Madridista.dk overvejer nyt referat-format

9 år 8 måneder siden #13 af Daniel
Ronaaaldo

I forhold til truppen, så er det prioritet numero uno og et problem, som vi vil tage hånd om snarest muligt. Der er nemlig også flere spillere, hvor der mangler beskrivelser mm. Derfor er dét en kategori, hvor du vil se store forandringer den kommende tid ;-)

Og første indlæg? Velkommen til, du!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #14 af Daniel
Flere overvejelser mm. modtages med kyshånd. Så hvis du sidder med en god idé til, hvordan madridista.dk kan blive endnu skarpere på referaterne, så vil vi meget gerne høre den?

Vi kan som sagt se i vores database, at netop referaterne ikke er blandt de mest læste og derfor overvejer vi nu alternativer, som kan gøre det mere interessant. Der er rigtig meget arbejde med et referat. Langt mere end der er med en optakt faktisk. Derfor er det lidt trist, at statistikkerne fortæller, at de måske ikke bliver læst i lige så høj grad som eksempelvis optakten. Der er dog kommet mange gode bud på, hvorfor det kan være i denne tråd.

Summasummarum: Vi vil gerne lave det perfekte produkt til jer, og derfor involverer vi jer. Det synes jeg, at man som skal tage i mod med åbne arme og udnytte :-)

9 år 7 måneder siden #15 af Dios
Jeg læser aldrig referaterne, fordi jeg lige har siddet og set kampen. Det er overflødigt "objektivt" stof IMO.

Jeg ville læse det, hvis det var en lang subjektiv fortolkning af kampen, som f.eks. den Jaken kom med i tråden "Farvel til Triplete-drømmen". Et indlæg/artikel som lægger op til debat. Nu så jeg lige der er kommet et nyt tiltag som Kampens diskussionsemne, og det er super fedt. Det er mere det jeg vil appellere til, hvis jeg jeg skal give min mening til kende. Ellers er jeg vild med kampens badebold etc..

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 7 måneder siden #16 af BBB

Daniel skrev: Vi kan som sagt se i vores database, at netop referaterne ikke er blandt de mest læste og derfor overvejer vi nu alternativer, som kan gøre det mere interessant. Der er rigtig meget arbejde med et referat. Langt mere end der er med en optakt faktisk. Derfor er det lidt trist, at statistikkerne fortæller, at de måske ikke bliver læst i lige så høj grad som eksempelvis optakten. Der er dog kommet mange gode bud på, hvorfor det kan være i denne tråd.

Jeg er ret sikker på, at det tæller op i optakterne, at de bliver brugt til at diskutere blandt brugere både før og under kampene. Jeg tror ikke, at jeres statistik nødvendigvis viser, hvad I tror, at det viser.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #17 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Madridista.dk overvejer nyt referat-format
Fed ide med et lille oplæg. Det giver lidt mere aktivitet og når der er svar inde i opslaget, så kommer der sikkert også flere ind og kigger.

9 år 7 måneder siden #18 af DarioGomez
Fedt med så mange tilbagemeldinger - fortsæt endelig.

Jeg tror dog, det er vigtigt at forstå, at opslaget skal ses i en dobbelt-kontekst:

Vi har en gruppe meget dedikerede brugere herinde, der læser alle referater og så videre, og gerne gør det uagtet, at de skal mindes om det.
Derudover har vi en meget større, mere diffus gruppe på de sociale medier, som vi også appellerer til, og det er særligt herfra, vi kan se, at interessen er meget lille for referaterne. Både målt i likes og i 'klik' via linket til vores side.

Det vi spørger os selv om er altså:

Laver vi en masse, planlægningstungt arbejde for en meget lille skare af mennesker, og kan vi gøre noget for at optimere produktet på vores hylder, så vi får flere købere.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

9 år 7 måneder siden #19 af BBB

DarioGomez skrev: Fedt med så mange tilbagemeldinger - fortsæt endelig.

Jeg tror dog, det er vigtigt at forstå, at opslaget skal ses i en dobbelt-kontekst:

Vi har en gruppe meget dedikerede brugere herinde, der læser alle referater og så videre, og gerne gør det uagtet, at de skal mindes om det.
Derudover har vi en meget større, mere diffus gruppe på de sociale medier, som vi også appellerer til, og det er særligt herfra, vi kan se, at interessen er meget lille for referaterne. Både målt i likes og i 'klik' via linket til vores side.

Laver vi en masse, planlægningstungt arbejde for en meget lille skare af mennesker, og kan vi gøre noget for at optimere produktet på vores hylder, så vi får flere købere.

Siempre påpegede for et par år siden, at det var meningen, at Madridista.dk ville målrette indholdet til de forskellige platforme. Som jeg forstod det var facebook til mere muntre indslag, men den fungerede også som et mindre objektivt og dybt medie.

På den måde kan det vel ikke undre, at de skrigende masser (de personer som kalder sig "Cristiano", "Real Madrid" eller lignende til mellemnavn samtidig med at de sviner alt andet) liker en masse korte opdateringer fremfor referater?

Burde I i øvrigt ikke stille spørgsmålet på facebook, hvis det er de brugere, som I gerne vil have fat i?

9 år 7 måneder siden #20 af Administrationen

BBB skrev:

DarioGomez skrev: Fedt med så mange tilbagemeldinger - fortsæt endelig.

Siempre påpegede for et par år siden, at det var meningen, at Madridista.dk ville målrette indholdet til de forskellige platforme. Som jeg forstod det var facebook til mere muntre indslag, men den fungerede også som et mindre objektivt og dybt medie.

På den måde kan det vel ikke undre, at de skrigende masser (de personer som kalder sig "Cristiano", "Real Madrid" eller lignende til mellemnavn samtidig med at de sviner alt andet) liker en masse korte opdateringer fremfor referater?

Burde I i øvrigt ikke stille spørgsmålet på facebook, hvis det er de brugere, som I gerne vil have fat i?

Spørgsmålet er stillet på Facebook også, men uden at vi fik svar.

9 år 7 måneder siden #21 af BBB
Så er det måske ikke referaterne, som er den største udfordring, men user engagement på Facebook, som der skal kigges på først. Hvis der ikke kommer forslag fra de 105.000 personer, der har liket siden, så er det vel fordi, at Madridista.dk ikke har godt nok fat i de brugere.

Leveret af Kunena Forum