Mesterskabskampen åben - her er slutprogrammet

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

En række tåbelige beslutninger på og uden for banen førte i går til et nederlag på 2-3 til Barcelona og dermed blev der atter åbnet helt op for mesterskabskampen i LaLiga.

De to hold er nu a points, men Real Madrid har en kamp til gode og til gengæld er Barcelona bedst indbyrdes og derfor er der ikke plads til fejltrin resten af sæsonen.

Real Madrid kan fortsat afgøre det selv, men af de resterende 6 kampe, har man kun to på hjemmebane og det er mod hold som Valencia og Sevilla, mens man skal på udebane mod Deportivo, Granada, Celta (den udsatte kamp, red.) og Málaga.

For Barcelonas vedkommende er der fem kampe tilbage og her har man hjemmebane i 3, nemlig mod Osasuna, Villarreal og Eibar, mens man skal på udebane mod Espanyol og Las Palmas.

Real Madrid kan tåle at spille en kamp uafgjort, hvis de resterende vindes og de to klubbers kamp-programmer ser således ud:

Runde 34:

Deportivo – Real Madrid

Barcelona – Osasuna

Runde 35:

Real Madrid – Valencia

Espanyol – Barcelona

Runde 36:

Granada – Real Madrid

Barcelona – Villarreal

Runde 37:

Real Madrid – Sevilla

Las Palmas – Barcelona

Runde 21:

Celta – Real Madrid

Runde 38:

Málaga – Real Madrid

Barcelona - Eibar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Zyconith
Jeg tror på et mesterskab, dog knebent. Uafgjort på udebane hos Celta (heldigt at de har to kampe mod ManUtd), derudover 15 pt. til både RMD og FCB.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af madrid2000
Hvis vi er topmotiverede og disciplinerede, så skal vi nok vinde resterende kampe, da de andre hold vi møder stort set ikke noget at spille for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af asp3200
Vi skal nok dumme os nogle gange. Igår var chancen og imod at.madrid men der fejles igen og igen. Både fra Anfører og Træneren især.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #5 af LasseRMD
Jeg tror Barca smider point mod enten Espanyol, Villarreal eller Las Palmas. Jeg tror dog også vi smider point, men det kan være til hvilket som helst hold (eller flere) af vores tilbageværende modstandere. Puhaaaaa, det bliver nervepirrende....

Det allervigtigste er dog at vi har det hele i vores egne hænder!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #6 af Kimbo
Det skal nok gå. Barca er komplet ustabile i år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #7 af Fondo_Sur
Er Barca motiverede til deres kommende kampe? Det tror jeg godt nok de er. De har ellers nogle kampe, hvor de kunne miste point, men nu tror jeg ikke at det bliver aktuelt.

Som sagt: jeg tror først på mesterskabet efter vi ligger nr. 1 efter 38. runde. Jeg kan ikke være andet end pessismistisk med disse takter der pt. er vist og i tidligere år.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #8 af Brylle
Holdet er langt bedre end de resterende modstandere, så på den front er jeg ikke bekymret. Det er helt op til spillerne og Zidane selv om ligaen skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #9 af Dios

asp3200 skrev: Vi skal nok dumme os nogle gange. Igår var chancen og imod at.madrid men der fejles igen og igen. Både fra Anfører og Træneren især.


Du er med på, at du ikke spiller computer ikke? Det er mennesker, og mennesker fejler og sådan vil det altid være.

Dine indlæg bliver sgu en anelse for trivielle!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #10 af Kimbo

Fondo_Sur skrev: Er Barca motiverede til deres kommende kampe? Det tror jeg godt nok de er. De har ellers nogle kampe, hvor de kunne miste point, men nu tror jeg ikke at det bliver aktuelt.

Som sagt: jeg tror først på mesterskabet efter vi ligger nr. 1 efter 38. runde. Jeg kan ikke være andet end pessismistisk med disse takter der pt. er vist og i tidligere år.

Barca sejlede allerede i kampen efter deres ellers imponerende comeback mod PSG, jeg tror de mister flere point

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #11 af Donmanuello
Hvilke tåbelige beslutninger udenfor banen menes der i artiklen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #12 af ChrillRM14
Alvoren er formentlig begyndt at melde sig hos RM-spillerne. De ved, at de har det i egne hænder, men at kampene bare skal vindes nu - koste hvad det vil. Jeg tror, der er god moral og god motivation fra spillernes side af. Vi har stadig the upper hand, for vi kan egenhændigt afgøre det. Jeg tror ikke, det er 50/50. Jeg tror, vi har rigtig chancer for det.
Enten dét eller gummiben... Får de det, så har vi jo heller ikke fortjent det

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce