Real Madrid og ny målmand?

×

Afstemning: Hvem skal vogte Real Madrids mål fra næste sæson?

Kepa
3 7.9%
Donnarumma
1 2.6%
De Gea
20 52.6%
Courtois
6 15.8%
Navas
8 21.1%
En anden
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 38
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Målmands-debatten er altid i gang i Real Madrid, men hvad skal vi. Have en gratis spanier (Kepa), en dyr spanier (De Gea), en dyr udlænding (Courtois, Donnarumma) eller fortsætte med Navas eller gå efter en helt anden målmand?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid og ny målmand?
Der kan ikke være tvivl om, at valget bør falde på De Gea, som er verdens bedste målmand og fortsat vil være det i de næste 7-8 år. Vores nuværende transferstrategi er tragikomisk. INGEN i klubben ville så meget som blot overveje at hente Kepa, hvis det ikke var for det faktum, at han er ung og spansk.
Courtois bør være 2. prioritet, hvis DDG ikke er mulig. Donnarumma kunne også være et godt bud, men desværre medfølger Raiola i sådan en handel, og det er aldrig godt nyt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #3 af SaabyDK
Besvaret af SaabyDK på emne Real Madrid og ny målmand?

Steen skrev: Der kan ikke være tvivl om, at valget bør falde på De Gea, som er verdens bedste målmand og fortsat vil være det i de næste 7-8 år. Vores nuværende transferstrategi er tragikomisk. INGEN i klubben ville så meget som blot overveje at hente Kepa, hvis det ikke var for det faktum, at han er ung og spansk.
Courtois bør være 2. prioritet, hvis DDG ikke er mulig. Donnarumma kunne også være et godt bud, men desværre medfølger Raiola i sådan en handel, og det er aldrig godt nyt.


Så Kepa er ikke god nok, men Donnarumma vil være et godt bud på en ny målmand? Synes du virkelig at forskellen på de to er så stor? Begge er store talenter på deres position, men i min optik er ingen af dem gode nok til at være førstevalget pt. Personligt mener jeg ikke, at vi skal hente en ny målmand medmindre det bliver DDG, Courtois eller Oblak - sidstnævnte er mildesttalt urealistisk, men stadig en kvalitets målmand. Jeg ser et stort lys i Kepa og fastholder han sin nuværende udvikling, kan jeg sagtens se ham ende i Madrid på et tidspunkt.

Zidane is love, Zidane is life.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid og ny målmand?
Jeg har egentlig ikke det helt store problem med Keylor Navas i målet. Han er rigtig stærk en mod en og hans reflekser har reddet os en del gange gennem de sidste par sæsoner. De Gea ville selvfølgelig være en opgradering, men det er vigtigere for holdet at finde en ordentlig angriber, så står valget mellem De Gea eller en angriber, så holder jeg gerne på Navas.

Derfor ser jeg det ikke som en voldsomt nødvendig handel, men jeg klager ikke hvis den kommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #5 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrid og ny målmand?
''I can't buy you because you don't talk'' - sagde Mourinho til Bale. Hvis det er fremgangsmåden, så er det vidst på tide at De Gea kæfter bare en smule op, for det ser ikke ud til at Florentino vil betale fuld pris for ham, hvilket jeg egentligt heller ikke kan forstå. Når, men jeg har ihvertfald stemt på ham, og håber han bliver en realitet til sommer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #6 af Raul7-2880

Steen skrev: Der kan ikke være tvivl om, at valget bør falde på De Gea, som er verdens bedste målmand og fortsat vil være det i de næste 7-8 år. Vores nuværende transferstrategi er tragikomisk. INGEN i klubben ville så meget som blot overveje at hente Kepa, hvis det ikke var for det faktum, at han er ung og spansk.
Courtois bør være 2. prioritet, hvis DDG ikke er mulig. Donnarumma kunne også være et godt bud, men desværre medfølger Raiola i sådan en handel, og det er aldrig godt nyt.


Nu er din kære De Gea altså snart 27 år. Og der er ingen garanti for at han vil være blandt verdens bedste når han er 34-35 år (hans formidable reflekser tvivler jeg på om han stadig besidder om 7-8 år). Vores egen Casillas mistede sit topniveau allerede i starten af 30'erne. Det ærgre mig inderligt at den skide fax-maskine ikke fungerede! Men helt seriøst, drop din man-crush til ham, De Gea var Real spiller i dag hvis han virkelig ville det.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid og ny målmand?
Nu svarede jeg De Gea, men hvis det gør man ikke har råd til Hazard eller Griezmann og Dybala, så foretrækker jeg nok Kepa. Det vigtigste for mig er, at vi får Dybala og enten Hazard eller Griezmann.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #8 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Real Madrid og ny målmand?

Dios skrev: Nu svarede jeg De Gea, men hvis det gør man ikke har råd til Hazard eller Griezmann og Dybala, så foretrækker jeg nok Kepa. Det vigtigste for mig er, at vi får Dybala og enten Hazard eller Griezmann.


Nu har jeg læst det lidt for tit herinde, og så tænker jeg, om vi ikke - sådan cirka lige nu - skal stoppe med det der 'hvis Real Madrid ikke har råd'? :-D

At man har ændret lidt i sin transferpolitik, gør altså ikke, at man lige pludseligt er blevet en fattigrøv. Hvis det viser sig for, at der er behov for både De Gea og Hazard til næste sommer, så skal Real Madrid nok også signe dem, det er jeg ret så sikker på - og ja det vil nok kræve, at man enten siger farvel til Bale eller Benzema, men kun i et sportsligt aspekt for at gøre plads til Hazard.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid og ny målmand?

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Nu svarede jeg De Gea, men hvis det gør man ikke har råd til Hazard eller Griezmann og Dybala, så foretrækker jeg nok Kepa. Det vigtigste for mig er, at vi får Dybala og enten Hazard eller Griezmann.


Nu har jeg læst det lidt for tit herinde, og så tænker jeg, om vi ikke - sådan cirka lige nu - skal stoppe med det der 'hvis Real Madrid ikke har råd'? :-D

At man har ændret lidt i sin transferpolitik, gør altså ikke, at man lige pludseligt er blevet en fattigrøv. Hvis det viser sig for, at der er behov for både De Gea og Hazard til næste sommer, så skal Real Madrid nok også signe dem, det er jeg ret så sikker på - og ja det vil nok kræve, at man enten siger farvel til Bale eller Benzema, men kun i et sportsligt aspekt for at gøre plads til Hazard.


Tror du selv Real Madrid har råd til, at lægge 2 milliarder på bordet uden salg? Det tror jeg ikke. Man får ikke nogen af dem til 700 mio. kr. længere, som man kunne for få år tilbage, og slet ikke når spillere som Morata, Lukaku, Higuain etc. går til 700. Det hjælper selvfølgelig, at man kan sælge Bale og evt. Benzema.
Det har intet med ændret transferpolitik at gøre, men størrelsen på beløbene som er fuldstændig eskaleret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #10 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Real Madrid og ny målmand?

Dios skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Nu svarede jeg De Gea, men hvis det gør man ikke har råd til Hazard eller Griezmann og Dybala, så foretrækker jeg nok Kepa. Det vigtigste for mig er, at vi får Dybala og enten Hazard eller Griezmann.


Nu har jeg læst det lidt for tit herinde, og så tænker jeg, om vi ikke - sådan cirka lige nu - skal stoppe med det der 'hvis Real Madrid ikke har råd'? :-D

At man har ændret lidt i sin transferpolitik, gør altså ikke, at man lige pludseligt er blevet en fattigrøv. Hvis det viser sig for, at der er behov for både De Gea og Hazard til næste sommer, så skal Real Madrid nok også signe dem, det er jeg ret så sikker på - og ja det vil nok kræve, at man enten siger farvel til Bale eller Benzema, men kun i et sportsligt aspekt for at gøre plads til Hazard.


Tror du selv Real Madrid har råd til, at lægge 2 milliarder på bordet uden salg? Det tror jeg ikke. Man får ikke nogen af dem til 700 mio. kr. længere, som man kunne for få år tilbage, og slet ikke når spillere som Morata, Lukaku, Higuain etc. går til 700. Det hjælper selvfølgelig, at man kan sælge Bale og evt. Benzema.
Det har intet med ændret transferpolitik at gøre, men størrelsen på beløbene som er fuldstændig eskaleret.


Nu glemmer du tilsyneladende, at klubben havde et transferoverskud taet paa 100 mio EUR denne sommer, saa vidt jeg husker. Og sidste aar gik det mere eller mindre i 0. Saa der maa efterhaanden vaere lidt paa kistebunden. Det var der vist ogsaa en artikel her paa siden der viste for nylig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #11 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Madrid og ny målmand?

Brylle skrev: Jeg har egentlig ikke det helt store problem med Keylor Navas i målet. Han er rigtig stærk en mod en og hans reflekser har reddet os en del gange gennem de sidste par sæsoner. De Gea ville selvfølgelig være en opgradering, men det er vigtigere for holdet at finde en ordentlig angriber, så står valget mellem De Gea eller en angriber, så holder jeg gerne på Navas.

Derfor ser jeg det ikke som en voldsomt nødvendig handel, men jeg klager ikke hvis den kommer.


Come on? Jeg synes at han efterhånden dropper for meget. Derudover, må der findes en mere passende målmand, som er god med fødderne, som De Gea er. Jeg ved kun at Kepa er et stort talent, men det lyder meget fornuftigt med sådan en handel. Jeg ved ikke lige om jeg orker en 100 mio € transfersum for De Gea.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #12 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid og ny målmand?

Fondo_Sur skrev:

Brylle skrev: Jeg har egentlig ikke det helt store problem med Keylor Navas i målet. Han er rigtig stærk en mod en og hans reflekser har reddet os en del gange gennem de sidste par sæsoner. De Gea ville selvfølgelig være en opgradering, men det er vigtigere for holdet at finde en ordentlig angriber, så står valget mellem De Gea eller en angriber, så holder jeg gerne på Navas.

Derfor ser jeg det ikke som en voldsomt nødvendig handel, men jeg klager ikke hvis den kommer.


Come on? Jeg synes at han efterhånden dropper for meget. Derudover, må der findes en mere passende målmand, som er god med fødderne, som De Gea er. Jeg ved kun at Kepa er et stort talent, men det lyder meget fornuftigt med sådan en handel. Jeg ved ikke lige om jeg orker en 100 mio € transfersum for De Gea.

Come on? Så lad os hente Claudio Bravo. Han er god med fødderne :)
Jeg medgiver, at der kommer for mange drops, men han stepper gudskelov op i de vigtige kampe mod de store hold og redder en hel del, fordi hans topniveau er meget højt. Jeg kan leve med, at der kommer lidt skidt gennem sæsonen, når han tager så meget ansvar i de store kampe. Vi ender alligevel med at lave 3-5 mål i ligakampene ret ofte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Knudzan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce