Madrid magtede ikke målene

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #13 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Madrid magtede ikke målene

Hvis det her får et efterspil, så skal Diego Simeones handlinger også have konsekvenser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #14 af Macon
Besvaret af Macon på emne Madrid magtede ikke målene
Fatter altså ikke vi spiller med 3 så ens midtbane spillere, overhoved ingen grund til at havde Xabi med, når vi spiller mod et så defensivt hold, han er så langsom, spiller jo nærmest kun tilbage eller til siden, spil med modric og kroos, det er nok.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Macon.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

12 år 1 måned siden #15 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Madrid magtede ikke målene
Der skal ikke skiftes ud bare fordi vi taber en enkel kamp på en af de sværeste baner i Europa. Kroos skulle ikke være skiftet ud og Bale får for meget tillid når han har en svag kamp - men ingen tvivl om han er vigtig for os.

Derudover er det ret vildt at Simeone får lov til at snakke ligeså meget til bænken som han vil. Pinligt af de officials der ikke tør at gøre noget imod det. Burde have konsekvenser for begge parter.

12 år 1 måned siden #16 af raul7=kongen

Inspektøren skrev:

Hvis det her får et efterspil, så skal Diego Simeones handlinger også have konsekvenser.

Helt korrekt, ser dog også ud til, at Simeones handlinger kan koste ham op mod syv spilledage.

Uanset hvad, hvor er det dog tåbeligt af Cristiano. Det er desværre ikke første gang han taber hovedet i nederlagets stund. Det er synd!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, MMM

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #17 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Madrid magtede ikke målene
Situasjonen med Ronaldo kan gå begge veier. Han blir meget irritert over at Godin regelrett henger rundt nakken på han, og dytter han vekk. Det han gjør deretter er idioti, med et helt tilsiktet slag. Det rette hadde vel vært straffe til Real og rødt til Ronaldo.

12 år 1 måned siden #18 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Madrid magtede ikke målene
Nu har jeg læst tråden igennem, og jeg er enige med mange af jer - men jeg synes det er synd, at vi slet ikke fokuserer på de positive aspekter i begge kampe. Vi kommer trods alt frem til chancer i begge kampe, som mindst skal kaste 3-4-5 mål af sig, hvilket vil sige, at vi faktisk var i stand til at skabe chancer nok til at vinde titlen, selvom det langt fra var så mange, som vi er vant til. Men det er ikke så underligt når vi spiller mod et hold, som ikke har noget imod at stå dybt og forsvarer jeg i verdensklasse. Når mange af jer langer ud efter Benzema, synes jeg, at I glemmer, hvor lidt plads han har at arbejde på, fordi Atletico står forsvarer sig, som de gør.
Jeg synes det værste i anden kamp var at se både Kroos og James blive taget ud, da de pt er i særklasse vores bedste spillere sammen med Carvajal. Jeg så hellere at Ancelotti have taget Alonso ud, smidt Modic ned på hans plads, da han er langt bedre til at sætte spillet i gang, og samtidig ville komme mere med i spillet.

Derfor kan jeg kun sige: Vi må op på hesten igen, og vise resten af verden, at vi er langt bedre, end vi viste i de to kampe!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum