Publikum piftede af Cristiano Ronaldo

12 år 5 måneder siden #13 af Dios
SR4 skrev:

wow BARE WOW.. Vidste godt du ikke var fan af Ronaldo, men at han direkte er ligegyldig for holdet?

Ligegyldig og uundværlig er 2 vidt forskellige ord af betydning :)

Jeg er fan af Real Madrid, og ikke af spillerne, og jeg har altid sat spørgsmålstegn ved om Ronaldo spiller for brandet CR7 eller Real Madrid. Han påstår godt nok, at hans drømmeklub altid har været Real Madrid, men havde jeg nu fået chancen, så havde jeg nok grebet den an på en lidt anderledes måde. De store overskrifter har altid været hvor ulykkelig han er i Real Madrid, og hvor meget han savner United.

Jeg elsker fodboldspillere med kant og attitude, men de skal samtidig have en vis form for selvironi, for ellers bliver det for kvalmende.

Real Madrid var verdens største klub før Ronaldo kom til klubben, og de gjorde det helt uden hans hjælp, så mon ikke det går, hvis han ikke er i klubben længere? Mon ikke ;)

Jeg har faktisk altid ønsket Ronaldo væk, da jeg synes spillet blev for fikseret omkring målscoreren, og flowet i spillet bliver aldrig rigtig godt, når man konstant skal tænke på Ronaldo's ego, og åbenbart gøre alt for ikke at træde prinsessen over tæerne. Nu har vi Bale og Jesé som er langt bedre holdspillere, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de vil gøre det fantastisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af Sahinovic

Real-MOU skrev:

03:45 i klippet, mere har jeg ikke at sige

Arjen Robben har også en del fine assist som også ligner den Ronaldo laver, og vi alle ved at Robben også er håbløst egoistisk. Så hvad er det du prøver på at sige?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 5 måneder siden #15 af SR4

Dios skrev: SR4 skrev:

wow BARE WOW.. Vidste godt du ikke var fan af Ronaldo, men at han direkte er ligegyldig for holdet?

Ligegyldig og uundværlig er 2 vidt forskellige ord af betydning :)

Jeg er fan af Real Madrid, og ikke af spillerne, og jeg har altid sat spørgsmålstegn ved om Ronaldo spiller for brandet CR7 eller Real Madrid. Han påstår godt nok, at hans drømmeklub altid har været Real Madrid, men havde jeg nu fået chancen, så havde jeg nok grebet den an på en lidt anderledes måde. De store overskrifter har altid været hvor ulykkelig han er i Real Madrid, og hvor meget han savner United.

Jeg elsker fodboldspillere med kant og attitude, men de skal samtidig have en vis form for selvironi, for ellers bliver det for kvalmende.

Real Madrid var verdens største klub før Ronaldo kom til klubben, og de gjorde det helt uden hans hjælp, så mon ikke det går, hvis han ikke er i klubben længere? Mon ikke ;)

Jeg har faktisk altid ønsket Ronaldo væk, da jeg synes spillet blev for fikseret omkring målscoreren, og flowet i spillet bliver aldrig rigtig godt, når man konstant skal tænke på Ronaldo's ego, og åbenbart gøre alt for ikke at træde prinsessen over tæerne. Nu har vi Bale og Jesé som er langt bedre holdspillere, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de vil gøre det fantastisk.

Well med den beskrivelse af Ronaldo, er jeg ret sikker på du mere hælder til at kalde ham ligegyldig end uundværlig. For der er ikke en som ikke kan erstattes og det gælder alle spillere i verden.

Og Ronaldo skal på ingen måde stilles til ansvar for hvordan pressen fremstiller ham. I hans karrerier har han udtalt 2 negative ting.. han udtalte EN gang han var ulykkelig for lang tid siden og siden da har han fortalt at han er lykkelig, at det er glemt og har undskyldt. Og efter at være udsat for Messi tilråb gang på gang, kom de smukke, rige og gode udtalelser og dem har han også undskyldt for. Alene det at han vælger at undskylde for så gamle udtalelser, viser hvilken person han er.

Ja Real har klaret sig før Ronaldo. De har faktisk klaret sig før nogen af spillerne var født. Om end betyder det ikke vi skal sælge verdens bedste fodboldspiller blot fordi han ikke kan erstattes. Eller jeg synes personligt det er en god strategi at spille med bedst mulige selvom man måske kunne overleve med næstbedste ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Leveret af Kunena Forum