Jesé kan ikke hentes tilbage før januar 2018

10 år 1 dag siden #1 af Siempre Madrid

FIFAs transferkarantæne får konsekvenser for de planer, som Real Madrid havde tiltænkt for Jesé.

I hans kontrakt med Paris SG er indføjet en forkøbsret, men den kan Real Madrid ikke gøre brug af under transferkarantænen, fordi man ikke må indskrive købte spillere i truppen.

Paris SG købte Jesé for 25 millioner € og hvis Real Madrid skal købe ham tilbage, vil man altså være nødsaget til at vente til januar 2018 for at kunne indskrive ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 dag siden #2 af Raul-Madrid
Nå for Søren da! det havde jeg sku ikke lige forventet at man havde en forkøbsret... Så giver den handel ENDELIG mening :-)

Så er det alligevel en OK handel vi fik lavet der syntes jeg - selvom at jeg havde håbet han havde valgt Valencia eller Sevilla, hvor han kunne spille lidt Europæisk. Sevilla havde været mest optimalt.

men fedt !

RAUL!!!!

10 år 1 dag siden #3 af M_linding

Raul-Madrid skrev: Nå for Søren da! det havde jeg sku ikke lige forventet at man havde en forkøbsret... Så giver den handel ENDELIG mening :-)

Så er det alligevel en OK handel vi fik lavet der syntes jeg - selvom at jeg havde håbet han havde valgt Valencia eller Sevilla, hvor han kunne spille lidt Europæisk. Sevilla havde været mest optimalt.

men fedt !

Hvorfor havde du ikke forventet det, når du ikke synes at handlen ellers gav mening? :) Er det sådan en generel ting, at du går ud fra at man i Real Madrid forsøger at være meningsløse? ;)

Jeg synes at det virkede helt åbenlyst, at Real Madrid (vanen tro) fik tilføjet en tilbagekøbs klausul, når prisen var så lav.

10 år 1 dag siden #4 af MMM

M_linding skrev:

Raul-Madrid skrev: Nå for Søren da! det havde jeg sku ikke lige forventet at man havde en forkøbsret... Så giver den handel ENDELIG mening :-)

men fedt !

Hvorfor havde du ikke forventet det, når du ikke synes at handlen ellers gav mening? :) Er det sådan en generel ting, at du går ud fra at man i Real Madrid forsøger at være meningsløse? ;)

Jeg synes at det virkede helt åbenlyst, at Real Madrid (vanen tro) fik tilføjet en tilbagekøbs klausul, når prisen var så lav.

Prisen var altså ikke lav. Jesé havde et år tilbage af sin kontrakt og en alvorlig knæskade i bagagen. Hvilket mest af alt får mig til at tro på at en enig fransk presse har ret når de siger der ikke er en tilbagekøbsklausul, men alene en right of first refusal.

Leveret af Kunena Forum