Ugens hold kun bestående af Real Madrid og Atlético-spillere
Ugens hold i Champions League består ikke overraskende kun af spillere fra de to spanske finalister, der mødes i Lissabon på Estadio da Luz d. 24. maj.
Efter tirsdagens ydmygelse af Bayern München på Allianz Arena har Real Madrid seks spillere på holdet, og Atlético Madrid har efter onsdagens 1-3 sejr over Chelsea på Stamford Bridge fem spillere på holdet.
Holdet ser ud som følger:
Målmand: Thibaut Courtois (Atlético)
Venstre back: Juanfran (Atlético)
Central forsvarer: Pepe (Real Madrid)
Central forsvarer: Sergio Ramos (Real Madrid)
Højre back: Felipe Luis (Atlético)
Central midtbane: Luka Modric (Real Madrid)
Central midtbane: Arda Turan (Atlético)
Central midtbane: Angel di María (Real Madrid)
Venstre wing: Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
Central angriber: Diego Costa (Atlético)
Højre wing: Gareth Bale (Real Madrid)
"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror, at vi har størst chance for at score på et afrettet skud, og det er en ubehagelig følelse at sidde med.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev: Det er svært at have indvendinger mod det hold, for selvom jeg er rigtig glad for Casillas i øjeblikket, så er Courtois vel verdens bedste målmand i øjeblikket.
Jeg tror, at vi har størst chance for at score på et afrettet skud, og det er en ubehagelig følelse at sidde med.
Nu var det jo ugens hold og ik nogen kåring af Courtois som verdens bedste (omend jeg er helt enig i at han stensikkert er i Top 3 og måske endda den bedste) - men altså selve ugens hold giver jo sig selv, da Bayern vel ik havde et skud inden for rammen og Iker derfor knap og nap havde en redning, mens Courtois vist havde noget mere travlt i London.
Siempre fiel skrev:
BBB skrev: Det er svært at have indvendinger mod det hold, for selvom jeg er rigtig glad for Casillas i øjeblikket, så er Courtois vel verdens bedste målmand i øjeblikket.
Nu var det jo ugens hold og ik nogen kåring af Courtois som verdens bedste (omend jeg er helt enig i at han stensikkert er i Top 3 og måske endda den bedste) - men altså selve ugens hold giver jo sig selv, da Bayern vel ik havde et skud inden for rammen og Iker derfor knap og nap havde en redning, mens Courtois vist havde noget mere travlt i London.
Jeg er klar over, at det er ugens hold, men jeg kan godt se, at jeg har blandet to sætninger lidt for godt sammen :-)
Bayern havde faktisk en del forsøg, men de bliver bare aldrig rigtigt farlige, fordi Casillas stod en god kamp, når Bayern endelig forsøgte sig. Der er en grund til, at Casillas fik en høj karakter ligesom resten af holdet - eller gav vi ham en høj karakter, fordi det er Casillas? ;-)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Hvad med Guardiola, som ugens træner? Den taktiske genistreg han foretog sig i pausen...
Den hvor han skiftede en angriber ud for en defensiv midtbanespiller? :-D
Klassisk Guardiola!