Sæsonen 2016/17
Pelle skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev:
Pelle skrev: Fordi nogle brugere fra starten har bestemt sig for, at Bale enten ikke passer ind eller ikke er kompetent nok. Og så kan Bale være nok så afgørende og byde ind med nøjagtig det, han skal. For når han for første gang i et halvt år har en elendig kamp, så kan kritikerne jo kun have ret? Det er så de samme mennesker, der lovpriser Benzema, som alt for ofte er decideret ugidelig og elendig. Længe leve folks stolthed!
Haha, hold nu op forhelvede da :D
Fodbold er subjektivt, så lad nu vær med at prøv at tage patent på hvad der er godt og dårligt. Du kan jo godt synes hende den halvtykke henne i hjørnet er den frækkeste i hele verden uden at jeg skal synes det samme, eller omvendt.
Der er ikke én af mine bekendtskaber, som interessere sig for fodbold, som synes Bale er ligeså god som du altid prøver at gøre ham til, eller andre Real Madrid fans gør ham til. Bare for at tage del i virkeligheden uden egentligt at kende den helt. Er faktum ikke lidt, at den neutrale fan ikke ser Bale som toppen af poppen, og det er der klart noget om i min bog. Han har jo stadig ikke taget Madrid med storm som Neymar eller Suarez f.eks. har det i Barcelona. Altså de spillere som han skal sammenlignes med, da han ret beset aldrig kommer i nærheden af Ronaldo eller Messi's niveau.
Men det har da helt sikkert noget med stolthed at gøre haha :D
Suarez er guld og den bedste angriber i Spanien -muligvis Europa, men hvor mange finaler har Neymar været afgørende?
Jeg vil gerne have Neymar, men han har vel ca. lavet samme indtryk i Barcelona, som Bale har lavet i Madrid.
Hvor mange finaler har Suarez været afgørende i? :)
Han scorede til 2-1, da de vandt CL i 2015. Målet der cementerede sejren.
Hvor mange har Neymar afgjort? Han scorede et ligegyldigt mål til 3-1, da Juve havde givet op.
Og derfor må Bale være bedre end Suarez, fordi han har afgjort flere finaler end ham? Det var præcis min pointe :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Pelle skrev:
Respekt for at du har lavet dit eget lille spørgeskema og rejst verden rundt for at spørge hver enkelt Real fan, hvad han/hun synes om Bale.
Du var efter Bale fra dag 1, men nu må du også snart kaste håndklædet i ringen og indrømme, at Bale faktisk er godt igang med at blive en succes i klubben. Bale har hvertfald haft stor andel i vores to CL-triumfer samt CdR. Derudover var han helt fantastisk, da det spidsede til i sidste sæson. Selvfølgelig har han udfald, men hvem har ikke det? At Perez i sin tid valgte at gøre Bale til verdens dyreste fodboldspiller, er jo ikke Bales skyld. Han bidrager med de aktiver, han besidder. Og det gør han ganske godt, synes jeg.
Mine bekendtskaber er ikke Real Madrid fans, hvor fangede du lige den fra?
Jeg har aldrig været efter Bale som person. Jeg var bare ikke fan af Bale i Tottenham, ligesom jeg heller ikke er det i Real Madrid. Om Bale kostede 100 millioner, så var mit syn ikke anderledes. Arbeloa har også haft stor andel i mange af vores titler, men det gør jo ikke ham til en verdensklasse forsvarspiller.
Der er ingen som siger Bale ikke har klasse, så selvfølgelig vil han afgøre et par ting, når han nu er fredet og har alt den tid i verden for at skabe sig lidt succes.
Du siger det egentlig selv. Han bidrager med de aktiver han besidder, og det er netop de aktiver som jeg synes ikke er gode nok. Og igen, så prøv og lade vær med at tage patent på den subjektive del af sporten. Jeg synes ikke man er fantastisk, fordi man scorer det afgørende mål. Det troede jeg ligesom du havde forstået?
Jeg har det generelt også svært med spillere som ikke kan præstere over en lang række kampe i streg. Alt for ofte falder han helt ud, og er total anonym, som f.eks. imod Celta. Når han gør det, og i forvejen er så lidt på bolden som han altid er, så er han jo bare fyld.
Jeg tror lige, du skal læse dit eget indlæg igen så ;-) Du snakkede om den neutrale fan, og her roser jeg dig blot for at have været hele kloden rundt for at få deres mening. Det er godt arbejde.
Det er faktisk sjovt, hvordan du tydeligvis altid glemmer, hvad du netop har skrevet i dit forrige indlæg, for man kan altid gå tilbage og læse sort på hvidt, når du vrøvler :-D
Jeg kan ikke helt forstå det her med, at jeg tager patent på, hvad der er godt og skidt i fodboldens verden. Jeg har en holdning nøjagtig ligesom dig - det er vel i orden, eller? Og i min verden er det utopi, når man ikke kan erkende, at Bale er en succes i øjeblikket. Det var han ikke i forrige sæson, men det var han i den grad i sidste. Skal man virkelig til at starte hvert indlæg med "Min helt egen subjektive vurdering er...", for så tror jeg hurtigt debatten dør. Det giver lidt sig selv, at det er subjektivt og står for egen regning. Og på min regning står der, at Bale gør det skidegodt, og det ødelægger en enkelt dårlig kamp mod Celta ikke på.
Jeg synes i øvrigt det er helt fantastisk - og totalt selvmodsigende - at du altid storroser Benzema, når han netop er typen, der maksimalt præsterer godt to kampe i streg. Der falder ud, ikke arbejder hårdt for holdet, osv. Dobbeltmoralsk er vist det rette ord.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg tror lige, du skal læse dit eget indlæg igen så ;-)
Du snakkede om den neutrale fan
Respekt for at du har lavet dit eget lille spørgeskema og rejst verden rundt for at spørge hver enkelt Real fan, hvad han/hun synes om Bale.
Det er faktisk sjovt, hvordan du tydeligvis altid glemmer, hvad du netop har skrevet i dit forrige indlæg, for man kan altid gå tilbage og læse sort på hvidt, når du vrøvler :-D
:D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Dios skrev: Pelle skrev:
Jeg tror lige, du skal læse dit eget indlæg igen så ;-)
Du snakkede om den neutrale fan
:D
Haha seriøst Dios - du tager pis på mig nu, right? Hvis ikke, så skal jeg lige forklare hvordan jeg læser dit indlæg.
Du mener, at jeg - og andre fans herinde - forsvarer Bale. Men når du hører neutrale Real Madrid fans, så mangler de stadig at tage Bale til sig. Misforstår jeg fuldstændig?! For hvis du mener neutral fan som i "fan af fodbold", så må jeg for alvor gratulere dig med at have spurgt alle, hvad de mener om Bale. Jeg har hørt to Barca fans sige, at Bale er bedre end Ronaldo. Gør det tingene mere rigtige?
Og lækkert du svarer på resten - det må betyde, at du har indset, jeg har ret ;-)
You know it, sugar!MadridistaPorVida skrev: Pelle har altid ret.
Pelle skrev: Fordi nogle brugere fra starten har bestemt sig for, at Bale enten ikke passer ind eller ikke er kompetent nok. Og så kan Bale være nok så afgørende og byde ind med nøjagtig det, han skal. For når han for første gang i et halvt år har en elendig kamp, så kan kritikerne jo kun have ret? Det er så de samme mennesker, der lovpriser Benzema, som alt for ofte er decideret ugidelig og elendig. Længe leve folks stolthed!
Jeg synes godt nok du lige er hurtig nok med at hive ''offerkortet'' frem.
Kritikken af Bale gik ud på at han angiveligt forlanger en årsløn på €17 mio, som næsten(?) svare til Ronaldos årsløn. Det fortjener han jo absolut ikke, da han ikke har vist noget ekstraordinært. Hans sæsoner har været godkendte, og ikke mere end det. Jeg personligt forventer mere af den dyreste spiller på holdkortet. Når han så ikke viser det, og samtidig går ud og forlanger en så stor lønforhøjelse, så bliver det altså lidt grinagtigt.
Benzema har haft en bedre sæson 2015/2016, men man ser ham ikke forlange en årsløn på €17 mio.
Florentino Pérez
- eksperten
- Gæst
-
Jeg kan ikke se det er sket !
Det har jo absolut intet med at være et offer at gøre? Det er jo sandt, at ligemeget hvor godt Bale gør det, så vil han aldrig blive lukket ind i jeres eksklusive klub, hvor prominente navne som Isco og Benzema optræder, fordi Bale ikke har samme tekniske spillestil. Som jeg skrev: Bale bruger de aktiver, han har. Fart, skudstyrke, hovedspillet, gennembrudsstyrke, fysik. Og de aktiver bruger han ret godt- især i sidste sæson, som for mig var hans klart bedste. At du mener, Benzema havde en bedre sæson, stiller jeg mig bare lodret uenig i. Fordi Benzema laver flere mål, gør det jo ikke hans sæson bedre. Synes der er milevidt forskel på deres sæsoner, og i min bog har Bale været markant bedre!Sahinovic skrev:
Jeg synes godt nok du lige er hurtig nok med at hive ''offerkortet'' frem.
Kritikken af Bale gik ud på at han angiveligt forlanger en årsløn på €17 mio, som næsten(?) svare til Ronaldos årsløn. Det fortjener han jo absolut ikke, da han ikke har vist noget ekstraordinært. Hans sæsoner har været godkendte, og ikke mere end det. Jeg personligt forventer mere af den dyreste spiller på holdkortet. Når han så ikke viser det, og samtidig går ud og forlanger en så stor lønforhøjelse, så bliver det altså lidt grinagtigt.
Benzema har haft en bedre sæson 2015/2016, men man ser ham ikke forlange en årsløn på €17 mio.
Og så er der jo ingen, der skriver, at han skal have en så stor lønstigning. Det tror jeg alle med bare lidt sund fornuft kan se ikke kan eller skal lade sig gøre. Men jeg kommenterer på Dios' vås om, at Bale ikke er i top10 over vores vigtigste spillere og at han stadig spiller som en Tottenham-spiller. Hvis man ikke kan se den udvikling, så har man ikke set Bale spille for Tottenham.
Men han har altså imponeret mig det seneste års tid. Jeg kan sagtens se, at Bale kan være en stor Real Madrid-spiller de næste 3-5 år.
Jeg tilslutter mig Pelle på den her. Der er nogle brugere som kun kan lide spillere, der har bolden limet til fødderne (Isco). Bale har andre kvaliteter, og han er en absolut verdensklassespiller.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sådan kan man skrive om mange verdensklassespillere, men Bale er bare et niveau over de fleste.
Jeg overvejede at starte emnet om Bales lønkrav med "Glæder mig til at se hvad Dios har at sige til Bale" :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg var i første omgang kæmpe fan af købet, da jeg troede at han kunne viderbringe det spil han spillede i Tottenham til Real Madrid. Hans hurtighed, hans eksplosivitet, hans driblestyrke og det jeg havde glædet mig aller mest til, hans evne til at kunne trække ind i banen og få fyret af. Det er sket i ny og næ, men bare alt for sjældent i forhold til hvad jeg havde forventet. Det har absolut ikke noget at gøre med at jeg ikke kan lide ham som spillertype, for hvem kan ikke lide fodboldspillere med fart og skudstyrke, når de nu engang viser det. Men jeg går ud fra at den var henvendt mod Dios (-;
Florentino Pérez