Også Bale meldes klar til Champions League

9 år 3 måneder siden #13 af Kassow-Rossing

El_Juan skrev:

Kassow-Rossing skrev: Når vi nu er ved gætterierne.

Jeg gætter James kommer ind fra bænken og scorer.

Han skal vist bare være glad hvis han får lov til at varme op. På banen kommer han næppe.

Hellere James end Bale. Jeg vil gerne vinde finalen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #14 af Halamadrid1411
Jeg tror faktisk, at James kunne gøre rigtig ondt på Juve. James slår nogle knivskarpe indlæg, som vel ret beset er det, der kræves, hvis man skal overliste det gamle ægtepar i Juves midterforsvar.

9 år 3 måneder siden #15 af Matamoro
.................Navas...............
Carvajal Varane Ramos marcelo
..................Casemiro.....................
...........Modric.........Kroos..............
...........Isco............Asensio.........
.................Ronaldo.................

Vi skifter Bale og Vasquez ind når vi fører 3-0

9 år 3 måneder siden #16 af Dios

Matamoro skrev: .................Navas...............
Carvajal Varane Ramos marcelo
..................Casemiro.....................
...........Modric.........Kroos..............
...........Isco............Asensio.........
.................Ronaldo.................

Vi skifter Bale og Vasquez ind når vi fører 3-0

Var det ikke dig der absolut ville have BBC fra start af? :D

Der er ihvertfald ikke meget kontra bold over det hold.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 3 måneder siden #17 af asp3200
Hvis bale starter inde så boykotter jeg den finale. Det vil simpelthent være groteskt og en våd søndags berlingske i iscos ansigt.

Han kan komme ind i 90 minut når tiden skal trækkes.

9 år 3 måneder siden #18 af ChrillRM14

asp3200 skrev: Hvis bale starter inde så boykotter jeg den finale. Det vil simpelthent være groteskt og en våd søndags berlingske i iscos ansigt.

#CutForDisco

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #19 af asp3200

ChrillRM14 skrev:

asp3200 skrev: Hvis bale starter inde så boykotter jeg den finale. Det vil simpelthent være groteskt og en våd søndags berlingske i iscos ansigt.

#CutForDisco

no isco, no disco

9 år 3 måneder siden #20 af Madrid777
Jeg håber så inderligt, at man vil spille 4-4-2 med Casemiro, som 6´er Kroos og Modric, som 8´ere og så Isco som 10´er - Det ville være den ideele startopstilling fordi så kan man bryde Juventus klamme og ekstremt stærke forsvar.

9 år 3 måneder siden #21 af DaRamos
Jeg kunne sagtens se Bale som starter i CL-finalen. Samme system som nu, med diamanten på midten med Casemiro, Kroos, Modric og Disco, men med Bale og Ronaldo i front i stedet for Benzema og Ronaldo. Dette kræver dog at Bale er fuldstændig klar. For mig at se, er Benzema en lottokupon. Han kan spille som en drøm, men nogle gange er han helt væk.

9 år 3 måneder siden #22 af Sebberg

DaRamos skrev: Jeg kunne sagtens se Bale som starter i CL-finalen. Samme system som nu, med diamanten på midten med Casemiro, Kroos, Modric og Disco, men med Bale og Ronaldo i front i stedet for Benzema og Ronaldo. Dette kræver dog at Bale er fuldstændig klar. For mig at se, er Benzema en lottokupon. Han kan spille som en drøm, men nogle gange er han helt væk.

Jeg er som udgangspunkt enig. Jeg synes, at vi skal holde os til at starte med Benzema og Ronaldo, men hvis Bale endelig skal spille, så skal det være på Benzemas bekostning.

Det betyder nemlig, at vi stadig bibeholder vores 4-4-2, og det netop den, der har været med til at forme den succes, som holdet har reddet på i de seneste måneder. Det vil samtidig være den samme konstellation, som vi spillede med i 0-3 sejren over Atlético i efteråret, og der fungere Bale og Ronaldo helt perfekt som de to frontangribere.

9 år 3 måneder siden #23 af El Rojo
Det er skræmmende, at vi er så mange der overvejer som en seriøs mulighed, at Bale starter på lørdag. En mand der ikke har spillet en hel kamp siden starten af april, og som endda var inde i (endnu) en dårlig periode inden skaden. Hans direkte konkurrent til en startplads er selvfølgelig Isco, som af flere der ved hvad de snakker om, er blevet udråbt til den bedste fodboldspiller i verden i april. Det er jo fuldstændig utænkeligt, at det ville være et tvivlsspørgsmål andre steder. Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig det.

Det ville i mine øjne være idioti at lade Bale starte i stedet for Isco. Det samme ville det i øvrigt være, at lade ham starte i stedet for Benzema. Det er mig ubegribeligt, at folk tror, at vi med succes kan spille Bale og Ronaldo på toppen. Ingen af dem kan modtage bolden med ryggen mod mål, og vores spil ville blive helt dræbt af sådan en start11'er. Som om Juve ikke er for kloge til at lade os spille på kontraangreb. Heldigvis tror jeg ikke det bliver relevant, jeg er sikker på Benzema starter på lørdag.

Carvajal burde være sikker, Isco's plads er den eneste jeg er nervøs for. Og det er jeg virkelig. Kom nu Zidane!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Dios, Sahinovic

9 år 3 måneder siden #24 af Neye
Zidane siger på pressemøde (direkte adspurgt til Isco eller Bale); "hvorfor ikke begge to"

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f556c8b45c8.html

Det er da nye toner og som må være på bekostning af Benzema, hvis der er substans i den udtalelse
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum