Verratti er fortsat en mulighed

6 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid jagter fortsat forstærkninger til den centrale midtbane og her er Marco Verratti stadig et varmt emne.

Den italienske midtbanespiller er gået fra ”Jeg forlader ikke Paris SG” til repræsentantens ord ”Verratti vil hellere vinde titler end at tjene mange penge” og mange regner det for givet, at Verratti er fortid i den franske hovedstad til sommer.

Dette års Champions League viste, at der fortsat er lang vej for at Paris SG kan kalde sig en europæisk stormagt og Marco Verratti synes ikke længere indstillet på at vente og der er nok af bejlere til den dygtige midtbanemand, som angiveligt skal have bud fra klubber som Juventus og Barcelona og altså Real Madrid.

Florentino Pérez´ gode forhold til PSG-præsident, Al Khelaïfi, kan blive afgørende, men ifølge spanske Don Balón er det også en svær handel at gennemføre, fordi italienerens lønkrav angiveligt er ganske voldsomme og ligger i samme leje som Sergio Ramos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af asp3200
Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, zigriaosmani

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Verratti er fortsat en mulighed

asp3200 skrev: Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)


Hvad med Alaba?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #4 af Vinícius

BBB skrev:

asp3200 skrev: Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)


Hvad med Alaba?!


Jeg vil tro Alaba er mere urealistisk end at købe Lewa.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #5 af nono
Besvaret af nono på emne Verratti er fortsat en mulighed
Jeg havde virkelig håbet på, og regnet med, at forummets ubegribelig og evindelige higen efter "Gago 2.0" ville forstumme efter PSGs vanære på Nou Camp. Veratti var som en hund i et spil kegler og for mig demonstrerede han med al tydelighed at han ikke er manden som Real Madrid står og mangler hvis vi gerne vil dominere opgørerne mod vores nærmeste rival Barcelona.

Man kan simpelthen ikke regne med niveauet i hverken den franske eller italienske liga. Jeg har ingen tillid til ham. Kroos, Modric, Kovacic og Isco er alle bedre i mine øjne.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Verratti er fortsat en mulighed
Verratti er vel den eneste midtbanespiller, som egentlig ville kunne forstærke den, uden det går udover balancen, defensiven eller offensiven. Han er klart bedst på 8'er positionen, men har altid haft et ønske om, at se ham på 6'er positionen i Real Madrid.

Han er helt igennem en fantastisk spiller, men jeg vil have ham på et forkert grundlag. Jeg vil bare ikke se ham for vores konkurrenter, og jeg ved ikke hvem han skulle slå af på vores hold. Han er vel en anelse for offensiv på 6'er positionen, når nu vores 3 forreste ikke rigtig løber mange defensive meter. Kroos er den eneste spiller som kan sætte tempoet i spillet med en lang aflevering, og Modric' arvtager synes jeg vi har på bænken i form af Kovacic.

Han ville dog passe perfekt ind i min idealopstilling som 6'er, men det er ikke ligefrem realistisk, som det ser ud nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #7 af YunisTaker
Nej tak til Verratti. Mener ikke der er behov for ham, selvom han er en rigtig god fodboldspiller.

Til dem der nævner Alaba, hvorfor? Han ville aldrig slå Marcelo af, og tror ikke han har lyst til at være andet valg.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #8 af asp3200

BBB skrev:

asp3200 skrev: Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)


Hvad med Alaba?!


Håbede engang, men han har lige fornyet desværre. Men tænk hvad Alaba, Verratti og De Gea + evt Hazard eller Dybala kunne hæve vores niveau til. Alle kunne jo udskiftes og holdet ville ikke falde i niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #9 af mohbar
hvorfor ikke Kante ....?
Følgende bruger(e) sagde tak: nono

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #10 af Kassow-Rossing

asp3200 skrev:

BBB skrev:

asp3200 skrev: Køøøøøøøøb. Ham + De Gea så er jeg altid glad;)


Hvad med Alaba?!


Håbede engang, men han har lige fornyet desværre. Men tænk hvad Alaba, Verratti og De Gea + evt Hazard eller Dybala kunne hæve vores niveau til. Alle kunne jo udskiftes og holdet ville ikke falde i niveau.



Hvor ville du placere Morata, Ronaldo, Isco, Asensio og Kovacic?

Ja til DDG og Hazard. Veratti oveni hatten virker måske en tand for dyr men drømmetænkning er naturligvis også i orden :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #11 af Neye
Besvaret af Neye på emne Verratti er fortsat en mulighed

Dios skrev: Verratti er vel den eneste midtbanespiller, som egentlig ville kunne forstærke den, uden det går udover balancen, defensiven eller offensiven. Han er klart bedst på 8'er positionen, men har altid haft et ønske om, at se ham på 6'er positionen i Real Madrid.

Han er helt igennem en fantastisk spiller, men jeg vil have ham på et forkert grundlag. Jeg vil bare ikke se ham for vores konkurrenter, og jeg ved ikke hvem han skulle slå af på vores hold. Han er vel en anelse for offensiv på 6'er positionen, når nu vores 3 forreste ikke rigtig løber mange defensive meter. Kroos er den eneste spiller som kan sætte tempoet i spillet med en lang aflevering, og Modric' arvtager synes jeg vi har på bænken i form af Kovacic.

Han ville dog passe perfekt ind i min idealopstilling som 6'er, men det er ikke ligefrem realistisk, som det ser ud nu.


Jeg er sådan set enig i dine betragtninger. Som 6´er kan vi bruge ham (hvis han vil skoles) men han kan ikke gøre nogen signifikant forskel i forhold til de spillere vi har i forvejen og i den lys bliver han endda meget dyr
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #12 af Neye
Besvaret af Neye på emne Verratti er fortsat en mulighed

mohbar skrev: hvorfor ikke Kante ....?


Han var den 6´er jeg helst så vi hentede

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce