The Sun: Real Madrid vil betale 115 millioner € for Hazard
El_Juan skrev: Som kongen sagde... Det er The Sun...
Når det så er sagt, så magter jeg simpelthen ikke Hazard. Nuvel, han er en klassespiller og hans topniveau er sublimt (der er ingen tvivl om at han er en fantastisk spiller), men hans bundniveau er altså ikke særlig højt. Én ting er også presset og omgivelserne i en klub som Chelsea. Noget andet er Real Madrid. Presset er større, forventningerne er lige en tand større og bevågenheden er større. Og noget siger mig altså bare, at Hazard måske ikke helt har psyken til Real Madrid.
Hvis Hazard absolut skal hentes, så skal det være på bekostning af Bale. Så skal det være fordi man skiller sig af med Bale. Ellers vil jeg foretrække Mbappé eller Dybala. Selvfølgelig skal Real Madrid heller ikke spille med både Hazard, Bale, Ronaldo og Benzema fra start. Det er noget af det dummeste jeg længe har hørt...
Der skal vel også være plads til Isco. Så må vi spille uden Keylor, han skal jo også bare væk så hurtigt som muligt som flere pointerer.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Som kongen sagde... Det er The Sun...
Når det så er sagt, så magter jeg simpelthen ikke Hazard. Nuvel, han er en klassespiller og hans topniveau er sublimt (der er ingen tvivl om at han er en fantastisk spiller), men hans bundniveau er altså ikke særlig højt. Én ting er også presset og omgivelserne i en klub som Chelsea. Noget andet er Real Madrid. Presset er større, forventningerne er lige en tand større og bevågenheden er større. Og noget siger mig altså bare, at Hazard måske ikke helt har psyken til Real Madrid.
Hvis Hazard absolut skal hentes, så skal det være på bekostning af Bale. Så skal det være fordi man skiller sig af med Bale. Ellers vil jeg foretrække Mbappé eller Dybala. Selvfølgelig skal Real Madrid heller ikke spille med både Hazard, Bale, Ronaldo og Benzema fra start. Det er noget af det dummeste jeg længe har hørt...
Enig i at det bliver for meget med dem allesammen. Derfor skal Bale sendes den anden vej.
Men jeg bliver nødt til at anholde din kommentar om Hazard i Real Madrid. Jeg synes omvendt at han passer fremragende ind som menneske og som spiller. Meget bedre end Bale. Han kan være med på den aller fineste boldomgang samtidigt med, at han pludseligt kan accelerere og skabe en chance.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Men hvis vi alligevel skal lege med tanken, så skal både Bale og Benzema ud af vagten. Så har vi disse tre i offensiven
Ronaldo
Hazard - Isco
Det giver plads til fortsat at spille med disse på midtbanen
Modric - Kroos
Casemiro
Morata får 1/3 af tiden i stedet for Ronaldo når han skal spares/er skadet.
Asensio, James, Kovacic og Mariano kommer alle en lille tak tættere på startpladserne.
Forsvaret ligner (næsten) sig selv.
Sælg Lukas som jeg var stor fan af sidste sæson.
Sælg Bale og Benzema.
Det efterlader en trup med to færre offensive spillere og det samme antal defensive.
Danilo skal have en sæson mere til at bevise sit værd.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Bale har en teknik - eller mangel på samme - som gør, at han partout skal have oceaner af plads, fordi hans bevægelser er enorme.
Hazard har jo en helt anden spillestil, han kan vende i en telefonboks, hans driblinger er snævre, han arbejder ofte voldsomt dybt i banen for Chelsea, hvor han er med nede og erobre bolden på egen banehalvdel, og så har han et helt andet blik for spillet end Bale har.
Alt dette mener jeg tegner et helt klart billede af, at Hazard - baseret på egenskaber - passer perfekt ind på holdet.
"Maybe they hate me because I'm too good."
2) Nu skal vi ikke gøre Bale dårligere og mindre teknisk dygtig end han er. Om du hedder Bale eller Hazard, så er pladsen mindre i Spanien og uanset hvem du er, så kræver det en tilvænning.
Jeg har mine betænkeligheder omkring Hazard. Åbenlyst. Og som jeg allerede har sagt og gentaget, så er det jo ikke fordi jeg ikke er enig omkring hans fodboldkunnen.
El_Juan skrev: 1) Jeg anfægter ikke Hazards evner. Andet end hans bundniveau. Og det at han ikke har håndteret de svære tider i Chelsea særlig godt. Han skal løfte sig niveau - særligt sit budniveau betragteligt - hvis han skal kunne gøre sig i Real Madrid.
2) Nu skal vi ikke gøre Bale dårligere og mindre teknisk dygtig end han er. Om du hedder Bale eller Hazard, så er pladsen mindre i Spanien og uanset hvem du er, så kræver det en tilvænning.
Jeg har mine betænkeligheder omkring Hazard. Åbenlyst. Og som jeg allerede har sagt og gentaget, så er det jo ikke fordi jeg ikke er enig omkring hans fodboldkunnen.
Jeg er helt enig i punkt 1. Hans bundniveau er ikke noget at råbe hurra for. Men hvis du henviser til sidste sæson, så viste samtlige spillere fra Chelsea bundniveau, så det er måske lidt svært at klandre ham.
Jeg må bare erklære mig uenig i punkt 2. Der er en verden til forskel på Bale og Hazards teknik, og man kan næsten ikke underminere Bales teknik nok - den er altså virkelig forfærdelig. Han kan en masse - men hans tekniske evner kan ligge på et meget lille sted.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Lewandowski, Messi, Cavani og Aubameyang... Det er de fire spillere, der i sidste sæson formåede at komme over 30 mål i ligasammenhæng, Ronaldo sniger sig også over 30 hvis vi tager Champions League. med ;-)
HVIS Hazard bliver købt, så vil det jo aldrig nogensinde være fordi man håber eller forventer han kan lave 30 mål på en sæson. HVIS han bliver købt, vil jeg forvente at han skal være en spiller der gør at vi som hold vil blive bedre til at styre kampene mod store hold, og drible/aflevere igennem defensiven på små hold.
Vi skal passe på med at forvente at alle de store offensive stjerner kan levere lige så sindssyge tal som Ronaldo og Messi har gjort de sidste mange sæsoner.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Pelle skrev:
El_Juan skrev: 1) Jeg anfægter ikke Hazards evner. Andet end hans bundniveau. Og det at han ikke har håndteret de svære tider i Chelsea særlig godt. Han skal løfte sig niveau - særligt sit budniveau betragteligt - hvis han skal kunne gøre sig i Real Madrid.
Jeg er helt enig i punkt 1. Hans bundniveau er ikke noget at råbe hurra for. Men hvis du henviser til sidste sæson, så viste samtlige spillere fra Chelsea bundniveau, så det er måske lidt svært at klandre ham.
Jeg må bare erklære mig uenig i punkt 2. Der er en verden til forskel på Bale og Hazards teknik, og man kan næsten ikke underminere Bales teknik nok - den er altså virkelig forfærdelig. Han kan en masse - men hans tekniske evner kan ligge på et meget lille sted.
Jeg snakker hans generelle bundniveau. Hvis det ikke lige kører for holdet, så har han en tendens til at være en af de første der falder igennem. Når det kører for ham, så er han fabelagtig. Så kan han det hele. Der er jeg slet ikke uenig. Når det ikke kører, for hverken ham eller holdet, så er hans bundniveau for lavt og så er det jeg synes vi ser et af tegnene på, at han lige mangler det sidste mentalt. Jeg snakker ikke kun i Chelsea-regi, jeg refererer ligeledes til at hans præstationer på det belgiske landshold.
I forhold til punkt 2 må vi enes om at være uenige. Det er også underordnet. Vi må se hvad der sker i løbet af sommeren. Lige nu og her tror jeg ikke på at Bale bliver solgt. Og derfor tror jeg heller ikke at Hazard kommer til. Jeg ønsker det heller ikke. Jeg ønsker en angriber i stedet. Hazard skal være velkommen, ligeledes til at bevise at jeg fejler omkring ham, men kun i tilfælde af at Bale bliver solgt. Jeg siger det gerne igen. Real Madrid er en andel størrelse end Chelsea på alle parametre. Det kræver bare noget mere af spilleren, ikke mindst mentalt. Det er ikke et sats jeg er villig til at tage, selv om Hazard er en gudsbenådet og fantastisk spiller på sine bedste dage, med mindre altså som nævnt Bale bliver solgt.
Matamoro skrev: Hazard laver mangle flotte ting på banen, men han har ikke killer-instinktet til at score 30 mål på en sæson. Hvis Real Madrid køber Hazard køber de helt sikkert ikke Mbappe, hvilket ville være en fejl. Han er en kommende superstjerne. Bale skal efter min mening også have en sæson mere. Jeg tænker at hvis han kan holde sig skadesfri så vil han eksplodere og for alvor vise sit enorme potentiale.
Det er faktisk en væsentlig pointe. Han skal score flere mål. Måske ikke nødvendigvis 30 mål pr. sæson, men generelt set skal han kunne løfte sin måltotal.
Men i sidste ende ønsker jeg heller ikke Hazard til Madrid. Jeg ønsker Mbappé eller Dybala, som erstatning for Morata (eller Benzema). Og så skal James ud og Llorente skal ind. Jeg ser kun Hazard i Real hvis Bale skifter væk. Og det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg tror Bale får mindst én sæson mere i Real Madrid, med mindre der sker noget vanvittigt i løbet af sommeren.
Havde det ikke været for Ronaldo (og Bale), så havde det været noget andet. Så kunne jeg sagtens se en angrebstrio bestående af Hazard, Dybala og Mbappé. Det kunne faktisk være en vild trio i teorien, men vi må også være realistiske. Ronaldo og Bale forsvinder ikke bare sådan lige uden videre, heller ikke uanset hvor mange der inderligt ønsker dem væk.
.....................Benzema
Hazard.......Ronaldo........Bale
eller 4.4.1.1
og så er Ronaldo på Iscos plads i den formation.
Jeg har virkelig svært ved at se tingene hænge sammen
Lad os håber på det blot er noget sludder fra The Sun, for ellers er det da helt hen i skoven
12 mand til de 6 forreste pladser. Det skal kunne gå op, og bruger Zidane sin rotation lidt mere i starten af sæsonen, så han ikke skifter startopstilling de sidste 10 ligakampe, så burde alle spillere kunne holdes tilfredse. Herudover er der skader, som vi desværre aldrig må undervurdere eller tage med når vi taler Real Madrid.
Ser truppen sådan ud, så står vi endnu stærkere næste sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.