Sæsonen 2018/2019
asp3200 skrev: Courtois
Carvajal - Militao - Ramos -Reguilón
Llorente
Modric - Ny midtbane general??? rodrygo måske??
Hazard - Mbappe- Vinicius
Rodrygo er mig bekendt angriber. Hvorfor skal han spille bag Vinicius?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
asp3200 skrev: Courtois
Llorente
Modric - Ny midtbane general??? rodrygo måske??
Hazard - Mbappe- Vinicius
Rodrygo er mig bekendt angriber. Hvorfor skal han spille bag Vinicius?
Spillede han ikke offensiv midt også.
Men det er også mere hvem fanden skal overtage for Modric og Kroos. Kan ikke se Ceballos gøre det.
Lige nu har vi brug for mål, det er både fra midtbanen og angrebet.
Jeg har tre favoritter til 'striker' positionen: Lewandowski, Lukaku, Harry Kane.... (jeg antager at Neymar, Mbappe er umulige at signe
- I angrebet synes jeg Lukaku sagtens kunne være en billig alternativ løsning, og han kan nok købes for 50-80 mio EUR. Han har fysikken, hovedspillet, kan løbe i dybden, fin teknik og fungere rigtig godt som spil station. Vi har også spillet meget på indlæg de seneste par år, og her er han fremragende og ret svær for modstanderne at dæmme op for med sin utrolig fysik.
- Harry Kane - DYR løsning - 100-150 Mio EUR. lidt samme beskrivelse som Lukaku bare en del bedre på de fleste parametre undtagen hovedspillet og fysisk robusthed.
- Lewandowski bliver nok også dyr. 80-120 mio EUR. Han kan det hele, og er garant for mål. Eneste minus er hans alder, men han er god på den korte bane - dog også dyr.
Lille joker kunne være: Cavani.
Midtbanen: Jeg føler vi aldrig rigtig har domineret på midtbanen selvom vi har spillere som Modric og Kroos, som er pasningsstærke og "verdens bedste".
Jeg vil egentlig gerne af med både Kroos, Modric og Casemiro, men det er nok for store omvæltninger på så kort tid. Derfor synes jeg vi skal sælge modric til sommer. han er 33 år og fylder 34 år i år. Han er ikke så eksplosiv mere i sit spil og der langt mellem de sindsyge gode præstationer.
Løsningen kunne være: De Bruyne eller Pogba
Begge to er dyre løsninger i 100-180 mio EUR prisklassen, men vi har simpelthen brug for dem på vores hold. Vi har brug for nogen, der kan sende vores spillere afsted i dybden og samtidig være en trussel ude for feltet.
Kroos og Casemiro bliver erstattet næste år eventuelt.
nono skrev: Hvor bliver 'Comunicado Oficial: Solari' af?!
Og hvor bliver Pérez af? Fandeme vagt ikke at komme med en eller anden udmelding efter så rædselsfuld en uge. Ta' noget ansvar for helvede altså, Presi!
Jeg så lige et interview med Kroos. 'Det er skuffende,' startede han sit svar med.
Skuffende? SKUFFENDE?
Det er skandaløst, uacceptabelt og pinligt. Vælg selv mellem ordene, men det er sgu et hån at kalde det en skuffelse.
Courtois
Modric - Casemiro - Pogba
Mbappe - Benzema - Hazard
Navas
Odriozola - Varane - Nacho - Marcelo
Ødegaard - Llorente- Ceballos
Asensio - Rodrygo - Vinicius
Øvrige spillere: Brahim, Valverde, Mariano, Lucas V.
Real HWL skrev: Spændende at se hvad der sker i den nærmeste fremtid. Kunne man forstille sig at Perez trak sig tilbage efter denne katastrofe sæson? Nu har bernabeu vendt ham ryggen. Det var det værste der kunne ske for ham. Det kan også være han tager sommeren med. Men han er tvunget til at købe stort ind. Elles er han færdig. Han overlever ikke sådan en sæson igen. Så han skal virkelig træffe nogen rigtige beslutninger. På trænerposten tror jeg desværre han går med det sikre valg, Mourinho. Og med hensyn til indkøb, så tror jeg man lander Hazard, Dybala og Eriksen, når vi snakker de dyre drenge. Jeg mener alle 3 spillere er realistiske. Hvad jeg håber på er en anden sag. På trænerposten er min klare favorit Klopp eller pochettino. Når vi snakker de dyre drenge håber jeg på Mbappe, Hazard, Pogba. Fyldt op med Militao, Ødegaard og Rodrygo.
Courtois
Modric - Casemiro - Pogba
Mbappe - Benzema - Hazard
Navas
Odriozola - Varane - Nacho - Marcelo
Ødegaard - Llorente- Ceballos
Asensio - Rodrygo - Vinicius
Øvrige spillere: Brahim, Valverde, Mariano, Lucas V.
Jeg tror mange ser denne sæson som en overgangsfase. Man har givet en række spillere chancen (Bale, Asensio, osv), det virkede ikke, og så må man genopruste til sommer. Men tror folk accepterer overgangen og at Perez derved klarer frisag så længe han spenderer som en sindsyg til sommer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sebberg skrev: Hvor bliver de ordentlige reaktioner generelt af?
Jeg så lige et interview med Kroos. 'Det er skuffende,' startede han sit svar med.
Skuffende? SKUFFENDE?
Det er skandaløst, uacceptabelt og pinligt. Vælg selv mellem ordene, men det er sgu et hån at kalde det en skuffelse.
Lige præcis! Det er de samme ting der bliver liret af; "vi vil fortsætte med at kæmpe, der var mange ting imod os, det er skuffende, osv. Kom nu og vis noget ansvar - fra spillere til ledelse.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
“Madrid have enjoyed great luck over the past three seasons as they have won their trophies, with their Liga struggles showing that they are not a great side anymore, despite what the history books say.” Fra Goal.com
Helt rigtigt. Jeg savner at se Real Madrid også dominere ligaen. Champions League er altså en turnering med 13 kampe max.. men La Liga er længere og hårdere. Og den kan vi engang ikke vinde ofte.
Nååå jeg håber Llorente snart er tilbage (han har da været skadet længe, sker der her?) så han kan få en masse spilletid i stedet for Casemiro. Cebellos må starte over Kroos (tror og håber Solari har fattet at Kroos skal på bænken). Der burde også findes spilletid til Odriozola. Angrebet må jeg ærligt sige at jeg er skide ligeglad hvem spiller, de sku lige dårlige alle sammen :).
Kiwes skrev: Vinicius meldes ude i 2 måneder. Det må alt andet lige betyde 2 måneders spilletid til Bale :/. Tænk hvis han, som i sidste sæson, begynder at spille godt mod slutningen af sæsonen og derfor får lov at blive...shit.
Nååå jeg håber Llorente snart er tilbage (han har da været skadet længe, sker der her?) så han kan få en masse spilletid i stedet for Casemiro. Cebellos må starte over Kroos (tror og håber Solari har fattet at Kroos skal på bænken). Der burde også findes spilletid til Odriozola. Angrebet må jeg ærligt sige at jeg er skide ligeglad hvem spiller, de sku lige dårlige alle sammen :).
Mon ikke Bale er ude i minimum 2-3 uger med den forstuvede ankel?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos