Sæsonen 2018/2019

5 år 3 måneder siden #1081 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Fejl på mit indlæg ?

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1082 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019
En lille (ligegyldig) kuriositet i forhold til gårsdagens kamp:

Jeg havde tre forskellige (odds) kuponer, hvor to af disse allerede var døde efter første halvleg - Real Madrid med mere end én og Real Madrid til at vinde begge halvleg, kombineret med et par andre kampe senere på aftenen.

Jeg havde egentlig også regnet med, at den sidste kupon var død, men så loggede jeg lige ind på min danske spil konto her til morgen og kunne til min store overraskelse se, at jeg havde vundet små 400 kr. på en 50'er.

Årsagen: Jeg havde i kampen mellem Real Madrid og CSKA smidt penge på, at begge hold ikke ville score i kampen, men jeg må så åbenbart ubevidst have tænkt, at den ikke gik hjem, da CSKA scorede (det er jo normalt en selvfølge Real scorer ;-) ). Dette var kombineret med et tre kampe, hvor begge hold skulle scorer. Nå, en lille ligegyldighed, men alligevel spøjst, at jeg havde "solgt" den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1083 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Ved ikke lige hvad der sker men det ser ud til mit indlæg er slettet.

Skrev til Daniel at en top angriber i højeste klasse er et must, hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om at vinde titler. Det er ikke på midtbanen eller i forsvaret der er problemer.

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1084 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev:

Daniel skrev:

-#7- skrev:

Asensio20 skrev: Det er slet ikke reservernes skyld. Bale, Benzema, Marcelo, Isco, Asensio, Courtois, Carvajal og Kroos spillede alle i går. Problemet er alene at vi ikke har nogle som kan scorer mål. Vi mangler tydeligvis typer som Mbappe, Kane, CR7, Raúl og den ganle Ronaldo. Benzema er jo en faxekondi uden brus og over udløbsdatoen. Bale er langt fra sin Tottenham form.


Når man taber 0-3 på hjemmebane til et ligegyldigt russisk hold, så er det vist mere end tydeligt at der er problemer over hele linjen. Jeg vil også selv gerne af med Bale og Benzema, men hele det her hold er råddent og langt over sidste salgsdato. Det er jo kraftedme ligemeget hvem der spiller efterhånden..

Hold kæft jeg glæder mig til sommeren 2019..


Jeg har glædet mig til sommeren de seneste to sæsoner, som i begge tilfælde var store skuffelser.

Nu vil jeg i stedet rette blikket mod vinterens transfervindue, hvor der simpelthen skal hentes en klassespiller ind i truppen. Det er slet ikke nok med spillere som Hermoso og Palacios, selvom lidt også har ret i Real Madrids nuværende trup.


Jeg tror simpelthen ikke på et stort indkøb i januar. Så skal det være et stort navn som pt. ikke spiller meget i deres klub. Alexis Sanchez, Özil, Morata eller lignende. Prisen for en absolut stjerne vil blive for høj i januar til at det vil give mening, tror jeg.

Hvem så du gerne man hentede i januar, som vil være realistisk?


Jeg er egentlig enig i, at det formentlig bliver umuligt at lave en såkaldt blockbuster-handel i vinterens transfervindue. Derfor er spillere som Mbappé, Neymar, Kane, Hazard, og hvad de nu ellers hedder, heller ikke på min personlige shortlist.

Markedet er ikke stort, som du selv er lidt inde på, men jeg har personligt Icardi højt på min ønskeliste og med Inters relativt tidlige Champions League-exit ser jeg ikke en handel som urealistisk, om end vi nok alligevel skal op i 100 millioner euro for at hente ham.

Jeg er bare af den holdning, at vi er nødt til at angribe vinterens transfervindue for at få noget energi ind på den offensive del af banen, som er tabt for kreativitet, energi og arbejdsomhed. Hvad med spillere som Krzysztof Piatek, Suso, Lozano, Luuk de Jong eller en af Frankfurts spændende offensive spillere? Nej, det er ikke hylde A nede i supermarkedet, som vi kan hente spillere på i vinterens transfervindue, men synes der er nok spændende spillere på den europæiske fodboldscene at plukke fra.

Vi skal selvfølgelig heller ikke ud i en ny Cassano eller Faubert, men jeg mener bestemt, at ovenstående forslag er langt bedre. Summasummarum er, at der skal noget kvalitet ind på toppen :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1085 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Ved ikke lige hvad der sker men det ser ud til mit indlæg er slettet.

Skrev til Daniel at en top angriber i højeste klasse er et must, hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om at vinde titler. Det er ikke på midtbanen eller i forsvaret der er problemer.


Og det er jeg faktisk 110% enig i. Jeg synes nødvendigvis ikke, at man kan klandre Benzema for ret meget i indeværende sæson, men spillerne omkring ham (Bale, LV, Isco, Asensio) er bare ikke dygtige nok til at skabe det nødvendige i skrivende stund. Så derfor skal der reageres. Nu. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se Benzema i en eller anden funktion på venstrekanten, så han kan linke op med vores midtbanespillere og kreere chancer til en eventuel ny 9'er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1086 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Sæsonen 2018/2019
Savner lidt Julen, der spillede vi i det mindste en taktik, vi kunne bare ikke score.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1087 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019
Carvajal: The homegrown players might not be worthy of the first team

Han må simpelthen være fejlciteret eller forkert oversat, ikke? Sådan noget går man sgu da ikke ud siger i pressen, specielt ikke når samtlige førsteholdsspillere har lignet en kæmpe bunke lort i en evighed nu.

Reguilon, Llorente, Valverde og Javi Sanchez har i min verden vist rigtig meget talent i deres korte tid på førsteholdet i den her sæson.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1088 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

-#7- skrev: Carvajal: The homegrown players might not be worthy of the first team

Han må simpelthen være fejlciteret eller forkert oversat, ikke? Sådan noget går man sgu da ikke ud siger i pressen, specielt ikke når samtlige førsteholdsspillere har lignet en kæmpe bunke lort i en evighed nu.

Reguilon, Llorente, Valverde og Javi Sanchez har i min verden vist rigtig meget talent i deres korte tid på førsteholdet i den her sæson.


Reguilon og Llorente har været gode. Jeg synes Sanchez mangler en del, måske kan han blive god med tiden ligesom Nacho blev det. Valverde har jeg svært ved at vurdere, han virker fin i pasningspillet men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad hans rolle er, lige nu er han bare boldflytter.

Og ja, det ville være fuldstændigt vanvittigt hvis Carvajal rent faktisk har sagt det der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1089 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg undrer mig over, at dette er blevet til en historie: Real Madrid's Isco seemingly confronts crowd in CSKA defeat

Som jeg så det i aftes, var det baglinjedommeren, Isco henvendte sig til, da han blev snydt for et klart hjørne. Men var det publikummet, han gestikulerede mod, er det under al kritik, og der er snart ikke noget, der kan retfærdiggøre, at han er i klubben (men sådan kan man vel sige om så mange spillere i klubben - gestikuleren eller ej!).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1090 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev: Og folk spurgte mig, forundrede og indignerede, hvordan jeg dog ku finde på at pifte af egne spillere på Bernabéu. Derfor!!!!

Altså intet der sker pt er jo overraskende. Bales skade, ydmygelse mod sekundahold, at Solari INTET godt har bragt. Alligevel er der stadig fæ der tror på mesterskab med det her hold der er så færdigt som et hold ka være. Vi er til grin - helt forventeligt. Det jo blot helt usandsynligt held at vi ik tabte forleden mod Huesca - intet som helst er forbedret under Solari - det er desværre spillerne den er gal med - og Solari er jo tydeligvis ik en mand som ka få noget ekstra ud af den nuværende trup. Tak for denne sæson


At du pifter af dit eget hold gør jo ikke situationen bedre, men faktisk kun dårligere. Jeg ved ikke hvilken effekt du ønsker af det, men hvis det gør dig en bedre fan i dine øjne, eller hvis du mener, at din utilfredshed skal vises for de mange penge du har brugt på trøjer og billetter, når klubben ikke lever op til dine forventninger.

Jeg har godt nok råbt mange gange efter nogle spillere, men det har aldrig gavnet.

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Dragam, Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1091 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019
Det er godt nok en ærgerlig situation klubben er i.. Man får lyst til at skifte halvdelen af holdet ud, men jeg tror nu alligevel, der er grund til at bevare det kølige overblik. Mange af spillerne er stadig blandt de bedste på deres positioner. Der mangler en træner med en vision og at holdet sammensættes efter, hvordan han ønsker holdet skal spille. Jeg bliver mere og mere trist over, at man valgte at fyre Lopetegui, for selvom det havde en meget kortvarig positiv effekt at hyre Solari, så virker han bare ikke som manden, der har en klart defineret spillestil, og som er i stand til taktisk at udmanøvrere de hold, Real Madrid møder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #1092 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

Papi skrev: Mange af spillerne er stadig blandt de bedste på deres positioner.


Hvem? På papiret måske. Pt er jeg “tilfreds” med målmand og vores backs.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce