Sæsonen 2019/2020

4 år 4 måneder siden #1069 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Sæsonen 2019/2020
Er Håland ikke kantspiller? I så fald er det ikke lige den position Real mangler spillere til lige pt.

Den her landsholdspause kom virkelig på et dumt tidspunkt. Real Madrid var virkelig godt kørende. Håber ikke der kommer alt for mange skader tilbage (der kommer selvfølgelig minimum en eller to desværre).

Heldigvis er det en hjemmekamp der er på programmet når pausen er forbi. Det godt nok imod Sociedad, som er virkelig godt kørende i den her sæson, men glæder mig allerede til at se holdet i aktion igen.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1070 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@Ramos4.

Af ren og skær nysgerrighed hvordan er dit syn på tingene i Real Madrid og Zidane netop nu? Jeg spørger selvfølgelig, fordi vi har haft mange spændende debatter om netop de manglende indkøb, Zidane etc.. Du kender næsten min holdning, selvom det hurtigt kan gå galt, og specielt imod Psg, Valencia og Barca som vi alle venter spændt på, men er du blevet mere positiv, og ser du tingene anderledes, eller? :)

@Fondo_Sur.

Er helt enig, men hvis Rodrygo fortsætter sit spil, og egentlig bare bygger på kamp efter kamp. Synes du så man skal gå all in på ham, eller hente Mbappé uanset hvad? :) Jeg selv er nemlig rigtig splittet, da de i mine øjne besidder mange af de samme kvaliteter. Som type vil jeg helt sikkert hellere foretrække en type som Vinicius på venstrekanten end Rodrygo, men synes den er svær.
En trio der hedder Hazard, Benzema og Mbappé vil bare være modbydelig og en trio som jeg simpelthen bare vil se :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1071 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: @Ramos4.

Af ren og skær nysgerrighed hvordan er dit syn på tingene i Real Madrid og Zidane netop nu? Jeg spørger selvfølgelig, fordi vi har haft mange spændende debatter om netop de manglende indkøb, Zidane etc.. Du kender næsten min holdning, selvom det hurtigt kan gå galt, og specielt imod Psg, Valencia og Barca som vi alle venter spændt på, men er du blevet mere positiv, og ser du tingene anderledes, eller? :)


Jeg synes stadig Zidane mangler en del på det taktiske. Når det er sagt, så er jeg overrasket over at han har formået at få vendt skuden - indtil videre. Det er måske lidt tidligt at begynde at konkludere på sæsonen, men det er klart at hvis vi fortsætter det her spil, så er det flot - lige meget om vi vinder noget. Jeg er relativt positiv i forhold til truppen, da Hakimi kan komme tilbage, Eriksen kan gratis erstatte Modric, Rodrygo er blomstret op og Hazard og Mendy er købt ind.

Jeg er stadig nervøs for om vi kan score nok mål. Hazard og Rodrygo, er det nok? Asensio bliver spændende at følge, han så virkelig god ud i pre-season. Men det er lidt ubehageligt, at vi som verdens største klub skal sætte vores lid til talenter der måske/måske ikke kan blive det helt store.

Hvad taler imod at vi ikke kan gå ned igen? Vi har haft fine måneder under Zidane før for så lige pludselig at ende 20 point efter Barcelona. Det er ikke mere end hvad en måned siden vi spillede forfærdeligt mod Mallorca (godt nok med reservehold) og vi lignede et hold der kunne spille 4 timer uden at score mod Betis.

Vi er godt på vej til at komme videre efter Ronaldo og kan vi få et godt transfervindue til sommer, jamen så ser tingene da positive ud. Men jeg vil ikke drage konklusioner på baggrund af en god måned.

Positiv nu, men jeg kan nemt få et tilbagefald ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1072 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Ramos4 skrev:

Jeg synes stadig Zidane mangler en del på det taktiske. Når det er sagt, så er jeg overrasket over at han har formået at få vendt skuden - indtil videre. Det er måske lidt tidligt at begynde at konkludere på sæsonen, men det er klart at hvis vi fortsætter det her spil, så er det flot - lige meget om vi vinder noget. Jeg er relativt positiv i forhold til truppen, da Hakimi kan komme tilbage, Eriksen kan gratis erstatte Modric, Rodrygo er blomstret op og Hazard og Mendy er købt ind.

Jeg er stadig nervøs for om vi kan score nok mål. Hazard og Rodrygo, er det nok? Asensio bliver spændende at følge, han så virkelig god ud i pre-season. Men det er lidt ubehageligt, at vi som verdens største klub skal sætte vores lid til talenter der måske/måske ikke kan blive det helt store.

Hvad taler imod at vi ikke kan gå ned igen? Vi har haft fine måneder under Zidane før for så lige pludselig at ende 20 point efter Barcelona. Det er ikke mere end hvad en måned siden vi spillede forfærdeligt mod Mallorca (godt nok med reservehold) og vi lignede et hold der kunne spille 4 timer uden at score mod Betis.

Vi er godt på vej til at komme videre efter Ronaldo og kan vi få et godt transfervindue til sommer, jamen så ser tingene da positive ud. Men jeg vil ikke drage konklusioner på baggrund af en god måned.

Positiv nu, men jeg kan nemt få et tilbagefald ;)


Hvad f.eks.?

Så du synes stadig vi skal have forstærket midtbanen? Jeg er helt med på, at det er tidligt, og meget kan ske endnu, men hvor vil du have Eriksen skal spille, hvis vores spillere levere som de gør nu? For Modric er vel mere eller mindre sat af på bekostning af Valverde.
Havde faktisk glemt alt om Asensio :D Zidane har lige udtalt sig utroligt flabet om Mbappé, så mon ikke han er højt på Zidane's liste. Ellers enig. Synes den højrekant er utrolig svær, da Rodrygo simpelthen bare virker så moden.

Hvis du spørger mig hvad der taler imod, så vil det nok være, at dette hold er i etableringsfasen, og forhåbentlig kun kan blive bedre dag for dag i og med Hazard kun bliver bedre og bedre. Modsat Chl holdet, så var det et hold hvor samtlige spillere toppede på samtidig, hvor vi nu er et helt nyt hold med en masse nye unge spillere samt Hazard som vil bevise deres værd.
Jeg tror selvfølgelig ikke på, at vi ikke rammer bunden i nogle kampe, men det her er starten på Zidane's projekt, og nemme modstandere eller ej, så har den seneste måned ikke været set siden dengang La Liga var en utrolig svag liga.
Korrekt, at det kun er en måned siden vi spillede forfærdeligt imod Mallorca, men det var er også en måned mindre for Zidane at arbejde i. Og skal vi være ærlige, så har det været en decideret gave, at Bale og James har været "skadet" eller hvad de har, og faktisk også Isco,Modric og Lucas, så Valverde kunne spilles ordentligt ind ligesom Rodrygo virkelig også har grebet chancen.
Det synes jeg taler imod de tidligere kriser under Zidane, men hvem ved.

Vi kan jo heller ikke drage konklusioner, for taber vi alle de svære kampe resten af sæsonen, så er det næsten ligegyldigt, selvom jeg mere eller mindre sætter spillet højere end titler denne sæson. Vi skal blive ved med at se den røde tråd i spillet, så håbet fortsat kan være der, og vi kan få forstærket truppen på de pladser, hvor det stadig halter efter. Alt det kan vi jo først forholde os til om et halvt års tid.

Som det ser ud nu hvordan vil du så forme truppen med salg og indkøb? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1073 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios

Ja, Mbappé burde hentes uanset, da han kan spille alle tre positioner foran. Om det så bliver på bekostning af Hazard, Benzema eller Rodrygo må tiden vise.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1074 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg ser mere Mbappe som erstatningen for Benzema om to års tid. Ikke at jeg jeg tror Benzemas niveau falder anytime soon, men han bliver 32 lige rundt om hjørnet, og Mbappe ville helt sikkert kunne spille centralt. En front trio bestående af Vinicius - Mbappe - Rodrygo om nogle år kunne blive bedre end MSN og BBC.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1075 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Tror at Benzema, hvis han vil, kan holde sit niveau i mange endnu. Jeg ser ham endda blive bedre. Spørgsmålet er bare, hvor man kan forbedre sig som hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1076 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
@Dios

Zidane har endelig fået indført hans store kæphest "intensitet" og holdpres, men jeg kan stadig have min tvivl om, hvorvidt der er klare nok mønstre og planer, når kampen står 0-0 længe nok eller plan A ikke virker.

Jeg kan godt se at midtbanen er god lige nu med Valverde, Casemiro og Kroos. Men vi har brug for noget bredde og Isco spiller bare ikke godt på 8'eren. Eriksen som rotationsspiller er måske lidt voldsomt, det kan godt være Fabian Ruiz eller sådan en giver mere mening. Uden jeg kender en pind om ham i øvrigt. Det er selvfølgelig svært at finde spillere som både har klassen OG som vil være med i en form for rotation. Casemiro kunne da også godt bruge bare en form for backup, vi er meget sårbare der.

Hazard - Benzema - Mbappe er selvfølgelig drømmen med Asensio, Jovic og Rodrygo som backups.

Vi skal have forstærket midtbanen til sommer, Hakimi erstatter forhåbentlig Odriozola. Kan vi ikke få Mbappe har jeg desværre svært ved at se hvem vi kan hente for at få nogle mål ind. Det vil være synd at hente nogen og bremse fx. Rodrygos udvikling. Så det skal virkelig være Mbappe eller nogen i den liga (Mané).

Jeg håber Ramos kan fortsætte for evigt, for jeg tror vi får endda rigtig store problemer, når han er væk. Varane er ved gud ingen leder. Så Ramos kan forhåbentlig holde hvertfald 1 sæson mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1077 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
@Ramos4

Når Sergio Ramos stopper? Mind mig ikke om det. Manden har om nogen været sjælen på dette hold. Men han ligner altså en mand, der kan blive ved mange år endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1078 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

YunisTaker skrev: Jeg ser mere Mbappe som erstatningen for Benzema om to års tid. Ikke at jeg jeg tror Benzemas niveau falder anytime soon, men han bliver 32 lige rundt om hjørnet, og Mbappe ville helt sikkert kunne spille centralt. En front trio bestående af Vinicius - Mbappe - Rodrygo om nogle år kunne blive bedre end MSN og BBC.


En trio med Vinicius i front bliver aldrig bedre end MSN eller BBC. Det er helt vildt respektløst for én af verdens bedste fronttrioer at blive sammenlignet med et potentiale, der måske/måske ikke findes hos Vinicius og Rodrygo.
Jeg kan godt lide Rodrygo, men hvis vi sammenligner ham med Messi, så skal hans udvikling eksplodere. At sammenligne Vinicius og Neymar virker også helt skævt. Suarez og Mbappe passer klart bedst på den niveaumæssige sammenligning. De andre er drømmescenarier, der ikke kommer til at ske.

Vinicius kan i bedste fald sammenlignes med Bale, hvis vi ser bort fra at Bale både sparker og header bedre. Så skal Rodrygo bare overhale Ronaldo's niveau, og så passer profetien... det sker jo ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1079 af JK
Besvaret af JK på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

YunisTaker skrev: Jeg ser mere Mbappe som erstatningen for Benzema om to års tid. Ikke at jeg jeg tror Benzemas niveau falder anytime soon, men han bliver 32 lige rundt om hjørnet, og Mbappe ville helt sikkert kunne spille centralt. En front trio bestående af Vinicius - Mbappe - Rodrygo om nogle år kunne blive bedre end MSN og BBC.


En trio med Vinicius i front bliver aldrig bedre end MSN eller BBC. Det er helt vildt respektløst for én af verdens bedste fronttrioer at blive sammenlignet med et potentiale, der måske/måske ikke findes hos Vinicius og Rodrygo.
Jeg kan godt lide Rodrygo, men hvis vi sammenligner ham med Messi, så skal hans udvikling eksplodere. At sammenligne Vinicius og Neymar virker også helt skævt. Suarez og Mbappe passer klart bedst på den niveaumæssige sammenligning. De andre er drømmescenarier, der ikke kommer til at ske.

Vinicius kan i bedste fald sammenlignes med Bale, hvis vi ser bort fra at Bale både sparker og header bedre. Så skal Rodrygo bare overhale Ronaldo's niveau, og så passer profetien... det sker jo ikke.

De skal ikke nødvendigvis matche spillerne én for én for at kunne blive en bedre trio. Jeg er enig i, at der skal gå rigtig meget godt, specielt med Vinicius, hvis de skal nå MSN, men BBC er i mine øjne nemmere at nå. Hvis de får tid, fortsætter en rigtig god udvikling.. og Vinicius finder ud af, hvordan han selv kan undgå at være rundforvirret, når han har fintet alle forsvarsspillerne omkring ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1080 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Enig JK.
Liverpool’s front trio anser jeg værende ligeså god og måske endda bedre end MSN. Så det handler nødvendigvis ikke om, at være på samme individualistiske niveau, da ingen vil kunne matche Messi.

Jeg forstår dog heller ikke hypen af BBC. For mig at se er det en total ideforladt og dårlig trio. Dog kan vi tale om BC som en af de bedste duo’er, hvor Bale bliver taget ud af ligningen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce