Om vores rivaler VII
- lavivareal
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #3529
af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Om vores rivaler VII
Det var et spændende og uventet resultat, lad os håbe vi kan kapitulere på det. Men valencia var kloge, og barca så frustreret ud, men messi's chance til sidst puha...
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3530
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Så smukt, så smukt.
Nu skal vi bare håbe, at spillerne holder hovedet koldt i morgen og tager de 3 point. Vi er klart det af de tre hold med mest momentum i øjeblikket. Det ser rigtigt godt ud indtil videre i 2014.
Nu skal vi bare håbe, at spillerne holder hovedet koldt i morgen og tager de 3 point. Vi er klart det af de tre hold med mest momentum i øjeblikket. Det ser rigtigt godt ud indtil videre i 2014.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3531
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det smukt!
Dejligt og se Barcelona lide, og hvor er det dog sørgeligt de ikke engang kan fylde stadionet halvt op i 2 kampe nu haha :D
Dejligt og se Barcelona lide, og hvor er det dog sørgeligt de ikke engang kan fylde stadionet halvt op i 2 kampe nu haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3532
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Fantastisk fødselsdagsgave til undertegnede :-)
Nu skal La Real lige fuldende dagen med at drille Lillesøster, ligesom vi skal skal bibeholde momentum i morgen!
Vamos!
Nu skal La Real lige fuldende dagen med at drille Lillesøster, ligesom vi skal skal bibeholde momentum i morgen!
Vamos!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real Madrid 7
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3533
af trikztar
Besvaret af trikztar på emne Om vores rivaler VII
Helt suverænt lækkert resultat! Så skal Athletic sgu bare have én over nakken i morgen aften! Vamos!
Ahem. Jeg tænker, det er ikke er det, du mener ..
lavivareal skrev: Det var et spændende og uventet resultat, lad os håbe vi kan kapitulere på det. Men valencia var kloge, og barca så frustreret ud, men messi's chance til sidst puha...
Ahem. Jeg tænker, det er ikke er det, du mener ..
kapitulere, (lat. capitulare inddele i hovedpunkter), overgive sig til fjenden; give fortabt.
Følgende bruger(e) sagde tak: lavivareal
Emnet er blevet låst.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #3534
af rezamadridista
Tillykke herfra :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Daniel skrev: Fantastisk fødselsdagsgave til undertegnede :-)
Vamos!
Tillykke herfra :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel
Emnet er blevet låst.
- lavivareal
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #3535
af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Om vores rivaler VII
Haha godt set, var lidt oppe at køre så tænkte ikke over mit ordvalg, men er ret sikker på de fleste godt kan regne at jeg håber vi kan udnytte at de tabte point ;-)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3536
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Umiddelbart fristes man næsten til at tro, at Pizzi har fået smidt de rådne æbler ud af truppen og beholdt dem, der rent faktisk gider arbejde for sagen og kæmpe for Valencia. Umiddelbart ser det ud til, at give pote. En god kamp og et rigtig flot resultat af Valencia. En hårdt tilkæmpet og stærk taktisk sejr.
Parejo var sublim. Stor indsats af Madrid-knægten. Og Paco Alcácer er - selv om han er fra Valencia - en spiller, som jeg har stor sympati for.
Så skal La Real bare tage points fra Atléti i morgen, mens Real Madrid selv gør arbejdet færdig i Bilbao!
Parejo var sublim. Stor indsats af Madrid-knægten. Og Paco Alcácer er - selv om han er fra Valencia - en spiller, som jeg har stor sympati for.
Så skal La Real bare tage points fra Atléti i morgen, mens Real Madrid selv gør arbejdet færdig i Bilbao!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3537
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Vanvittig fed kamp mellem Malaga og Sevilla lige nu i det andalusiske derby. Malaga har lige vendt kampen fra at være bagud 1-2 til nu at være foran 3-2. Der er pt. spillet 83 minutter. Også fremragende stemning på La Rosaleda.
EDIT:
Kampen er slut; 3-2 til Malaga. Utrolig vigtig sejr for Schuster & co!
EDIT:
Kampen er slut; 3-2 til Malaga. Utrolig vigtig sejr for Schuster & co!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #3538
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Hvis nogen savner et rigtig godt grin, vil jeg anbefale, at man lige går ind på den danske Barca-side og kigger tråden "Barca. - Valencia" igennem. Vi kan være slemme til at diskutere herinde, og vi er bestemt ikke altid enig i trænerens dispositioner. Men sjældent har jeg set så mange tilsvininger af sit eget hold med diverse øgenavne og latterlige kommentarer. Jeg er ret overbevist om, at det er en flok børn der sidder derinde. Bliver virkelig flov på deres vegne.
Jeg var næsten ved at håbe, at vi ville tabe i aften - blot så størstedelen af dem ikke går ud og begår selvmord efterfølgende.
Men så kom jeg på bedre tanker! :-)
Jeg var næsten ved at håbe, at vi ville tabe i aften - blot så størstedelen af dem ikke går ud og begår selvmord efterfølgende.
Men så kom jeg på bedre tanker! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #3539
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
^^^^
Barcelona har vundet 3 CHL og 6 mesterskaber de sidste 10 år, men alligevel bliver Xavi, Iniesta og endda Messi svinet til af de utaknemlige star
. Måske vil de sætte mere pris på deres titler, hvis de ikke kommer så nemt til dem. En årrakke uden titler vil være godt for dem, hvis ikke fcbarcelona ikke er blevet til sahara ørken til den tid.
Barcelona har vundet 3 CHL og 6 mesterskaber de sidste 10 år, men alligevel bliver Xavi, Iniesta og endda Messi svinet til af de utaknemlige star
. Måske vil de sætte mere pris på deres titler, hvis de ikke kommer så nemt til dem. En årrakke uden titler vil være godt for dem, hvis ikke fcbarcelona ikke er blevet til sahara ørken til den tid.
Emnet er blevet låst.