Spanske rygter: Real Madrid-truppen, hvis Zidane får lov til at bestemme....

6 år 9 måneder siden #25 af Sahinovic
Svært at gøre sig klog på De Gea handlen lige på nuværende tidspunkt. Jeg kan godt forstå hvis han vælger at blive et år yderligere i Manchester United, for det er da ikke helt et kedeligt projekt Mourinho har sat gang i, og det ser ud til at de yderligere vil bruge €230 millioner på køb af spillere til den kommende sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #26 af Daniel

Pelle skrev:

Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.


Jeg kunne faktisk godt se muligheder for, at smide Bale over i venstre side, som han helt klart foretrækker. Det skal dog ikke være på bekostning af Isco, og det vil ikke være i en 4-3-3 formation. Jeg synes, kabalen er svær at få til at gå op, men jeg forstår godt depressionen omkring Bales fortsatte færden i Real. Det vil utvivlsomt bekomme både Bale og Real bedst, hvis han tog tilbage til England.


Min anke ved at smide Bale over på venstrekanten: Marcelos rolle? Brasilianeren er indiskutabelt verdens bedste offensive venstreback, og det frygter jeg, vil komme til udtryk i mindre grad med Bale på venstrekanten. Jeg foretrækker egentlig det nuværende setup, hvor Isco er at finde i start 11'eren over Bale. Carvajal og Marcelo er simpelthen for dygtige på banens sidste tredjedel til ikke at spille med indadvente kanter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #27 af Kassow-Rossing
Man kan helt klart godt argumentere for at United er i fremgang og at det er et spændende projekt, som de har gang i. Eller som de har haft gang i siden de ansatte David Moyes.

Spørgsmålet er at De Gea tror på at projektet kan gå hele vejen til verdenseliten eller om han efterhånden har set dem sige det samme hvert år: Næste år bliver vi gode!

De er nu lykkes med at 'stige' fra 5. pladsen til 6. pladsen.

Når alt dette er skrevet, så tror jeg også på at United nok skal blive bedre og bedre. Måske ikke hver sommer men jeg føler mig fortsat stensikker på at Premier League kommer til at dominere Europa om et årti.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #28 af Pelle
@Daniel

Du tænker, at der ikke er plads til Marcelo, da Bale nødigt trækker ind i banen? Det kan der hvert fald sagtens være noget om. Synes den er svær. Det er bestemt ingen hemmelighed, at jeg inderligt ønsker, at Bale får succes i Real, men jeg ser det bare ikke ske. Hans enormt mange skader hjælper bestemt heller ikke på det.

Hvis vi fortsætter med 4-4-2, ser jeg ingen andre udveje, end at Benzema udskiftes. For når Ronaldo rammer en off-day, så er der Benzema til at score målene, og det er han simpelthen ikke dygtig nok til. Jeg er med på, at hans samarbejde med Ronaldo er godt, men det er jo ikke Cole/Yorke, vi er ude i :-)

I denne sæson har der været mange målscorere, men det er jo ingen garanti, at eksempelvis Ramos fortsætter med sine mange hovedstødsmål i næste sæson. Jeg tror egentlig bare, at jeg ønsker mig en mere træfsikker angriber.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #29 af Fondo_Sur
Real Madrid skal imponere enhver i Champions League finalen. Så håber vi at De Gea skifter til det eneste rigtige, for os, for ham, for spanske mesterskaber til Real Madrid.

Jeg ser virkeligt frem til den finale, som jeg tror kan være en afgørende faktor i forhold til sommerens transfervindue.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #30 af Sahinovic
Kampe uden Ronaldo i 2016/2017:

La Liga:
- Real Sociedad 0 - 3 Real Madrid
- Real Madrid 2 - 1 Celta Vigo
- Espanyol 0 - 2 Real Madrid
- Real Madrid 3 - 2 Deportivo
- Eibar 0 - 4 Real Madrid
- Leganes 2 - 4 Real Madrid
- Deportivo 2 - 6 Real Madrid
- Granada 0 - 4 Real Madrid

Copa Del Rey:
Real Madrid 3 - 0 Sevilla (jeg ved ikke om der er flere, men tog kun Sevilla med grundet niveauet)

Det med at Real Madrid eventuelt skulle være i fare hvis Ronaldo rammer en off-day er der ingen hold i, vi har vundet og scoret masser af mål uden Ronaldo.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #31 af Halamadrid1411

Sahinovic skrev: Kampe uden Ronaldo i 2016/2017:

La Liga:
- Real Sociedad 0 - 3 Real Madrid
- Real Madrid 2 - 1 Celta Vigo
- Espanyol 0 - 2 Real Madrid
- Real Madrid 3 - 2 Deportivo
- Eibar 0 - 4 Real Madrid
- Leganes 2 - 4 Real Madrid
- Deportivo 2 - 6 Real Madrid
- Granada 0 - 4 Real Madrid

Copa Del Rey:
Real Madrid 3 - 0 Sevilla (jeg ved ikke om der er flere, men tog kun Sevilla med grundet niveauet)

Det med at Real Madrid eventuelt skulle være i fare hvis Ronaldo rammer en off-day er der ingen hold i, vi har vundet og scoret masser af mål uden Ronaldo.


Ronaldos betydning i de virkelig store kampe er uvurderlig. Ronaldos blotte tilstedeværelse kommer til at få stor betydning i finalen qua. den opmærksomhed, som han får fra modstanderen. Der er endvidere en KÆMPE forskel mellem de hold du lister op og så Juventus. Tror du, at vi kunne have været undværet Ronaldos mål mod henholdsvis Bayern, henholdsvis Atletico?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #32 af Sahinovic
Halamadrid1411 skrev:

Tror du, at vi kunne have været undværet Ronaldos mål mod henholdsvis Bayern, henholdsvis Atletico?


Nej det kunne vi ikke, men han var jo med?

Du bider dig fast i Ronaldos mål, uden egentligt at tænke over hvordan kampen eventuelt kunne have forløbet uden ham på banen? Pointen var også, at vi har scoret mange mål og vundet samtlige kampe uden Ronaldo, og samtidig har vi spillet det bedste fodbold uden ham, derfor har jeg aldrig forstået hvordan man kan have en så firkantet holdning, at hvis Ronaldo ikke er med/har en off-day så scorer Real Madrid ikke mange mål, det har engang været så slemt herinde at man frygtede den dag Ronaldo gik på pension, for hvor skulle målene dog komme fra? Ja, gad vide.

Det er ikke for at starte den helt store Real Madrid uden Ronaldo debat, men det er bare selve holdningen som jeg finder yderst mærkværdig.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #33 af Neye

Pelle skrev:

Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.


Jeg kunne faktisk godt se muligheder for, at smide Bale over i venstre side, som han helt klart foretrækker. Det skal dog ikke være på bekostning af Isco, og det vil ikke være i en 4-3-3 formation. Jeg synes, kabalen er svær at få til at gå op, men jeg forstår godt depressionen omkring Bales fortsatte færden i Real. Det vil utvivlsomt bekomme både Bale og Real bedst, hvis han tog tilbage til England.


Der er en mulighed for at spille 4-2-3-1 (smal) men så bliver det på bekostning af 6 eren. Det er en gotisk knude at løse op, hvis Bare bliver

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #34 af Neye

Fondo_Sur skrev:

Neye skrev: Bliver helt trist over at rygtet taler om at Bare bliver. Så er vi ikke kommet videre og 4-3-3 er ikke stendød som den burde være.


Du skal nok indstille dig på at Bale bliver. Dette betyder dog ikke at 4-3-3 fortsætter, da jeg tror, at Bale vil brugt på flere måder i fremtiden.

Det er nok for svært at hente andre stjernespillere til klubben pt., hvorfor jeg tror at Bale bliver.

Omvendt kunne der være en fin chance for, at næste sæson bliver hans sidste, da man kunne hente en mere moden Mbappé på det tidspunkt. Og med Moratas formodede afgang, er timingen ikke lige for et Bale salg.


4-2-3-1 eller kan man bruge Bale som angriber i en 4-4-2.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #35 af ChrillRM14

Halamadrid1411 skrev:

Sahinovic skrev: Kampe uden Ronaldo i 2016/2017:

La Liga:
- Real Sociedad 0 - 3 Real Madrid
- Real Madrid 2 - 1 Celta Vigo
- Espanyol 0 - 2 Real Madrid
- Real Madrid 3 - 2 Deportivo
- Eibar 0 - 4 Real Madrid
- Leganes 2 - 4 Real Madrid
- Deportivo 2 - 6 Real Madrid
- Granada 0 - 4 Real Madrid

Copa Del Rey:
Real Madrid 3 - 0 Sevilla (jeg ved ikke om der er flere, men tog kun Sevilla med grundet niveauet)

Det med at Real Madrid eventuelt skulle være i fare hvis Ronaldo rammer en off-day er der ingen hold i, vi har vundet og scoret masser af mål uden Ronaldo.


Ronaldos betydning i de virkelig store kampe er uvurderlig. Ronaldos blotte tilstedeværelse kommer til at få stor betydning i finalen qua. den opmærksomhed, som han får fra modstanderen. Der er endvidere en KÆMPE forskel mellem de hold du lister op og så Juventus. Tror du, at vi kunne have været undværet Ronaldos mål mod henholdsvis Bayern, henholdsvis Atletico?

Enig.

Selvom 'b-holdet' har vist, at de kan spille sublim fodbold, som egentlig er ganske anderledes end måde, som 'a-holdet' spiller på, så har man også spillet nogle af sæsonens vigtigste OG bedste kampe med Ronaldo som omdrejningspunktet i offensiven. Men selvfølgelig kan man score uden Ronaldo, det klarer alverdens hold jo meget godt :D

Denne sæson er anderledes end de seneste mange: ikke ved, at Ronaldo er blevet overflødig og har tabt niveau, men at vi i stedet har fundet andre måder at spille på. Vi er ikke ensidige, men flersidige.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #36 af Hugol

Kassow-Rossing skrev:

Hugol skrev: The sun melder ud at De Gea ikke ønsker at rejse til Madrid og gerne vil blive i Man U


Jeg tror ikke du skal stole så meget på The Sun. For nyligt skrev de at de vidste, at De Gea havde sagt til ledelsen i United, at han ville skifte til Real Madrid.

www.thesun.co.uk/sport/football/3434468/...d-manchester-united/

Lesson to learn here = never trust the British gossips :)


Jeg vil så gerne vide, hvad der får dig til at tro de andre ikke også er fyldt med ren gossip ?

Når det så er sagt så kunne jeg godt tænke mig, hvad der får dig til at tro, vi har en stor chance i at købe De Gea. De Gea har en kontrakt der udløber i 2019 og han har al mulig grund til at blive i Man U, nu hvor de skal spille ChL, de har en stabil træner og de har vundet to titler. Der kommer masser af indkøb til klubben. Desuden skal man ej glemme, hvor De Gea kommer fra og han ønsker ikke at kaste brænde på en slukket ild, slet ikke nu, hvor Theo har skiftet til ærkerivalerne.

Man U vil ikke have problemer med at holde fast i De Gea overhovedet. De lavede et fax trick sidste år !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce