Spansk presse: Álvaro Rodríguez tæt på lejeaftale med Espanyol

3 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse er Real Madrid og Espanyol tæt på...

Ifølge spansk presse er Real Madrid og Espanyol tæt på at nå til enighed om en aftale, der sender Álvaro Rodríguez på lejemål i den catalonske klub i den kommende sæson.

Real Madrid Castilla-angriberen fik debut for førsteholdet sidste år og kom ind og leverede nogle meget overbevisende præstationer, men siden røg han lidt ud i glemslen igen.

Det betyder dog ikke, at man ikke fortsat har stor tiltro til uruguayaneren, selv om han hverken var med på førsteholdets tur til USA eller i de træningskampe, som Real Madrid Castilla har spillet indtil nu.

Espanyol spiller i den forestående sæson i den næstbedste række i Spanien, men man satser på en hurtig tilbagevenden til LaLiga EA Sports.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af Camavinga
Er der nogen der ved hvad han har gjort?
Der må næsten være en grund til at man ikke giver ham chancen, efter de indhop han havde sidste år, og det at man pt. kun har Joselu til den position.

3 år 1 måned siden #3 af -#7-
​Jeg tror nu ikke han har gjort noget, altså i negativ forstand hvis jeg forstår dig ret. Mon ikke han bare er fundet for let, trænerteamet ser ham jo trods alt hver dag, modsat os. Man håber altid på det næste store fra talentafdelingen, men noget kunne jo tyde på at Alvaro Rodriguez ender i samme skuffe som Soldado, Mayoral, Mariano, Portillo (det var en for de helt gamle) osv., altså gode spillere, som dog aldrig helt får niveauet til førsteholdet i Real Madrid.

DC19

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #4 af 9eren

Camavinga post=165539 skrev: Er der nogen der ved hvad han har gjort?
Der må næsten være en grund til at man ikke giver ham chancen, efter de indhop han havde sidste år, og det at man pt. kun har Joselu til den position.

​Jeg har set en del Castilla kampe i år, og efter hans mål og chancer på første holdet, har han faktisk ikke gjort det store væsen af sig. Så han er i princippet ikke klar endnu til at gøre sig gældende på første holdet. Han har godt af en udlejning. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #5 af 9eren
Latassa er i mine øjne mere interessant end Alvaro Rodriguez på nuværende tidspunkt.

Leveret af Kunena Forum