Optakt: Av, av, av
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Tragikomisk...
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
Når dét så er sagt, så begriber jeg ganske enkelt ikke, hvad der foregår inde Zidanes skaldede hoved. Vi spiller mod Valencia hvor vi i 80 minutter formår at skabe meget, meget få nævneværdige chancer og score et enkelt halvheldigt mål. På¨trods af det, synes det en god idé for Zidane at starte næste kamp på nøjagtig samme vis. Med de samme spillere og med den samme formation. Hvad regner manden med? At forandringerne sker af sig selv?
Men igen; lad os ikke græde - drømmen om at vinde ligaen er naiv for os - åbenbart. Lad os opgive den og i stedet gå stærkt efter et mesterskab i Segunda næste år.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo
Som jeg ser det, så har Real Madrid været langt stærkere end Barcelona i år både hvad angår startelleveren og bredden. Barcelona har til gengæld den fordel, at de har en pålidelig angreb, som ikke er særlig ramt af skader.
Derfor er det utroligt ærgerligt, hvis man ikke lige kan holde grund og sikre det mesterskab i år. Offensiven blive et tema i transfervinduet. Ronaldo har brug for pålidelige makkere. Bale er rigtig god, men desværre også meget skadet. Benzema synger forhåbentlig på sidste vers.
- dumdidadum
- Senior bruger
-
nono skrev: Real Madrid vinder den her kamp, rolig.
Just have a little faith :-)
Reus skrev: Ramos skal have en statue i Madrid, hvis han scorer i overtiden. Alt andet end 3 point er dog en fiasko i dag. Godt headet ind af Bale.
Morata kan få statuen
- Brylle
- Gæst
-