Før Atlético Madrid - Real Madrid, 12. spillerunde.

6 år 4 måneder siden #49 af garkin2635
Med alt respekt til Zidane, så man han nu indse eller indrømme, at han ikke har verdens bedste trup Zidane må ligge en lang indkøbs liste foran Perez og Perez må nu overlade sin stolthed og komme af med Benz og Bale. altså at sælge 3 offensive spillere og henter ingen erstatning hvor klogt er det endeligt, det kan kun gå får langsomt, syns der allerede skal hentes en angriber til januar. Også skal der købes galaticos til sommer ikke mindre end Dybala-Hazard-leroy Sane- lewandowski Agurero eller andre der har niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #50 af mohbar

Kiwes skrev:

mohbar skrev:

Kiwes skrev: Jeg forstår ikke, hvordan folk kan klage over midtbanen idag. Der er en ting der ikke fungerer og det er angrebet. Det er da helt utrolig, hvor langsom Ronaldo er blevet - her tænker jeg både på fart og reaktionsevne, SÅ SKYD DA NOGET HURTIGERE!

Jeg sidder virkelig med følelsen af, at der til sommer skal handles dyrt ind - folk der kan score mål.
Ronaldo har tidligere vist at han kan vende formen, men det hjælper bare ikke rigtig når der ikke er nogen til at score målene lige nu :(


Det bør slet ikke vente til sommer, men allerede til vinter SKAL vi simpelthen skaffe mindst en NY 9´er!! Derudover skal James kaldes tilbage.


Jeg sad lidt og vendte den i mit hoved om man skulle handle ind til vinter - kan dog ikke rigtig finde ud af hvem. Det skulle jo gerne være en der kan registreres til CL. Icardi, Belotti? Ved ikke hvordan jeg vil have det med at betale dyrt for dem.


Icardi kunne være rigtig fin -laaangt bedre end det vi har pt. Eneste minus er at han jo ikke ligefrem er kendt for at please fansne og med vores krævende fans på tribunen....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #51 af DarioGomez
Udover Aubemeyang, som jeg virkelig ikke orker, så ser jeg ingen klubber sælge en angrebsstjerne i vinterpausen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #52 af Siempre fiel

mohbar skrev:

Kiwes skrev: Jeg forstår ikke, hvordan folk kan klage over midtbanen idag. Der er en ting der ikke fungerer og det er angrebet. Det er da helt utrolig, hvor langsom Ronaldo er blevet - her tænker jeg både på fart og reaktionsevne, SÅ SKYD DA NOGET HURTIGERE!

Jeg sidder virkelig med følelsen af, at der til sommer skal handles dyrt ind - folk der kan score mål.
Ronaldo har tidligere vist at han kan vende formen, men det hjælper bare ikke rigtig når der ikke er nogen til at score målene lige nu :(


Det bør slet ikke vente til sommer, men allerede til vinter SKAL vi simpelthen skaffe mindst en NY 9´er!! Derudover skal James kaldes tilbage.


Januarhandler er sjældent noget der er den store succes - markedet vil jo altid være MEGAvildt meget til sælgers fordel - og ingen store klubber vil jo nogensinde lade deres bedste spillere gå, så man ka få lov at betale desperat overpris for middelmådige spillere og så ka man ellers ha fyldt en plads med en mindre god spiller til overpris som så står i vejen for en virkelig erstatning næste sommer - lose-lose. Der var mange der mente jeg var en spade af dimensioner, da jeg mente man sku sprænge banken for Mbappe i sommers - nu ka vi så stå med en mesterskabskamp der allerede er tabt og et januarkøb af Asbjørn Sennels for 100 mio EUR - jeg ved godt hvilket scenarie jeg ville vælge.

Og mht James, så ka han jo ik "kaldes tilbage" med mindre såvel Bayern som James går med til det - der er jo ingen tilbagekaldsklausul, men han er derimod udlejet for 2 sæsoner og punktum

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #53 af Siempre fiel

DarioGomez skrev: Udover Aubemeyang, som jeg virkelig ikke orker, så ser jeg ingen klubber sælge en angrebsstjerne i vinterpausen.


Du har ret - alligevel tror jeg faktisk jeg orker Auba 640 gange mere end BBC tilsammen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #54 af Steen
Vi skal ikke hente en permanent angrebs-mulighed til vinter. Ingen fornuftige løsninger er tilgængelige. Sanchez vil jeg ikke se i klubben, om han så kom gratis. Han er alt for ''try-hard''; uden fodboldhjerne. Hvis vi kan låne en angriber indtil sommer accepterer jeg det, men intet andet. Adebayor er velkommen, hvis det stod til mig!

Gem pengene og ødelæg markedet til sommer. Spring banken for De Gea, Neymar/Hazard og Dybala.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Siempre fiel, elle44, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #55 af elle44

Steen skrev: Vi skal ikke hente en permanent angrebs-mulighed til vinter. Ingen fornuftige løsninger er tilgængelige. Sanchez vil jeg ikke se i klubben, om han så kom gratis. Han er alt for ''try-hard''; uden fodboldhjerne. Hvis vi kan låne en angriber indtil sommer accepterer jeg det, men intet andet. Adebayor er velkommen, hvis det stod til mig!

Gem pengene og ødelæg markedet til sommer. Spring banken for De Gea, Neymar/Hazard og Dybala.


Nemlig. Helt igennem tåbeligt at købe ind til vinter og så stå med noget dødvægt til sommer. Jeg tror bare vi må acceptere de fejl der er blevet lavet, og så må ledelsen begynde at planlægge næste sommers transfervindue. Jeg ønsker selvfølgelig at holdet vinder alle titler, men når det så er sagt, så kan en titelløs sæson i år måske kickstarte en udrensning i angrebet, hvilket trods alt vil være positivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #56 af El Siete
Hvor var vi arrogante i vores (manglende) indkøb til offensiven. Det kan vi vist godt erkende nu. Og samtidig er det nærmest foruroligende at man tilsyneladende nærmest stiller sig tilfreds med den ene liga-titel i sidste sæson, selvom Barcelona har siddet tungt på den post i årevis.

Nå, frustrationer efter erkendelsen af at vi er 10 point bagud. Og at jeg læste ingen hold tidligere har hentet et sådant forspring.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #57 af Sahinovic
Ønsker man efterhånden overhovedet, at Real Madrid vinder nogle titler i år?

Får vi i sidste ende skrabet en titel eller to sammen, så bliver truppen sikkert delvist fredet igen og der kommer nok højst sandsynligt kun et par små tilføjelser til næste sommer, og så skal vi igen glo idéforladt og kedelig fodbold i 70% af tiden. Det burde vel handle om at vinde titler med stil, når det nu engang er den største klub i verden.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #58 af Lars1991
Helt enig i at Ronaldo flere gange var for langsom til at skyde, og skulle have scoret mindt 1 mål. Men ellers synes jeg han spillede godt, og går godt med i spillet bedst eksemplificeret med hans kombinationer med Kroos. Han var da bedre i den fase af spillet end Benzema der især var helt væk i anden halvleg.

Ellers en fin kamp som man burde have vundet med det spil. Jeg har lidt opgivet håbet om mesterskabet, så pointtabet gør mig egentlig ikke så meget.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #59 af Raul7-2880
Theo Hernandez
Lucas Vazquez
Mayoral
Cabellos
Moha Ramos

Kan egentlig godt forstå hvorfor Zidane reelt set kun benyttede sig af én udskiftning (Asensio).

Ledelsen skandaløse/arrogante ageren på det forstående transfervindue bliver virkelig udstillet i dag^^
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #60 af Steen

Sahinovic skrev: Ønsker man efterhånden overhovedet, at Real Madrid vinder nogle titler i år?

Får vi i sidste ende skrabet en titel eller to sammen, så bliver truppen sikkert delvist fredet igen og der kommer nok højst sandsynligt kun et par små tilføjelser til næste sommer, og så skal vi igen glo idéforladt og kedelig fodbold i 70% af tiden. Det burde vel handle om at vinde titler med stil, når det nu engang er den største klub i verden.


Det er netop derfor, at jeg nogle gange ''håber'', at vi ikke vinder noget. I år er grænsen nået. Ligaen og CdR skal tabes. 3 CL-sejre i træk kan man dog ikke sige nej til. Ideelt set vinder vi CL + Perez går all-in til sommer.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce