Varane trænede med i fuldt omfang

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane ledte her til formiddag den sidste træning inden morgendagens store El Clásico-opgør, som kan få meget stor betydning for mesterskabets placering.

Her var der godt nyt til den franske træner, idet Raphaël Varane trænede med under hele sessionen uden problemer og dermed er han i princippet klar til det store opgør, men det er nu op til Zinedine Zidane at afgøre om han tør tage chancen med forsvareren, som altså kun har dette ene træningspas i benene og måtte lade sig udskifte efter ti minutter ved sit seneste comeback.

Til gengæld meldes Gareth Bale med sikkerhed at være tilbage i truppen efter at han har trænet med tre gange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Rimelig go' timing forud for Champions League-semifinalerne mod Atletico Madrid. Jeg tror mindre på hans tilstedeværelse i morgen, må jeg indrømme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Mathiaska
Forhåbentlig lærte Zidane noget af de seneste to skader til Varane og Bale, som umiddelbart indikerer at de blev bragt lige hurtigt nok i spil igen. Ingen af dem bør i min optik starte i morgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • R.Carlos
  • Gæst
  • Gæst
6 år 11 måneder siden #4 af R.Carlos
Besvaret af R.Carlos på emne Varane trænede med i fuldt omfang
Lad endelig Nacho starte inde, men fedt med en gardering, hvis der sker uheld eller røde kort til forsvarene.
Mht Bale synes jeg bare man skal lade Isco spille, for han er i væsentligt bedre form i øjeblikket end Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #5 af mohbar
Bale er en stor risiko at tage imorgen. Han kunne altså være interessant for M. United nu hvor de har mistet en stjerne som Zlatan der nok ikke får forlænget sin kontrakt. Nuvel Hans skadeshistorik taler nok ikke for at Mourinho skulle være interesseret men de trænger jo til lidt fart i deres kontraløb...synes ihvertfald ikke han leverer tilstrækkeligt til at man kan forsvare han bliver i real..langt fra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce