Sæson 23-24

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 uger 19 timer siden #1465 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Casemiro roser el chiringuito i sit interview og meget mere. Prøver at finde hele interviewet da det skal ses.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 16 timer siden #1466 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Jeg synes at det viser rettidigt omhu fra Nacho.
Han ved jo lige som os alle sammen, og bedre end nogen anden, at niveauet umiddelbart har taget et stort dyk. 
Jeg synes at det er fedt og beundringsværdigt, når spillere tager konsekvensen deraf, i stedet for at udskyde det, som var tilfældet med Marcelo.

I det hele taget, har Real været ufatteligt dygtige og heldige, når det kommer til at afskedige klublegender. Pepe er umiddelbart det eneste, man kunne argumentere for var for tidligt. Benzema, Ronaldo, Raúl, Guti, Casemiro, Carlos, Ramos, Varane, Casillas .. Alle i rettidigt omhu. Marcelo var måske lige en postgang for sent, men det tager selvfølgelig intet fra hans klubstatus, og man kan jo onde enhver klublegende at tage del i den 21/22-sæson. 

Mere specifik om Nacho,
For lige at knytte et pr. ord til Nacho, så synes jeg at han er en meget unik skikkelse i legende-hierakiet. Det er selvfølgelig fordi han aldrig har været en del af gallaopstillingen, men Gud hvor var han god og pålidelig da han var på sit bedste. Heri specielt under Zidanes første trænerperiode. Aldrig en dårlig historie omkring ham - Hverken utilfreds med spilletid eller løn. Han stod bare til rådighed, og leverede når han fik chancen. 
Dertil har han et pr. legendariske momenter - Den flyvende flugter i Copa Del Rey, med virale Zidane og James reaktioner til følge. Lob-målet ude fra feltet og i en meget skarp vinkel mod PSG (mener jeg). Og så selvfølgelig det evige prædikat om at være Reals hurtigste spiller. 

Det er en integral pesonificering på Madrismoen som Real tager afsked med. Nu er der ´kun´ Carvajal, Kroos og Modric tilbage fra det hold, der sammen vandt alt og var så stabilt over en mangeårig periode, og som var holdet der spillede op med og til tider overgik historiens bedste Barcelona-hold. Den stamme Perez begyndte at samle i ´09, og som nok rigtigt kulminerede i 13/14, den var så stabil. Et hold fyldt med ledere, som alle endte med at være i Real i mange år, og hver i sær skrev sig i historiebøgerne. 

Heldigvis ser den nye stamme ud til at videreføre alle de principper og idealer som ovennævnte generation har skabt. Det generationsskifte som vi har bevidnet er så imponerende, og jeg kan reelt ikke nævne en anden klub der kan matche det. Juventus, Milan, United, Arsenal, Liverpool, Chelsea og nu Barcelona, faldt alle ned i en flerårig grøft efter deres stjernehold blev opløst. For Real var det 18/19-sæsonen, og så blev der ellers tromlet videre i samme tempo. Real Madrid er med længder det 21. århundredes mest stabile klub.

Hvilket skriv ovenpå nyheden om at reserve skifter .. Det bliver også godt, at få en yngre centerback ind, da det om nogen er en aldrende del af holdet. 
Sidste redigering: 4 uger 16 timer siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, schreiber77, AmorMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 uger 8 timer siden #1467 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Fernando Torres tropper vandt mesterskabet foran Arbeloas. Dvs de skal kæmpe nu om det spanske mesterskab. Lidt øv at vi har været efter Atletico på mange områder denne sæson i ungdomsafdelingen

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 5 timer siden #1468 af Estadio Santiago Bernabéu

NadaMás post=174655 skrev: ​Jeg synes at det viser rettidigt omhu fra Nacho.
Han ved jo lige som os alle sammen, og bedre end nogen anden, at niveauet umiddelbart har taget et stort dyk. 
Jeg synes at det er fedt og beundringsværdigt, når spillere tager konsekvensen deraf, i stedet for at udskyde det, som var tilfældet med Marcelo.

I det hele taget, har Real været ufatteligt dygtige og heldige, når det kommer til at afskedige klublegender. Pepe er umiddelbart det eneste, man kunne argumentere for var for tidligt. Benzema, Ronaldo, Raúl, Guti, Casemiro, Carlos, Ramos, Varane, Casillas .. Alle i rettidigt omhu. Marcelo var måske lige en postgang for sent, men det tager selvfølgelig intet fra hans klubstatus, og man kan jo onde enhver klublegende at tage del i den 21/22-sæson. 

Mere specifik om Nacho,
For lige at knytte et pr. ord til Nacho, så synes jeg at han er en meget unik skikkelse i legende-hierakiet. Det er selvfølgelig fordi han aldrig har været en del af gallaopstillingen, men Gud hvor var han god og pålidelig da han var på sit bedste. Heri specielt under Zidanes første trænerperiode. Aldrig en dårlig historie omkring ham - Hverken utilfreds med spilletid eller løn. Han stod bare til rådighed, og leverede når han fik chancen. 
Dertil har han et pr. legendariske momenter - Den flyvende flugter i Copa Del Rey, med virale Zidane og James reaktioner til følge. Lob-målet ude fra feltet og i en meget skarp vinkel mod PSG (mener jeg). Og så selvfølgelig det evige prædikat om at være Reals hurtigste spiller. 

Det er en integral pesonificering på Madrismoen som Real tager afsked med. Nu er der ´kun´ Carvajal, Kroos og Modric tilbage fra det hold, der sammen vandt alt og var så stabilt over en mangeårig periode, og som var holdet der spillede op med og til tider overgik historiens bedste Barcelona-hold. Den stamme Perez begyndte at samle i ´09, og som nok rigtigt kulminerede i 13/14, den var så stabil. Et hold fyldt med ledere, som alle endte med at være i Real i mange år, og hver i sær skrev sig i historiebøgerne. 

Heldigvis ser den nye stamme ud til at videreføre alle de principper og idealer som ovennævnte generation har skabt. Det generationsskifte som vi har bevidnet er så imponerende, og jeg kan reelt ikke nævne en anden klub der kan matche det. Juventus, Milan, United, Arsenal, Liverpool, Chelsea og nu Barcelona, faldt alle ned i en flerårig grøft efter deres stjernehold blev opløst. For Real var det 18/19-sæsonen, og så blev der ellers tromlet videre i samme tempo. Real Madrid er med længder det 21. århundredes mest stabile klub.

Hvilket skriv ovenpå nyheden om at reserve skifter .. Det bliver også godt, at få en yngre centerback ind, da det om nogen er en aldrende del af holdet. 


Super flot skriv NadaMás!
Klap klap klap i mine små hænder
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 5 dage siden #1469 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Regnes der stadig med bedre indbyrdes opgør?

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 5 dage siden #1470 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 23-24

9eren post=174777 skrev: Regnes der stadig med bedre indbyrdes opgør?

​Ja, Barcelona skal reelt hente 12 points på Real Madrid i de sidste seks runder.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 4 dage siden #1471 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Siempre Madrid post=174781 skrev:

9eren post=174777 skrev: Regnes der stadig med bedre indbyrdes opgør?

​Ja, Barcelona skal reelt hente 12 points på Real Madrid i de sidste seks runder.

​Det gør de langt fra, Mesterskabet er i hus snart. 
Til de folk som har tanker omkring vores ungdomsspillere. Rafa Marín er stadig i søgelyset hos Real Madrid og har lige holdt Pateti fra at score..... Han er vores eget produkt og canterano.. Jeg har svært ved at se hvordan man både skal have plads til Yoro og Rafa, når der også er Militao, Rüdiger og Alaba. 

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 4 dage siden #1472 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Det er kommet frem at der faktisk har været en afstemning om at få mål teknologi i spansk fodbold og semioffside tingen inden denne sæson. Den eneste klub som stemte for var Real Madrid. Athletic Club kom på senere. Resten af la liga klubberne inklusiv Barcelona var i mod forslaget. Seriøst de skal stoppe med at tude de s…

Se debatten her

​hvor meget afstemning osv har været officiel ved jeg ikke

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #1473 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

9eren post=174825 skrev:

Siempre Madrid post=174781 skrev:

9eren post=174777 skrev: Regnes der stadig med bedre indbyrdes opgør?

​Ja, Barcelona skal reelt hente 12 points på Real Madrid i de sidste seks runder.

​Det gør de langt fra, Mesterskabet er i hus snart. 
Til de folk som har tanker omkring vores ungdomsspillere. Rafa Marín er stadig i søgelyset hos Real Madrid og har lige holdt Pateti fra at score..... Han er vores eget produkt og canterano.. Jeg har svært ved at se hvordan man både skal have plads til Yoro og Rafa, når der også er Militao, Rüdiger og Alaba. 

​Nu må vi lige se ift. Yoro. Har stadig min tvivl når Mbappé og Davies sandsynligvis kommer, samt Endrick som jo også skal betales af. Yoro er den jeg finder mindst sikker, men det skulle heller ikke undrer mig hvis Perez bare vil have ham sikret.

Men ift. at indlemme begge, så kunne vi jo sagtens have brugt fem centerforsvar i år. Dertil er der flere kampe næste år, med det nye Klub VM og ChL-format. Det er jeg som sådan ikke afvisende over for. Det kræver selvfølgelig at hierakiet er klart defineret. Sidste sæson var Vallejo stadig i truppen, så der havde vi fem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 uger 3 dage siden #1474 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Undskyld men Endricks pris er vel betalt af? Eller hvert fald en stor del af den.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 3 dage siden #1475 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

9eren post=174833 skrev: Undskyld men Endricks pris er vel betalt af? Eller hvert fald en stor del af den.

​Forestiller mig ikke at de 35 mio. blev betalt upfront, men det er da selvfølgelig muligt.

Det er heller ikke fordi det skal komme an på Endricks overgangssum.

Men afskriver man 100 mio. til Mbappés sign on fee, 50 mio. til Davies transfersum, så kan man godt forestille sig, at 60 mio. for Yoro bliver for dyrt.

Tallene er selvfølgelig ikke sikre. Og det er muligt at Perez bare gør hvad der passer ham til sommer - Vi må se.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 3 dage siden #1476 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Javier Tebas: “I don’t know when, but this time La Liga will play official matches abroad, I think it could be in the 2025/2026 season.”

Stop nuuu. Få idioten ud. Hvorfor stemte 38/40 klubber for en lønforhøjelse til den her nar?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum