Referat: Utilgiveligt

6 år 11 måneder siden #37 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Referat: Utilgiveligt
Iøvrigt var det 5. gang Ramos får et rødt kort i en Classico - utilgiveligt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #38 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Referat: Utilgiveligt
Jeg bliver simpelthen også nødt dedikere min største respekt til Messi, selvom det er hårdt efter dagens kamp.

Den mand er jo helt igennem vanvittigt. Det ér en ting, men han er sgu også bare ret sej. Han får en albue i hovedet og bløder kraftigt, men der er virkelig ikke meget bitching i situationen. Han rejser sig som en mand og løber med papiret i munden hele første halvleg. Sådan synes jeg egentligt, at det var flere gange i går. Han bliver slagtet, men overdriver sgu sjældent i situationerne. Han virker virkelig sympatisk. På trods af tilhørsforhold må man bare nyde ham som spiller - tænk hvis han var Real Madrid-spiller!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sebberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, madrid2000, Zyconith, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #39 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Referat: Utilgiveligt
Jeg sad lige og tænkte på kampen igen i aftes. Og nøj, hvor er det så komisk dumt, den måde Real Madrid greb kampen an på. Real Madrid havde alt for at kunne skabe en rimelig sikker sejr. Bernabeu nærmest skreg på pres, vilje og kynisme men nej. Kampen i går bliver et skoleeksempel på, hvordan man IKKE skal spille imod Barcelona og imod Messi. Den slags præstationer er Real Madrid endda eksperter i at udføre i EL Clasico på Bernabeu.

Men hvem prøver jeg at overbevise? Real Madrid har ikke et passende hold, som kan vinde over Barcelona i en sådan scene. BBC er som tre løse artefakter, der ikke har noget at gøre med hinanden eller holdet at gøre. Kroos og Modric kan ikke levere det nødvendige fysiske pres. Ramos dummer sig... ligesom flere på holdet. Der er så meget potentiale i denne klub, hvis bare det sportslige havde førsteprioritet, men nej.

Jeg ser ikke de kommende Real Madrid kampe. Jeg ser på livescore, hvad kampene ender, men følger dem ikke live. Skuffelsen ved at se mesterskabet smuldre i fjernsynet vil jeg ikke se, da jeg ikke mener, at jeg/vi fortjener det. Middelmådighed og sløseri er ikke meningen med Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Sebberg, Pelle, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #40 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Referat: Utilgiveligt

mohbar skrev: Iøvrigt var det 5. gang Ramos får et rødt kort i en Classico - utilgiveligt!


Jeg synes ikke at man kan klandre Ramos for det røde kort. Han rammer ikke Messi (nævneværdigt hvis overhovedet) i tacklingen og må derfor blive dømt for farligt spil. Det er yderst sjældent man ser et rødt kort for farligt spil uden at der har været kontakt mellem to parter. Jeg mindes ikke at have set det før. Det kan dog dømmes jv. reglerne, men hvis du flueknepper reglerne så meget så skal du også give Messi et gult kort for film (ingen kontakt) og så efterfølgende udvise hele Barcelonas hold når de brokker sig til dommeren (efterfølgende gule kort). Det ville ikke give mening, og derfor mener jeg også at dommeren er helt gal på den. Han vælger i en enkelt hændelse at være meget hård i fortolkningen af reglerne mens han overordnet set ikke holder denne linje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #41 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Referat: Utilgiveligt

Sebberg skrev: Jeg bliver simpelthen også nødt dedikere min største respekt til Messi, selvom det er hårdt efter dagens kamp.

Den mand er jo helt igennem vanvittigt. Det ér en ting, men han er sgu også bare ret sej. Han får en albue i hovedet og bløder kraftigt, men der er virkelig ikke meget bitching i situationen. Han rejser sig som en mand og løber med papiret i munden hele første halvleg. Sådan synes jeg egentligt, at det var flere gange i går. Han bliver slagtet, men overdriver sgu sjældent i situationerne. Han virker virkelig sympatisk. På trods af tilhørsforhold må man bare nyde ham som spiller - tænk hvis han var Real Madrid-spiller!


Jeg har også kæmpe respekt for den lille troldmand. Jeg synes dog at det var et douchebag-move at han skulle hive trøjen af, og stå og fremvise den sådan foran Bernabeu's tilhængere efter målet. Jeg synes at Messi på sine ældre dage er blevet mere usympatisk, og det er fandme synd.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #42 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Referat: Utilgiveligt

LasseRMD skrev:

Sebberg skrev: Jeg bliver simpelthen også nødt dedikere min største respekt til Messi, selvom det er hårdt efter dagens kamp.

Den mand er jo helt igennem vanvittigt. Det ér en ting, men han er sgu også bare ret sej. Han får en albue i hovedet og bløder kraftigt, men der er virkelig ikke meget bitching i situationen. Han rejser sig som en mand og løber med papiret i munden hele første halvleg. Sådan synes jeg egentligt, at det var flere gange i går. Han bliver slagtet, men overdriver sgu sjældent i situationerne. Han virker virkelig sympatisk. På trods af tilhørsforhold må man bare nyde ham som spiller - tænk hvis han var Real Madrid-spiller!


Jeg har også kæmpe respekt for den lille troldmand. Jeg synes dog at det var et douchebag-move at han skulle hive trøjen af, og stå og fremvise den sådan foran Bernabeu's tilhængere efter målet. Jeg synes at Messi på sine ældre dage er blevet mere usympatisk, og det er fandme synd.


pbs.twimg.com/media/C-IOsVfXUAUddC8?format=jpg&name=large

Et historisk mål og en ikonisk fejring af en spiller der fortjener applaus - som nogen Real Madrid fans på stadion så fint gav ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Sebberg, Sahinovic, Fondo_Sur, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #43 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Referat: Utilgiveligt
Fantastisk kamp i går, og jeg står tilbage med en kæmpe respekt for begge hold! Det er fandme hvad Clasico handler om - ikke for meget taktik, men bare fuld fart fremad med til tider fantastisk fodboldspil og vanvittige detaljer. Clasico handler ikke kun om 3 point, men i den grad også om at underholde millioner af seere, og derved eksponere La Liga, og det må man sige, at de gjorde.

Derudover var det lækkert, at kampen var spillet fair uden dives, for megen gestikuleren til dommeren eller andre usympatiske situationer, som man har set så mange gange før. Dommerens præstation er noget af det bedste jeg kan huske i en Clasico. Isoleret set var der straffe til Ronaldo og rødt til Casemiro, men i en så stor kamp skal der mere til før man vælger at påvirke kampen så drastisk.

Desuden skal Real Madrid have ros for, at blive ved med at angribe selvom de var 10 mand med et resultat i hånden. Det viste klasse.

Messi var forskellen i aftes, og begge hold kan være stolte af deres indsats.

Jeg tror hverken Real Madrid eller Barca vinder alle deres resterende kampe, men alt kan sgu ske i fodbold.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Abefar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #44 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Referat: Utilgiveligt

Kimbo skrev:

Kassow-Rossing skrev:

asp3200 skrev:

Sebberg skrev: I øvrigt er vi vel derhenne, hvor vi en gang for alle kan konstatere, at Zidane ikke er nogen god fodboldtræner. I hvert fald ikke endnu.

Han har verdens bedste spillertrup - i hvert fald hvis du spørger mig - og det er naturligvis svært at fucke up, omend gårsdagens præstation da var et godt forsøg. Jeg ville så gerne se en fremragende træner arbejde med den trup, selvom Perez sjældent lader dem det.


Han er en skandale, ingen taktisk sans og nosser som stiller op med en skadet Bale uanset om der er sponsor/perez bag, så træd dog i karakter og spil med Asensio fra start eller 4-4-2 med Isco.

Jeg ville faktisk miste al respekt for Zidane, hvis han pludselig gik imod sine løfter til os fans. Han lovede fra sæsonstart at når BBC var kampklar, så ville de spille. Jeg har respekt for at han er en mand af sit ord. Også selvom det koster point.
.

Undskyld mig men det er da helt tosset sagt det der. Bale er jo aldrig 100% klar, selvfølgelig skal han ikke spille bare fordi Zidane har liret noget lort af tidligere på sæsonen for at please Perez


Nej det er ikke helt tosset sagt. Zidane gav os et løfte og nu holder han det.

Jeg havde også foretrukket at han havde sat Isco på banen og Bale på bænken. Det sagde jeg inden kampstart og det sagde jeg også da vi førte 1-0. Alligevel synes jeg godt man kan have respekt for en mand, som holder sit ord.

Læg mærke til det jeg skriver: Essensen er ikke at Isco var på bænken men at Zidane er en mand af ære.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #45 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Referat: Utilgiveligt
Viste han den ikke frem foran de få Barca-tilhængere, der var medrejst?

I øvrigt er jeg ikke på linje med dem, der mener at mesterskabet er tabt, og heller ikke dem, der mener, det bliver "meget svært". Vi spillede elendigt igår, og kunne være slået af selv Malaga på en af deres gode dage(som jo netop også har en fantastisk målmand). Jeg synes, at vi i flere vigtige kampe har været urimeligt uskarpe og det er en blanding af det, og modstandernes målmænd, der topper mod os, som gør at vi ikke ser særlig suveræne ud på målscoren - på målchancer er vi til gengæld suveræne både mod Barca og Bayern. Tænk sig, hvis vi havde samme gamle skarpe angreb. Så var der ingen tvivl og vi kunne have vundet kampene stort, og vi ville være lovprist som det bedste hold, der først udraderede Bayern og så Barca!

Men hvis og hvis.. Hvis nu Vidal var blevet smidt ud tidligt i 2. halvleg, havde vi kørt Bayern over. Hvis nu vi havde fået straffe efter 2 min mod Barca.. Man kan også vende dem om: hvad nu hvis Vidal havde scoret til 2-0 på straffe, hvad nu hvis Case havde fået rødt i 1. halvleg mod Barca? Man kan ikke bruge alle de "hvis'er" til noget, men det er klart, at de har været til vores ulempe, idet vi først er blevet snydt, sidenhen fået en fordel, og så husker medierne kun den sidste hændelse og så er dommerne pludselig på vores side. Det er skidt, fordi dommerne bliver påvirkede af medierne, selvom de ikke vil indrømme det. Det er efterhånden tragisk, så mange straffespark, vi er blevet snydt for i denne sæson, især CR7! Men sådan er spillet.

Når nu vi nåede bunden igår, så er det da en trøst, at Barca toppede i kampen igår, og medmindre de holder niveau, ser jeg dem fejle mindst én gang mere. Vi må fejle med én uafgjort, og ellers lave samme fejl som Barca i de resterende kampe. Det skal og må vi kunne gøre, også selvom vi har Valencia hjemme, som den største udfordring. Vi skal hive 2 pokaler hjem og det skal kunne lade sig gøre! (Sad der noget træthed i benene efter 120 min. i midtugen? Det var mange af de samme spillere!)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #46 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Referat: Utilgiveligt

Kassow-Rossing skrev:

Kimbo skrev:

Kassow-Rossing skrev:

asp3200 skrev:

Sebberg skrev: I øvrigt er vi vel derhenne, hvor vi en gang for alle kan konstatere, at Zidane ikke er nogen god fodboldtræner. I hvert fald ikke endnu.

Han har verdens bedste spillertrup - i hvert fald hvis du spørger mig - og det er naturligvis svært at fucke up, omend gårsdagens præstation da var et godt forsøg. Jeg ville så gerne se en fremragende træner arbejde med den trup, selvom Perez sjældent lader dem det.


Han er en skandale, ingen taktisk sans og nosser som stiller op med en skadet Bale uanset om der er sponsor/perez bag, så træd dog i karakter og spil med Asensio fra start eller 4-4-2 med Isco.

Jeg ville faktisk miste al respekt for Zidane, hvis han pludselig gik imod sine løfter til os fans. Han lovede fra sæsonstart at når BBC var kampklar, så ville de spille. Jeg har respekt for at han er en mand af sit ord. Også selvom det koster point.
.

Undskyld mig men det er da helt tosset sagt det der. Bale er jo aldrig 100% klar, selvfølgelig skal han ikke spille bare fordi Zidane har liret noget lort af tidligere på sæsonen for at please Perez


Nej det er ikke helt tosset sagt. Zidane gav os et løfte og nu holder han det.

Jeg havde også foretrukket at han havde sat Isco på banen og Bale på bænken. Det sagde jeg inden kampstart og det sagde jeg også da vi førte 1-0. Alligevel synes jeg godt man kan have respekt for en mand, som holder sit ord.

Læg mærke til det jeg skriver: Essensen er ikke at Isco var på bænken men at Zidane er en mand af ære.


Jeg forstår godt hvad du mener, og på sin vis er jeg enig.. Men.. Nogle gange må man også bare erkende, at man har taget noget så grueligt fejl! Bale er ikke til en startplads, og selv hans plads på bænken burde være i farezonen med det, han har leveret!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #47 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Referat: Utilgiveligt

LasseRMD skrev:

Sebberg skrev: Jeg bliver simpelthen også nødt dedikere min største respekt til Messi, selvom det er hårdt efter dagens kamp.

Den mand er jo helt igennem vanvittigt. Det ér en ting, men han er sgu også bare ret sej. Han får en albue i hovedet og bløder kraftigt, men der er virkelig ikke meget bitching i situationen. Han rejser sig som en mand og løber med papiret i munden hele første halvleg. Sådan synes jeg egentligt, at det var flere gange i går. Han bliver slagtet, men overdriver sgu sjældent i situationerne. Han virker virkelig sympatisk. På trods af tilhørsforhold må man bare nyde ham som spiller - tænk hvis han var Real Madrid-spiller!


Jeg har også kæmpe respekt for den lille troldmand. Jeg synes dog at det var et douchebag-move at han skulle hive trøjen af, og stå og fremvise den sådan foran Bernabeu's tilhængere efter målet. Jeg synes at Messi på sine ældre dage er blevet mere usympatisk, og det er fandme synd.


Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg synes faktisk ikke, at det var et douchebag-move. Den mand ejede gårsdagens kamp, og det var egentligt en måde at sige: "glem ikke det her navn".
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #48 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Referat: Utilgiveligt

Kratmus skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Kimbo skrev:

Kassow-Rossing skrev:

asp3200 skrev:

Sebberg skrev: I øvrigt er vi vel derhenne, hvor vi en gang for alle kan konstatere, at Zidane ikke er nogen god fodboldtræner. I hvert fald ikke endnu.

Han har verdens bedste spillertrup - i hvert fald hvis du spørger mig - og det er naturligvis svært at fucke up, omend gårsdagens præstation da var et godt forsøg. Jeg ville så gerne se en fremragende træner arbejde med den trup, selvom Perez sjældent lader dem det.


Han er en skandale, ingen taktisk sans og nosser som stiller op med en skadet Bale uanset om der er sponsor/perez bag, så træd dog i karakter og spil med Asensio fra start eller 4-4-2 med Isco.

Jeg ville faktisk miste al respekt for Zidane, hvis han pludselig gik imod sine løfter til os fans. Han lovede fra sæsonstart at når BBC var kampklar, så ville de spille. Jeg har respekt for at han er en mand af sit ord. Også selvom det koster point.
.

Undskyld mig men det er da helt tosset sagt det der. Bale er jo aldrig 100% klar, selvfølgelig skal han ikke spille bare fordi Zidane har liret noget lort af tidligere på sæsonen for at please Perez


Nej det er ikke helt tosset sagt. Zidane gav os et løfte og nu holder han det.

Jeg havde også foretrukket at han havde sat Isco på banen og Bale på bænken. Det sagde jeg inden kampstart og det sagde jeg også da vi førte 1-0. Alligevel synes jeg godt man kan have respekt for en mand, som holder sit ord.

Læg mærke til det jeg skriver: Essensen er ikke at Isco var på bænken men at Zidane er en mand af ære.


Jeg forstår godt hvad du mener, og på sin vis er jeg enig.. Men.. Nogle gange må man også bare erkende, at man har taget noget så grueligt fejl! Bale er ikke til en startplads, og selv hans plads på bænken burde være i farezonen med det, han har leveret!


Jeg forventer også (håber i hvert fald) at Zidane laver sin holdning om til sommer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce