Om vores rivaler VII
13 år 1 måned siden #1861
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
13 år 1 måned siden #1862
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
13 år 1 måned siden #1863
af Real Madrid
Albiol høhø? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Realmadrid94 skrev:
El_Juan skrev: Og det her, er badass!
Har allerde bestilt den. Dog er det med en anden tidligere Real spiller :D
Albiol høhø? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1864
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1865
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Barca vil åbenbart forene Israelerne og Palæstinenserne på en såkaldt "Peace-tour".
Sandro Rosell udtaler: "If there is one thing Israelis and Palestinians have in common, it's their love of Barça".
Skal de ikke også lige se om de kan løse problemet med hungersnød rundt omkring i verden, børnearbejde, den økonomiske krise samt global opvarmning nu de er i gang?
Jeg brækker mig - "englene" fra Catalonien tror at de kan redde hele verden. Spil nu bare fodbold og lad være med at blande religion ind i sporten.
Sandro Rosell udtaler: "If there is one thing Israelis and Palestinians have in common, it's their love of Barça".
Skal de ikke også lige se om de kan løse problemet med hungersnød rundt omkring i verden, børnearbejde, den økonomiske krise samt global opvarmning nu de er i gang?
Jeg brækker mig - "englene" fra Catalonien tror at de kan redde hele verden. Spil nu bare fodbold og lad være med at blande religion ind i sporten.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1866
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Endnu et medie stunt fra uefalona. Måske de skulle starte med at løsrive sig og så komme krybende tilbage til hovedstaden når lokummet brænder.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1867
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
De har det i kæften, mens Fundación Real Madrid rent faktisk gør noget.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 måned siden #1868
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Argh! Jeg får bare en ulidelig lyst til at rejse til Barcelona og stikke samtlige indbyggere en flad ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1869
af JesperA
Men han har jo Barca-DNA!!!!
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jack Daniels skrev:
Siempre fiel skrev: Der er godt nok utrolig hype omkring Agger-Barca-rygtet i disse dage. Jeg synes Agger er en klasseforsvarer - og en supercool fyr - som er for god til Liverpool og som jeg egentlig ik har lyst til tager til Barca. Når det så er sagt, så ka jeg alligevel godt tage mig selv i at håbe de vælger ham - for er du gal en skadeshistorik den mand har. han går jo i stykker for et godt ord og er der én ting Barca ik har brug for, så er det en skadesplaget midterforsvarer. har ik nærlæst nyhederne omkring interessen, så kender ik til nogen pris, men ka de dog ik fyre 30-35 mio efter ham ;-)
Jeg orker det ikke. Synes Agger er en sympatisk fyr, og tænk på den danske presses dækning, hvis Barca signer Daniel Agger. Samtlige danske medier selvantænder i en kollektiv masseekstase. Hvis det er en biased dækning nu, så kommer det til at koge helt over med Agger på holdkortet.
Men han har jo Barca-DNA!!!!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1871
af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Forskruet forhold til penge!
Emnet er blevet låst.