Madrid skuffede fodbold-Europa

9 år 8 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madrid skuffede fodbold-Europa

BBB skrev: Hvad er det, du prøver at argumentere for? At Hazard bliver hentet?

Min påstand har ikke gået på, om han kan forbedre Real Madrid, men blot at han ikke bliver hentet hertil. Jeg har ikke engang diskuteret, om han kan forbedre Real Madrid. Jeg har blot nævnt, at Bale var ubestridt den bedste/mest kampafgørende, da han blev hentet, og det samme var Ronaldo. Fælles for både Ronaldo, Bale og Pogba er, at deres klubber pressede citronen mest muligt. Det vil blive det samme med Hazard, og her tror jeg ikke, at Real Madrid/Perez vil lægge de dollars, som det kræver at hente Hazard. Det tror jeg blandt andet vil skyldes, at han ikke er den ubestridt bedste, og at hans kurve ikke har været så opadgående, som Bales eller Ronaldos var, da de blev hentet.

Hvis det lyder som Perez-logik, så er det jo egentlig blot en succes, fordi Perez bestemmer, hvem der kommer hertil. Det så vi ret tydeligt i sommers, da Zidane ønskede Pogba. At vi kan diskutere udfra Perez-logik burde vel være udgangspunktet, hvis vi ikke diskuterer om, hvem vi BURDE hente, men hvem vi sandsynligvis IKKE henter.

Jeg tror ikke vi henter Zlatan, ligesom jeg heller ikke tror vi henter Di María eller Hazard. Jeg kan bare ikke se hvor du vil hen med den ligegyldige snak? :D Hvor skulle Hazard dog spille? Vi har Ronaldo og Bale som er 2 hellige køer, og en træner som er kæmpe fortaler for Benzema. Der er jo ikke plads til Hazard. Ikke fordi han ikke er god nok, eller fordi han ikke præsterede på samme niveau som Ronaldo og Bale før de var 25 år, men fordi vi nok aldrig slipper Bale, og Ronaldo selv bestemmer længden på hans kontrakt.

Det var din argumentation jeg var ude efter. Det burde da aldrig være udgangspunktet at debattere udfra Perez synspunkt, ej heller vil jeg kalde det for en succes. Fair nok. Jeg ved ikke om jeg misforstod dit første indlæg. Jeg læste det som, at du ikke mente Hazard blev hentet, fordi han er rundet de 25 år og ikke var så toneangivende som Ronaldo i den alder. Næste gang namedropper jeg også nogle tilfældige spillere som jeg ikke tror havner i Real Madrid :D

Godnat til dig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #38 af BBB
Besvaret af BBB på emne Madrid skuffede fodbold-Europa
Hold nu op, Dios. Du kan jo se, at jeg svarer Casillas2x's indlæg. Jeg fandt ikke på, at Hazard pludselig skulle nævnes.

Selvfølgelig er det en succes at diskutere ud fra Perez' perspektiv, når det er ham, der skal hente Hazard, og vi gætter på, om Hazard nogensinde bliver hentet. Det er da i hvert fald bedre end at diskutere ud fra, om du synes, at Hazard skal hentes. Her er din mening om, hvem der skal hentes jo uendelig ligegyldig ift. Perez' opfattelse af fodbold :-D

9 år 8 måneder siden #39 af Matamoro
Bale er da et niveau over Hazard. Bare kig på hvordan han trak Wales under EM. Hazard var slet ikke i nærheden af Bales niveau under EM.

9 år 8 måneder siden #40 af BBB
Besvaret af BBB på emne Madrid skuffede fodbold-Europa

Matamoro skrev: Bale er da et niveau over Hazard. Bare kig på hvordan han trak Wales under EM. Hazard var slet ikke i nærheden af Bales niveau under EM.

Nu vil Dios nok argumentere for, at EM kun var en håndfuld kampe.
Andre vil så argumentere for at Hazard var dårlig igennem hele sidste år (måske reelt halvandet år som resten af Chelsea).
Dios vil muligvis argumentere for, at hele holdet var dårligt, og at Hazard naturligvis ikke kan bære det hele på sine skuldre (som Ronaldo i United og Bale i Tottenham), samt at Tottenham fik lov til at spille et spil, der i høj grad udnyttede Bale's spidskompetencer.

9 år 8 måneder siden #41 af Dios

BBB skrev:

Matamoro skrev: Bale er da et niveau over Hazard. Bare kig på hvordan han trak Wales under EM. Hazard var slet ikke i nærheden af Bales niveau under EM.

Nu vil Dios nok argumentere for, at EM kun var en håndfuld kampe.
Andre vil så argumentere for at Hazard var dårlig igennem hele sidste år (måske reelt halvandet år som resten af Chelsea).
Dios vil muligvis argumentere for, at hele holdet var dårligt, og at Hazard naturligvis ikke kan bære det hele på sine skuldre (som Ronaldo i United og Bale i Tottenham), samt at Tottenham fik lov til at spille et spil, der i høj grad udnyttede Bale's spidskompetencer.

PL's bedste spiller i 14/15, hvor han var på alle læber, og førte Chelsea til et stensikkert mesterskab. Jeg vil lade dit indlæg stå for min argumentation ;)

Hazard er brændvarm igen, og spiller igen viderunderlig fodbold. Det skulle aldrig hænge sammen med, at Chelsea igen er begyndt at spille godt. Nej selvfølgelig gør det da ikke det. Ligesom vi også skal bebrejde Ronaldo alene mand for kun at have vundet 1 mesterskab i hans tid i klubben, eller spiller holdet alligevel ind?

9 år 8 måneder siden #42 af Dios

2 walisiske spillere på Uefa's turneringshold, og ingen af dem var Bale. Ramsey derimod spillede sit livs fodbold ;)

Men ellers god logik :)

9 år 8 måneder siden #43 af Kassow-Rossing
Bale er et niveau over Hazard uanset hvad UEFA har valgt på deres hold ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum