Don Balón: Zidane vil have Alaba
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Don Balón har Zinedine Zidane indgivet endnu et navn på en spiller, som han ønsker at få i truppen til den kommende sæson.
Det drejer sig om Bayern Münchens David Alaba, som er tiltænkt rollen som habil konkurrence til Marcelo på venstre back-positionen, men Alaba kan også spille andre positioner, som for eksempel i det centrale forsvar eller på den centrale midtbane.
Den 23-årige spiller har kontraktudløb i Bayern München i 2018 og Real Madrid skal angiveligt stå klar med en check på 35 millioner €, men ifølge rygtet skal man være forberedt på at betale helt op til 50 millioner € for spilleren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Så mangler vi bare et verratti rygte. Verratti + alaba så giver jeg satme øl til alle;)
Nogle gange skal man passe på, hvad man siger!
BBB skrev:
asp3200 skrev: Så mangler vi bare et verratti rygte. Verratti + alaba så giver jeg satme øl til alle;)
Nogle gange skal man passe på, hvad man siger!
Næ nej, hvis de to kommer så gælder alt, næsten lige før barn nr tre skal laves, meeen kun næsten ;)
Forstærkning i det defensive både i forsvar og midtbanen er lige det vi mangler. Kom med Matic så jeg sku os glad
Med Alaba så er vi på den allerøverste hylde i verden, men det bliver sgu svært og det er i "Pogba,Verrati, Neymar"-kategorien inden for rygter, men altså det har jo aldrig stoppet vores presidente loco, Perez.
Hellere Alaba end offensive kanoner som Lewandowski :P
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
Mener bare at han er klart bedst på VB, hvor vi allerede har Marcelo. Så man bør vente til Marcelo har udspillet sin rolle, og derefter hente Alaba ind som en direkte erstartning.
Som 6'er er min store drøm, at vi henter Veratti, som jeg virkelig mener kan tilføre meget til holdet.
Han er lige hvad vi har brug for - og en meget anderledes spiller end Kroos, der uanset niveau, desværre ikke besidder det vi mangler på midtbanen.