJRET SIDEN ZIDANES ANKOMST. HALA MADRID Y VAMONOS POR LA DUODECIMA AMIGOS

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #523 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2016/17
+ At Bayern bare kan slappe af fordi de fører med 10 point i bundesliga fra 2 pladsen bassball. Tror bestemt ikke det bliver et 5-0 win som sidste gang. Men igen det her er jo selveste Real Madrid vi snakker om. Tror stadig på at vi vinder, håber bare ikke der kommer sådan et mourinho flash back fra 2012 mod dem.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #524 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2016/17
Det er et godt tidspunkt at møde Bayern. De forekommer mig væsentligt svagere end de senere år hvor vi har mødt dem. Der er jo nærmest tale om et Milanesisk alderdomshjem hvor nøglespillere som Xabi, Lahm, Ribery og Robben alle er over 32-33 år. Herudover har den normalt ellers overnaturlige Thomas Müller gang i en hæslig sæson.

Selvfølgelig skal man have stor respekt for Bayern og ikke mindst Ancelotti, men i forhold til den opgave det de senere år har været at ekspedere Bayern ud af turneringen, mener jeg at Real Madrid er godt stillet i dette opgør.

Jeg er således enig i vurderingen af, at Barcelona i Juventus står overfor en større opgave. Jeg vil holde nøje øje med Dybala i disse kampe. Det er hans svendeprøve og belønningen for en bestået eksamen er en kontrakt i verdens bedste fodboldklub.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Brylle, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #525 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2016/17

Sebberg skrev: Jeg ved, det er taget ud af sammenhæng, men overvej hvis vi bare ÉN gang kunne se sådan noget her fra Benzema:

streamable.com/68x91


Måske han har set dit link !!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #526 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Sæsonen 2016/17
Det var godt med en sejr i går.

Det er dog sjovt at se, hvor lidt Kovacic har af indflydelse på holdet. Fantastisk spiller men alt for god til at sidde på bænken. I sær når Modric har spillet en sæson under middel. Han rygtes på vej væk og det er vel også meget fair når nu vi får en Llorente tilbage til sommer !

Hvad kan vi få for ham, 20-30-40 millioner euro ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #527 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Indkast skrev: Det var godt med en sejr i går.

Det er dog sjovt at se, hvor lidt Kovacic har af indflydelse på holdet. Fantastisk spiller men alt for god til at sidde på bænken. I sær når Modric har spillet en sæson under middel. Han rygtes på vej væk og det er vel også meget fair når nu vi får en Llorente tilbage til sommer !

Hvad kan vi få for ham, 20-30-40 millioner euro ?


Llorente bliver ikke hentet tilbage for at skulle agere 8'er. Han skal kæmpe om 6'eren med Casemiro.

Kovacic skifter ingen steder. Jeg synes sæson har vist, at der en vis tro på ham, om end han ikke har spillet meget på det seneste. Han er for mig Modrics naturlige arvtager, og det føler jeg mig ligeledes overbevist om, at man tror på Valdebebas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #528 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Sæsonen 2016/17

Daniel skrev:

Indkast skrev: Det var godt med en sejr i går.

Det er dog sjovt at se, hvor lidt Kovacic har af indflydelse på holdet. Fantastisk spiller men alt for god til at sidde på bænken. I sær når Modric har spillet en sæson under middel. Han rygtes på vej væk og det er vel også meget fair når nu vi får en Llorente tilbage til sommer !

Hvad kan vi få for ham, 20-30-40 millioner euro ?


Llorente bliver ikke hentet tilbage for at skulle agere 8'er. Han skal kæmpe om 6'eren med Casemiro.

Kovacic skifter ingen steder. Jeg synes sæson har vist, at der en vis tro på ham, om end han ikke har spillet meget på det seneste. Han er for mig Modrics naturlige arvtager, og det føler jeg mig ligeledes overbevist om, at man tror på Valdebebas.


Det var ikke det jeg skrev!

Men det er naturligt, at hvis Casemiro og Llorente skal kæmpe om en plads mens Isco, James, Kovacic, Modric og Kroos skal kæmpe om de to sidste, så er det Kovacic som er rosinen i pølseenden. Han har fået alt for lidt spilletid og det er altså ikke at få tillid af træneren fordi man spiller en fuld kamp mod Espanyol.

Enten så skal Modric sælges eller også skal Zidane til at prioritere anderledes for Kovacic hvis han skal have en fremtid i klubben. Det er nøjagtig samme situation Jese stod i sidste sæson.

(Llorente kommer foran Kovacic uanset om de spiller samme plads eller ej) så bliver systemet formet efter hvilke system Zidane ønsker at bruge til den specifikke kamp.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Indkast.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce