Portugisisk midtbaneprofil til Real Madrid?

10 år 2 måneder siden #1 af Daniel

Rygterne har allerede været mange; Pogba, Verratti, Kanté m.fl. har alle været nævnt i et mindre eller større omfang, og skal man tro MARCA er endnu en midtbanespiller endt i Real Madrids søgelys.

Således nævner den spanske avis, at Real Madrid eftersigende har vendt opmærksomheden mod Valencias portugisiske midtbaneprofil, Andre Gomes. Real Madrid er ikke ene om at være interesseret i portugiseren. Således er flere europæiske topklubber ude med snøren og Juventus har angiveligt fået afslået et bud på 40 millioner euro. 

Real Madrid kommer heller ikke til at slippe billigt, hvis Gomes og Kongeklubben skal have papirer på hinanden hen over sommeren. Valencia forlanger således 65 millioner euro for Gomes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Steen
Jeg tror det er en and, så jeg har ikke tænkt mig at dele min holdning omkring denne transfer endnu. Men lad mig bare sige det sådan; det er bestemt ikke pæne ord om Perez og Zidane...
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Steen.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #3 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Portugisisk midtbaneprofil til Real Madrid?

Steen skrev: Jeg tror det er en and, så jeg har ikke tænkt mig at dele min holdning omkring denne transfer endnu. Men lad mig bare sige det sådan; det er bestemt ikke pæne ord om Perez og Zidane...

Det var da en sindssyg pris. Kan ikke se det store lys i ham, det er måske bare mig.

10 år 2 måneder siden #4 af Steen

Raúl 7 skrev:

Steen skrev: Jeg tror det er en and, så jeg har ikke tænkt mig at dele min holdning omkring denne transfer endnu. Men lad mig bare sige det sådan; det er bestemt ikke pæne ord om Perez og Zidane...

Det var da en sindssyg pris. Kan ikke se det store lys i ham, det er måske bare mig.

Du er absolut ikke den eneste. Der er intet lys i ham. Ligegyldig spiller. Han er ikke engang 20 millioner euro værd...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 2 måneder siden #5 af Mathiaska
Ronaldo: "Perez - hent Gomes"
Perez: "Nej, vi har klassespillere nok på den position. Desuden har vi andre spændende spillere i kikkerten, som er foran Gomes i køen"
Ronaldo: "Jeg bliver ulykkelig hvis du ikke henter ham"

Det eneste som vil kunne forklare den transfer. ;-)

Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

10 år 2 måneder siden #6 af Dios
Ellers os er han en skide dygtig midtbanespiller, som kan indgå i et fornuftigt rotationsprincip uden at kræve mere i løn efter 7 måneder, og tage 14 kg på, fordi han sidder lidt på bænken.

Prisen er dog alt for høj, men kan sagtens se ideen med ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #7 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Portugisisk midtbaneprofil til Real Madrid?

Dios skrev: Ellers os er han en skide dygtig midtbanespiller, som kan indgå i et fornuftigt rotationsprincip uden at kræve mere i løn efter 7 måneder, og tage 14 kg på, fordi han sidder lidt på bænken.

Hvis og hvis. Hvis Pogba kostede 20 mio og gad sidde på bænken kunne det også være fjong. Men nu meldes der om en pris på 65 mio for Gomes, det er det vi forholder os til.

Hvis du har set noget under denne EM slutrunde der gør, at du synes han vil være en god rotationsspiller, så har vi set to forskellige slutrunder.

10 år 2 måneder siden #8 af Dios

Raúl 7 skrev:

Dios skrev: Ellers os er han en skide dygtig midtbanespiller, som kan indgå i et fornuftigt rotationsprincip uden at kræve mere i løn efter 7 måneder, og tage 14 kg på, fordi han sidder lidt på bænken.

Hvis og hvis. Hvis Pogba kostede 20 mio og gad sidde på bænken kunne det også være fjong. Men nu meldes der om en pris på 65 mio for Gomes, det er det vi forholder os til.

Hvis du har set noget under denne EM slutrunde der gør, at du synes han vil være en god rotationsspiller, så har vi set to forskellige slutrunder.

Du forholder dig til, at du ikke kan se det store lys i ham. Nu har vi så fået konstateret, at der er gemt en lille Perez i dig, da dine observationer tydeligvis kun går på hans kampe under EM. Sjovt du nævner Pogba, for han har da været en af EM's største skuffelser! Hvis vi skal tale EM.

Jeg har set nok kampe med Valencia til at synes han er en rigtig god spiller, men det er selvfølgelig de 4-5 kampe for Portugal som er de vigtige :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 2 måneder siden #9 af Zyconith

Dios skrev:

Raúl 7 skrev:

Du forholder dig til, at du ikke kan se det store lys i ham. Nu har vi så fået konstateret, at der er gemt en lille Perez i dig, da dine observationer tydeligvis kun går på hans kampe under EM. Sjovt du nævner Pogba, for han har da været en af EM's største skuffelser! Hvis vi skal tale EM.

Jeg har set nok kampe med Valencia til at synes han er en rigtig god spiller, men det er selvfølgelig de 4-5 kampe for Portugal som er de vigtige :D

Har været spændt på Andre, talentet er stort, han er dygtig osv. Men synes nu stadig han mangler et kvalitativt spring i hans spil, og kan godt være i tvivl om hans mentale stabilitet. Han løfter ikke det ansvar der kræves for hans position, hverken for Valencia i den forgangne sæson eller for Portugal her til EM. Hvis man ikke napper spillere som Ruben Neves, William Carvalho, Joao Mario mens tid er, ser jeg ikke pointen med A. Gomes der ikke har sat sig igennem endnu. Men mon ikke Real Madrids scouts har lidt flere evner og bruger lidt mere tid end undertegnede.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum