Sæsonen 2019/2020

4 år 3 måneder siden #1141 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg flover mig virkeligt på Bales vegne og hans trang til direkte at provokere sin arbejdsgiver. Glemmer han helt at han får udbetalt nogle sindssyge lønninger, eller er han bare en komplet idiot.

Jeg selv synes vi skal videre, men han gør det jo ikke ligefrem nemt; www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704ef25d8b45b3.html

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1142 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Sæsonen 2019/2020
Er jeg den eneste, der glæder sig til at se Rodrygo og Vinicius fra start?

HALA MADRID Y NADA MAS

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1143 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg har ikke megen forstand på skader, men i nedenstående video ligner Hazard for mig en spiller der er færdig for det meste af sæsonen. Dejligt med en signing til 100mil, som skulle være vores redning oven på sidste sæson, og så er han fucking skadet. Ja vi må have gang I Vinicius desværre.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/12...6163ffa4d8b4575.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1144 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Jeg har ikke megen forstand på skader, men i nedenstående video ligner Hazard for mig en spiller der er færdig for det meste af sæsonen. Dejligt med en signing til 100mil, som skulle være vores redning oven på sidste sæson, og så er han fucking skadet. Ja vi må have gang I Vinicius desværre.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/12...6163ffa4d8b4575.html


Det er jo eftersigende en forstuvning, så det ser voldsomt ud og han kan ikke støtte på foden pga. hævelse formentlig. Men der behøver ikke være noget revet over eller brækket. Så skal de have undladt at fortælle det hvertfald.

Men han ligner heller ikke en der kommer til at spille mere i 2019.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1145 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Angående talentfulde udlejede Real Madrid spillere.

Der render en 21 årig ung herre med canterano-baggrund ved navn Oscar Rodríguez i Leganes. Han var et stort talent for castilla, og scorede lige to mål i dag i Leganes’ 3-2 sejr over Celta. Han er også midtbane-spiller, så midtbanen virker helt vildt sikret.

Men Oscar er altså endnu en, man bør holde øje med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1146 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev: Angående talentfulde udlejede Real Madrid spillere.

Der render en 21 årig ung herre med canterano-baggrund ved navn Oscar Rodríguez i Leganes. Han var et stort talent for castilla, og scorede lige to mål i dag i Leganes’ 3-2 sejr over Celta. Han er også midtbane-spiller, så midtbanen virker helt vildt sikret.

Men Oscar er altså endnu en, man bør holde øje med.


Han har et helt vidunderligt spark, men det er så også det. Han er på ingen måde Real Madrid materiale.
Dog bør man se hans mål fra weekenden af. Et lækkert frisparksmål og et vildt langskudsmål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1147 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev: Angående talentfulde udlejede Real Madrid spillere.

Der render en 21 årig ung herre med canterano-baggrund ved navn Oscar Rodríguez i Leganes. Han var et stort talent for castilla, og scorede lige to mål i dag i Leganes’ 3-2 sejr over Celta. Han er også midtbane-spiller, så midtbanen virker helt vildt sikret.

Men Oscar er altså endnu en, man bør holde øje med.


Han har et helt vidunderligt spark, men det er så også det. Han er på ingen måde Real Madrid materiale.
Dog bør man se hans mål fra weekenden af. Et lækkert frisparksmål og et vildt langskudsmål.


Der er gode grunde til at være skeptisk. Real Madrid-niveau er trods alt meget svær at nå op på. Valverde har dog vist vejen, så lad os håbe at flere kan følge med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1148 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Nu hvor Casemiro skulle spille 90 minutter i en helt ligegyldig kamp, så går jeg ud fra at han bliver sparet mod Valencia, så han ikke får karantæne mod Barcelona. Hvis han skal spille mod Valencia også, så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor han skulle spille i går. Han har spillet alt denne sæson + lange landskampsture. Hvil ham nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1149 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2019/2020
Vi skal spille mod et veloplagt Valencia hold så vi bør for alt i verden ikke hvile spillere i den kamp. Bemærk at Barcelona spiller mod et andet tophold før vores kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1150 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

mohbar skrev: Vi skal spille mod et veloplagt Valencia hold så vi bør for alt i verden ikke hvile spillere i den kamp. Bemærk at Barcelona spiller mod et andet tophold før vores kamp.


Jeg er sådan set enig. Det giver ingen mening at tabe til Valencia og vinde over Barcelona - så er vi jo lige vidt.

Men hvorfor skulle Casemiro så ikke bare spille i går, men spille 90 minutter? Det er jo latterligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1151 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Vi spiller i øvrigt over et døgn efter Barcelona. Så det skal nok sidde i benene i midtugen.

Både vi og Valencia har spillet CL, kampen burde kunne rykkes til lørdag. Nu skal vi i stedet møde op til El Clasico tre dage efter en tur til Mestalla.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #1152 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2019/2020
Manchester City here we come :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce