AS: Lugo lejer Sergio Diaz

6 år 7 måneder siden #1 af Daniel

Sergio Diaz skal fra den kommende sæson prøve sig af i Spaniens næstbedste fodboldrække i den lille galiciske klub Lugo. 

Solari har indvilliget i at lade Castilla-angriberen, den paraguayanske El Kun, Sergio Diaz, udleje til Lugo for den kommende sæson. Det bekræfter Lugo på klubbens officielle hjemmeside.

Sergio Diaz skifter til den galiciske anden divisionsklub oven på en svær første sæson hos Castilla, hvor den 19-årige angriber kun scorede fem mål på 2.875 spilleminutter. Dermed giver Real Madrid angriberen en lille håndsrækning i håbet om, at han kan tage et lille kvantespring i sin udvikling i Lugo med regelmæssig spilletid på et højere niveau, som gerne skulle medvirke til et senere gennembrud i den madrilenske storklub, der stadig har store forventninger til den lille paraguayaner. 

Foruden fem mål for Castilla scorede Sergio Diaz fire mål i otte Youth League-kampe og var en ganske indflydelsesrig spiller for Gutis u/19-mandskab, der spillede sig frem til semifinalen, hvor man tabte til Benfica i en medrivende målrig affære. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne AS: Lugo lejer Sergio Diaz
Jeg har stadig forhåbninger om, at han kan gå hen og blive klubbens nye Benzema! Jeg ser ham ærlig talt som Benzemas naturlige arvtager, men lad os nu se. Forhåbentlig vil det gavne hans udvikling med en sæson i Lugo på et højere niveau end han har været vant til! Jeg håber på det bedste!
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce