Sæsonen 2019/2020

4 år 6 måneder siden #661 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
PSG skulle i følge L’quipe have afvist et bud fra Real Madrid på 100 mio euro + Bale + James + Navas....

Han er en dyr mand..

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #662 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
www.lequipe.fr/abonnement/kiosque/L-Equi...b2-bb74-c0776f2c65c2

Man kan kun læse hvis man har abonnement. Men her er forsiden.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #663 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

JimmyBroe skrev: PSG skulle i følge L’quipe have afvist et bud fra Real Madrid på 100 mio euro + Bale + James + Navas....

Han er en dyr mand..


Hvis jeg var PSG, så havde jeg accepteret det. Det lyder helt vanvittigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #664 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Argh come on. Hvorfor skulle PSG gide hænge på en 30årig Bale og hans kæmpe løn og en James der ikke slog igennem i Bayern? De vil gerne af med Neymar, men de er jo ikke dumme. Hvad er chancen også for at Bale lærer fransk :D

Ville vi sælge Ronaldo i hans prime for Navas, Bale og James + 100?
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *i*

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #665 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Argh come on. Hvorfor skulle PSG gide hænge på en 30årig Bale og hans kæmpe løn og en James der ikke slog igennem i Bayern? De vil gerne af med Neymar, men de er jo ikke dumme. Hvad er chancen også for at Bale lærer fransk :D

Ville vi sælge Ronaldo i hans prime for Navas, Bale og James + 100?


Jeg ville måske sælge Ronaldo for den pris, hvis det var offentlig kendt at han ville væk, og han skabte problemer i truppen. Og han derudover havde misset 48 kampe med skader i de to sæsoner han har været i klubben.

Men jeg ville selvfølgelig ikke sælge Ronaldo for den pris som han var for os i hans prime :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #666 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Det er lige før at hvis jeg var PSG ville jeg hellere sælge Neymar for 100 uden at skulle hænge på Bale og James. Uden pis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #667 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2019/2020
Kubo lån til Mallorca
er nu officielt, spændende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #668 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020

Madrid1998 skrev: Kubo lån til Mallorca
er nu officielt, spændende.

Fedt! Dejligt at se ham i den bedste række. Forhåbentlig kan man bide sig fast på deres hold og få noget positivt ud af det. Jeg synes det giver god mening i stedet for at spilde hans talent i den tredjebedste række.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #669 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
BBB skrev:

Hvis jeg var PSG, så havde jeg accepteret det. Det lyder helt vanvittigt.


Hvordan lyder det vanvittigt for dig? Som Ramos4 nævner, så er det jo ikke spillere som er i nærheden af Neymar's niveau. For Real Madrid er det jo et kæmpe win. Vi kommer af med 2 spillere, som vi rigtig godt vil af med, og som har vist sig at være umulige at sælge. Neymar kommer til at koste os ingenting stort set, og lønnen vil jo måske, måske ikke være dækket ind i de spillere vi sender den anden vej.


Ramos4 skrev:

Argh come on. Hvorfor skulle PSG gide hænge på en 30årig Bale og hans kæmpe løn og en James der ikke slog igennem i Bayern? De vil gerne af med Neymar, men de er jo ikke dumme. Hvad er chancen også for at Bale lærer fransk :D


De sælger ikke Neymar, hvis ikke de får en erstatning for Neymar. Der er ikke alverdens til rådighed på markedet, og selvom jeg på ingen måder er fan af nogen af de nævnte, så kommer de stadig med en vis kvalitet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #670 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jojo, men PSG kommer jo aldrig af med Bale igen, det skal man bare lige indregne. De hænger på ham. Så bliver det kun til Kina. Og så skal de måske/måske ikke have samme tovtrækkeri med ham som vi lige har haft. Det er jo ikke et kønt billede de kan se på i Madrid. Navas giver mening. Jeg tænker en mand som Dybala lyder langt mere lækkert i PSG's fans' ører - og det har intet at gøre med om han er bedre end Bale eller ej. Jeg ville hvertfald ikke være henrykt som PSG fan hvis Neymar røg ud og to uønskede Madrid-folk kom ind, hvoraf den ene er Bale :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #671 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: BBB skrev:

Hvis jeg var PSG, så havde jeg accepteret det. Det lyder helt vanvittigt.


Hvordan lyder det vanvittigt for dig? Som Ramos4 nævner, så er det jo ikke spillere som er i nærheden af Neymar's niveau. For Real Madrid er det jo et kæmpe win. Vi kommer af med 2 spillere, som vi rigtig godt vil af med, og som har vist sig at være umulige at sælge. Neymar kommer til at koste os ingenting stort set, og lønnen vil jo måske, måske ikke være dækket ind i de spillere vi sender den anden vej.


De får 100 ud af de 200 mio, som de efterspørger. De får en målmand, som de mangler, og de får to spillere som til sammen burde kunne spille 100% af kampene, hvor Neymar i sidste sæson spillede 50%(?) af kampene. Det er et kæmpe win for dem. Derudover går lønningerne vist ikke helt op, hvis vi kigger på, hvad de tjener i dag. PSG vil vist spare lidt penge, men selv hvis lønningerne går lige op, så er det stadig en god forretning for dem. Det er 3 Champions League vindere, der kommer ind i stalden, og der vil ikke være samme polemik omkring dem, som der vil være omkring Neymar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #672 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jojo, men PSG kommer jo aldrig af med Bale igen, det skal man bare lige indregne. De hænger på ham. Så bliver det kun til Kina. Og så skal de måske/måske ikke have samme tovtrækkeri med ham som vi lige har haft. Det er jo ikke et kønt billede de kan se på i Madrid. Navas giver mening. Jeg tænker en mand som Dybala lyder langt mere lækkert i PSG's fans' ører - og det har intet at gøre med om han er bedre end Bale eller ej. Jeg ville hvertfald ikke være henrykt som PSG fan hvis Neymar røg ud og to uønskede Madrid-folk kom ind, hvoraf den ene er Bale :)


Og vi kommer heller aldrig af med Neymar igen, men sådan er vilkårene jo bare. Bale er trods alt et større aktiv end Draxler, så hvis Bale kan få dem tættere på deres mål, så er det jo kun win for dem uagtet om de hænger på ham, og kun kan få peanuts for ham når tiden løber ud.

Omverdenen har slet ikke samme syn på Bale, som vi Madridistas har. Psg fansene har måske kun set Champions League finalen. De ser bare ikke de mange ligegyldige kampe i La Liga.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce