Real Madrid på TV/Stream/etc.

5 år 7 måneder siden #85 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Ramos4 skrev: Ser ikke ud til at Ace Player er tilgængeligt til Mac?


Ser ikke sådan ud, jeg kan heller ikke få det til at virke. Prøver mine 7 gratis dage med Strive på macbook'en af samme grund.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #86 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Jeg prøver at hente det og køre det via noget software man kan køre Windows programmer på Mac med.

Synes der er en underlig farvebalance på Strive? Som om der er for lidt kontrast på billedet eller lign.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #87 af JimmyBroe

Lykke skrev:

Ramos4 skrev: Ser ikke ud til at Ace Player er tilgængeligt til Mac?


Ser ikke sådan ud, jeg kan heller ikke få det til at virke. Prøver mine 7 gratis dage med Strive på macbook'en af samme grund.


Det er jo perfekt. Så kan i betale festen hos strive. Så kommer vi andre når de ikke kun spiller country:D

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #88 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Har Strive og det er da ret ærgerligt at der er 30 sek forskel fra real life..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #89 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

mohbar skrev: Har Strive og det er da ret ærgerligt at der er 30 sek forskel fra real life..


Er det ikke sådan med stort set alle streams, ifht. almindelige TV-kanaler? Jeg har kørt Viaplay i nogle år, det er som regel også altid lidt forsinket. Jeg læste en artikel for nyligt (kan ikke huske hvor), hvor der var en person fra en TV-udbyder, der forklarede grundene til forsinkelser på tjenester der fx. streamede livesport, og at det nok altid vil være sådan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #90 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

mohbar skrev: Har Strive og det er da ret ærgerligt at der er 30 sek forskel fra real life..


Medmindre du har en ven der skriver til dig det sekund der bliver scoret kan jeg ikke se problemet med de 30 sek.? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #91 af Mathiaseefsen

Ramos4 skrev:

mohbar skrev: Har Strive og det er da ret ærgerligt at der er 30 sek forskel fra real life..


Medmindre du har en ven der skriver til dig det sekund der bliver scoret kan jeg ikke se problemet med de 30 sek.? :)


Eller du har en app der sender notifikationer

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #92 af AmorMadrid

Mathiaseefsen skrev:

Ramos4 skrev:

mohbar skrev: Har Strive og det er da ret ærgerligt at der er 30 sek forskel fra real life..


Medmindre du har en ven der skriver til dig det sekund der bliver scoret kan jeg ikke se problemet med de 30 sek.? :)


Eller du har en app der sender notifikationer


Hvis ikke man så vælger at slå notifikationer fra, så er det sku ens egen skyld.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #93 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Det er ikke kun den med venner og apps. Men også følelsen af at jeg faktisk ser en optaget kamp selvom muligheden for direkte broadcast eksisterer.

Er ligeglad med serier film dokumentarer der streames... men en vigtig kamp (real madrid, vm finale, cl kamp ) synes jeg skal ses live.

Kan simpelthen ikke se mening i at jeg skal isolere mig fra alt og gemme mig i en lydløs sort kasse fordi en kamp ikke vises live :)
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #94 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
@JimmyBroe.

Jeg håber det gamle Napster police banker på din dør, eller Pia Kjærsgaard læser med, og vil fratage dig dit statsborgerskab, fordi du ikke er solidarisk :D

On topic. Så er der forsinkelser uanset hvor du ser det henne. Yousee app kører med 3 min. Viaplay kører med 1-2 min. og Strive med et halvt minut. Hvis man oddser meget som undertegnet, så ved man sådan noget :D
Mit tv herhjemme er bagud ift. min underbo. Det fik jeg også at hører da Modric brændte straffe imod Danmark :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #95 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

mohbar skrev: Det er ikke kun den med venner og apps. Men også følelsen af at jeg faktisk ser en optaget kamp selvom muligheden for direkte broadcast eksisterer.

Er ligeglad med serier film dokumentarer der streames... men en vigtig kamp (real madrid, vm finale, cl kamp ) synes jeg skal ses live.

Kan simpelthen ikke se mening i at jeg skal isolere mig fra alt og gemme mig i en lydløs sort kasse fordi en kamp ikke vises live :)


Som Dios skriver så er det kun TV der er nogenlunde live, men selv der kan der være små udsving. Så det er altså svært at undgå desværre. Men jeg er enig i, at det er irriterende. Jeg bruger Yousee's Web TV og der er desværre forsinkelse på i forhold til TV. Jeg kan huske da jeg havde digitale kanaler, men det analoge signal stadig kørte, der var det analoge signal også mere "live" end det digitale. Skide irriterende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #96 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
I går så jeg Real Madrid kampen igennem Strivesport på min computer med HDMI i fjernsynet. Kvaliteten og flow var ganske fin.
Lige nu ser jeg ATL. Madrid og Valencia på mit smart TV, hvor jeg har åbnet en internet browser og gået ind på Strivesports hjemmeside. Kvaliteten er TOP KLASSE og ligner almindelig Flow-TV på en prik.
Til information: mit TV er LG TV UHD 49" 49UJ630V og har en 100/20 forbindelse.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce