Spansk presse: Morata nægtede at give hånd til Zidane
Nu har jeg gentagende gange set dig dele links/artikler hvor der bliver skrevet på spansk, og nu er vi alle herinde blevet gjort opmærksomme på at du kan sproget og det er helt sikkert pisse sejt, men jeg har på fornemmelsen at det er de færreste der kan være med, kan du så ikke som minimum dele links hvor der enten bliver skrevet på engelsk eller dansk fremover? Intet ondt, det er bare så vi alle kan være med.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: @Hugol
Nu har jeg gentagende gange set dig dele links/artikler hvor der bliver skrevet på spansk, og nu er vi alle herinde blevet gjort opmærksom på at du kan sproget og det er helt sikkert pisse sejt, men jeg har på fornemmelsen at det er de færreste der kan være med, kan du så ikke som minimum dele links hvor der enten bliver skrevet på engelsk eller dansk fremover? Intet ondt, det er bare så vi alle kan være med.
Ik for noget, men det tager altså to sekunder at få en ok forståelse på google translate.
Zidane udtalte bare omkring Morata, at spilleren ikke var sur på Zidane, men at det drejede sig om noget andet, samt at Morata bliver.
Har valgt at takke af på forum!
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hugol skrev:
Sahinovic skrev: @Hugol
Nu har jeg gentagende gange set dig dele links/artikler hvor der bliver skrevet på spansk, og nu er vi alle herinde blevet gjort opmærksom på at du kan sproget og det er helt sikkert pisse sejt, men jeg har på fornemmelsen at det er de færreste der kan være med, kan du så ikke som minimum dele links hvor der enten bliver skrevet på engelsk eller dansk fremover? Intet ondt, det er bare så vi alle kan være med.
Ik for noget, men det tager altså to sekunder at få en ok forståelse på google translate.
Zidane udtalte bare omkring Morata, at spilleren ikke var sur på Zidane, men at det drejede sig om noget andet, samt at Morata bliver.
Som udgangspunkt bringer man minimum et par linjer, hvis man bringer et link til en spansk artikel. Er det ikke værd at bruge ét minut på at oversætte, så er det nok heller ikke så vigtigt.
Anyway, næste gang jeg linker skal jeg nok huske at oversætte for jeg vil altid linke til artikler for at understøtte mine argumenter.
Det der så er sjovt er, at folk ikke har bidt mærke i, at Zidane udtalte at Morata skal blive i Madrid !
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Ik for noget, men det tager altså to sekunder at få en ok forståelse på google translate ..."
Men det er nok bare min fortolkning.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...